דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקטע שלכם עם קפה 

מאת    [ 23/03/2011 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 1895 פעמים ]

קפה הוא הנוזל הזה שכמעט כל אדם שחי על כדור הארץ אוהב, בטח אתם. קפה היא בעצם משפחה אחת גדולה של משקאות שהצבע שלהם הוא חום בגוונים שונים. חוץ מזה כל אחד והרגלי שתיית הקפה שלו, יש אנשים שלוגמים בשקיקה שמונה כוסות בוץ עם סיגריה ביום, אנשים אחרים חייבים כוס של לאטה עמוסה בקצף. בכתבה זאת זה רוכזו חלק מההרגלים ושגעונות הקפה שאספנו מפי אוהבי קפה אדוקים. מצפים שתוכלו להנות לפחות עם כמה מהם.

הנוזל החום שמזריקים על הבוקר – טורקי , נס חזק, אספרסו , איש איש וההרגלים שלו. יש כאלו שמנת קפאין מעוררת היא סוג של סם בלעדיו הם לא פותחים עיניים בייחוד לאלו מבינכם שהקימה בבוקר היא משימה מייאשת ובלתי אפשרית.

קפה למשרד בכוס טייק אווי – יש אנשים שההתארגנות בבוקר היא סוג של מטלה מורכבת ומלחיצה, בעיקר בעלי משפחות שיש להם ילדים קטנים בבית. כוס קרטון מלאה בקפה שנוצר ע"י מכונות קפה היא הדבר הכי נכון טעים ופשוט ליישום. כשהקפה הוא תוצר של אחת מהרשתות האיכותיות הוא אפילו משובח ומסייע עם ההתחלה של היום.

קפה מאוד רגוע על הבוקר ליד הסיגריה והאי פד – כל אותם האנשים הלחוצים, מקנאים בסינגלים שמרשים לעצמם בוקר עם קפה נמס רגוע מאוד שהולך טוב עם סיגריה של בוקר.

אספרסו קצר  – יש אנשים שקפה בשבילם הוא כמו תרופה אותה צריך לשתות בשלוק אחד וזהו. לכן המציאו את האספרסו הקצר, זופ אחד וזה נגמר. תוך שניות עפה לכם מנת קופאין היא תגיע למחזור הדם ובזכותה תהיו עירניים לפרק זמן סביר.

קפה ששורף וגורם לכוויה על הלשון – יש לכם בטח אח, אחות או חבר שעונש להפגש איתו לקפה  הוא יכול להרוס את המלצר ולהכריח אותו להחזיר את הקפה מיליון פעמים עד שיוכלו לשתות אותו בדיוק אבל בדיוק בטמפרטורה שהם אוהבים זה נכון בעיקר לאוהבי קפה ששורף את הלשון. זן מיוחד של מזוכיסטים די פופולארים.  

קפה נס עם המון סוכר – ניסיתם פעם קפה עם ארבע או חמש סוכר או סוכרזית? לא מומלץ, ובטח גם לאטעים. יש כאלו שפשוט בטוחים שכל קפה מזן אחר הוא מר ולא טעים.

קפה בלי סוכר לאמיצים בלבד -  עוד מזוכיסטים שמנסים להיות בריאים בכל מחיר לא משנה הטעם הינה הם מוותרים על כל הסוכר.

קפה שהוא בעצם הר ענק של קצף – הקצף שמתישב לו על הקפה. מגיע מעולם של עוגות ,גלידות ומעדנים. נראה שזה מתחבר לכם לזכרונות של ילדות מאושרת.

איןספור כוסות בוץ שנצמדות לסיגריות  – יש כאלו בינכם שחיים ממש על הקצה, עובדים באטרף, בטוח שאתם צרודים והעיניים שלכם תמיד אדומות אדומות. אין סוף כוסות של בוץ מחוזק הן הדבר הכי טבעי עבורכם, ממש כמו טיול קליל בפארק.

כוס קפה דקה לפני שסוגרים את הקפה – יש יצורים מיוחדים שהחיים שלהם רק מתחילים באחת  בלילה השעון הביולוגי שלהם פועל לגמרי הפוך זה קורה כי העיסוק שלהם מתחיל רק בחצות. זה נראה הך טבעי להתחיל את הלילה כלומר את היום עם קפה של כאילו בוקר

מומחה לקפה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב