דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליסינג תפעולי בשירות חברות הטכנולוגיה 

מאת    [ 22/03/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2052 פעמים ]

 

עולמינו הופך מקצועי ממוקד וקיצוני יותר משנה לשנה ומיום ליום. ניתן לראות תהליך זה במוצרים שונים כגון מחשבים - כיום קיימים מחשבים לגיימרים, מחשבים לגרפיקאים, מחשבים לסרטים ומוסיקה וכו'. ניתן לזהות תהליכים דומים בעולם הדו גלגלי בו במקום המושג "אופנוע" שלפני 20 שנה עוד אמר הכל, כיום יש לנו אופנועי אנדורו, אופנועי מוטוקרוס, אופנועים דו שימושיים, אופנועי טריאל, מיניבייקס ועוד וזה רק בקטגורית השטח. בכביש המגוון גדול עוד יותר ומותאם באופן קיצוני לשימוש. איך כל ההקדמה הזו מתקשרת לנושא המאמר, ליסינג? שירות החכר מכר הנקרא גם בפשטות ליסינג הוא אספקט נוסף של התמקצעות זו. כדי להבין את העניין לעומק קיראו הלאה.

מאמצע שנות התשעים של המאה הקודמת החלו לצוץ בישראל חברות הייטק רבות. אחד מהמאפיינים של חברות אלו, דבר אשר סינוור את עיניהם של רבים מעובדי ההייטק כמו גם של שכניהם היה מכוניות החברה החדשות והנוצצות אשר חנו בחניות ביתם של העובדים. מכוניות הליסינג החדשות הפכו לסימן ההיכר של ענף ההי טק בארץ ולסמל סטאטוס רציני שסחף אחריו חברות ועסקים רבים.

מדוע בחרו חברות ההיטק ברכבים במסגרת עיסקאות ליסינג תפעולי לעובדיהם? בחברות ההיי טק הבינו את מה שביתר המשק הבינו כ 10 שנים מאוחר יותר. יש לתת לכל עובד לעסוק במה שבו הוא הכי טוב ובו הוא מתמחה. כך נשיג את התוצר הגבוה ביותר  מכל עובד, נזרז תהליכים ונמקסם את רווחי העסק. במסגרת ליסינג תיפעולי זוכה העובד למפגש מאוד ספציפי עם הרכב הנימסר לו: מפגש בו העובד מקבל שירות מהרכב מבלי שיזדקק להשקיע ולו שניה אחת מזמנו בתחזוקה, תיקון או תפעול של הרכב. כל אלו מבוצעים על ידי אנשי חברת הליסינג במהלך יום העבודה ובתיאום מראש עם העובד.

צריך לקחת את הרכב לטסט? עובדי חברת הליסינג יזכירו לך שהגיע הזמן ויבקשו בנימוס לברר איתך מתי תוכל להשאיר להם את הרכב לשם כך. טיפול עשרת אלפים? עובדי חברת הליסינג יגיעו אליך בשעה וביום הנוחים לך ויקחו את הרכב לטיפול. תיקון רציני יותר האורך מעל מספר שעות? תקבל מפתח לרכב חליפי ועובדי הליסינג אף ידאגו להעביר את כל חפציך לרכב החדש ולשים את המסמכים הנחוצים כגון אישור רישוי שנתי והביטוח בתא הכפפות.

בצורה זו של עיסקאות ליסינג תיפעולי זוכה העובד לרכב המשמש אותו לכל צרכיו ללא שיידרש לבזבז זמן על תחזוקתו. החברה מרויחה עובד מרוצה שלו זמן רב יחסית מלעובד הנדרש לקחת את רכבו למוסך, לטסט או למתקן התקרים. בנוסף לכך, באמתעות מתן רכב ליסינג בשיטת הליסינג התיפעולי, משיגות החברות עובד הקשור אל החברה באופן נוסף ויודע כי אם יחליט להתפטר יפסיד גם כלי רכב שימושי ויאלץ לרכוש רכב. באופן זה הופכת החברה את המחשבה על התפטרות לצורך החלפת עבודה לדבר לא נעים עבוד העובד.

 

חובב רכב ומוטוריקה מושבע. עורך סקרים בשוק הרכב והליסינג בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב