דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח דירה- למען השקט הנפשי 

מאת    [ 21/03/2011 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2766 פעמים ]

ביטוח דירה- למען השקט הנפשי

סוף סוף הגיע היום המיוחל, רכשתם את בית חלומותיכם. שנים רבות ישבתם וחלמתם, שעות ארוכות השקעתם בעבודה מאומצת, כדי לממש חלום זה ולרכוש בית כאוות נפשיכם. עתה משסוף סוף הגשמתם את החלום עליכם לוודא שהמאמצים הרבים לא יהיו לחינם – עליכם לרכוש פוליסת ביטוח דירה.

רבים האנשים המתייחסים אל ביתם כאל הנכס היקר להם מכל, ולא בכדי. בנוסף לעובדה שהם עובדים  מרבית חייהם כדי לממן את רכישת הבית, הבית אוצר בתוכו את כל הרכוש שלנו, הן מבחינת רכוש בעל ערך כספי גבוה ומובהק והן מבחינת רכוש שהוא בעל ערך סנטימנטלי רב. על מנת להגן על רכוש זה מומלץ כמובן לרכוש ביטוח שיכסה נזקים העלולים להגרם חלילה, גם למבנה וגם לתכולתו.

ביטוח דירה כולל שני תחומים עיקריים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה.  

ביטוח מבנה

פוליסת ביטוח מבנה היא פוליסה האמורה לכסות אותנו מפני נזקים שונים העלולים להיגרם למבנה עצמו. לרוב יהיו אלה נזקים שנגרמו כתוצאה מנזקי טבע שונים: שריפות, שטפונות, רעידות אדמה, אך גם נזקים שנגרמים כתוצאה מפריצה אל המבנה. לעיתים הביטוח יכסה אף נזקים שנגרמו בזדון למבנה. חשוב לכלול בביטוח גם ביטוח צד ג' שיכסה אותנו, במקרים שנגרמת פציעה לאחד מהמבקרים בשטח דירתנו.

ביטוח תכולה

ביטוח תכולת דירה מתייחס לנזקים, העלולים להתרחש לתכולת המבנה. הוא כולל רהיטים וציוד חשמלי, בגדים, ספרים, צעצועים וכו'. תכשיטים יקרי ערך יש לבטח באופן נפרד. מובן שככל שנרצה לבטח דברים רבים יותר כך גם יעלה מחירה של הפוליסה. סוכן הביטוח שלך ימליץ לך להתקין סורגים, דלת ממוגנת, אזעקה, או הצבת שומר כדי להוזיל למעשה את מחיר פוליסת התכולה. ביטוח תכולה אינו כולל נזקים שנגרמו למבנה הנכס אלא רק נזקים שנגרמו לתכולתו. 

לסיכום: לאחר שהשקענו שנים רבות של עבודה קשה ורכשנו דירה, מומלץ כי נשמור עליה מפני נזקים העלולים לפקוד אותנו ונרכוש ביטוח דירה. אם אנו מתלבטים איזו פוליסת ביטוח כדאי לנו לרכוש, ומה עליה לכלול, כדאי להתייעץ במביני דבר, הלא הם סוכני הביטוח. סוכני הביטוח יוכלו לבדוק את כל הנתונים הקשורים לדירתך, למצבך הכלכלי ולתפור לך פוליסה מיוחדת בעבורך. כדאי כמובן שתעבור יחד עם סוכן הביטוח על כל פרטי הפוליסה ותדע אילו מקרים היא מכסה ואילו מקרים אינם מכוסים. וודא שיש בפוליסה שלך כיסוי גם עבור אנשים העובדים בדירתך: מנקה, טכנאי מזדמן שבא לתקן דבר מה וכו' וגם כמובן עבור אורחיך.

כל שנותר לך לעשות הוא לחפש חברת ביטוח מהימנה שתוכל לספק לך את הפוליסה המתאימה ביותר בעבורך, בתנאים שהכי טובים לך. עתה, משרכשת את הפוליסה יחד עם בית חלומותיך, תוכל להגיע אל השקט הנפשי שלך.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב