דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה - כדי לעזור לטבע 

מאת    [ 21/03/2011 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2070 פעמים ]

לבעלי שטחים חקלאיים מסוגים שונים, יש הרבה בעיות להתמודד עימן. כולנו נתקלנו מידי פעם במזיקים מסוגים שונים כשהללו טיילו בתוך ביתינו ועשו בהם כבשלהם, אך מה יעשה אותו בעל שטח חקלאי, עם סוגים שונים של גידולים עליהם הוא עמל למחייתו, כאשר אותם מזיקים מאיימים להרוס כל חלקה טובה אותה הוא מתאמץ לשמר היטב? הפתרון לכך הוא , ללא ספק, הדברה איכותית וטובה. אותו חלקאי לא יוכל לדעת מהיכן באים אותם מזיקים המאמללים ומקשים על חייו, אך הוא החלט יוכל להתמודד עימם כיאות ולסלק את המפגע הזה מתחומי השטח שלו באמצעות שימוש מושכל בהדברה.  השימוש בהדברה כולל בתוכו תתי תחומים. מזיקים הם גם מיני מעופפים שיכולים להרוס שטחים חקלאיים או שטחי צמחיה נרחבים (יתושים, ארבה, ברחשים, עטלפים ועוד רבים וטובים מסוגם) , הם גם מיני זוחלים שעלולים לחלוש על שטח רחב ולכלותו במהירות מדהימה (נחשים, רמשים וחלזונות שונים) ואף יכולים להתגלם בדמות צמחיה עיקשת והרסנית ? עשבים שוטים.

 עבור כל אחד מהסוגים השונים הללו של המזיקים, קיימים סוגים שונים של חומרי הדברה.

כדי להתמודד עם מזיקים מהסוג המעופף או הסוג הזוחל, ניתן להשתמש בחומרים קוטלי חרקים אשר יסייעו להיפטר מכל אותם יצורים מאוסים המטילים אימתם על הצמחיה. שיטות ההדברה כיום מצויינות, איכותיות וטובות כל כך, ששימוש בחומרים קוטלי חרקים יכול לסייע לתרון הבעיה חיש מהר, וללא גרימת נזק סביבתי כלל. החומרים הללו אינם פולטים רעלים שונים ומסוכנים לאויר ומצליחים לקטול באופן איכותי ובסטנדרטים גבוהים במיוחד את אותם מזיקים הרסניים. באמצעות המומחים לדבר, יוכל כל אחד מאיתנו למצו את השיטה הטובה והמתאימה לו להדברת אותם מזיקים מתישים. חשוב להקפיד לשמור על איכות הסביבה באמצעות שימוש בחומרים שאינם פוגעים בה.

 נוסף על עניין המזיקים שהופכים לדיירי קבע בגינות ובשטחים החקלאיים, חשוב לזכור כי אויב נוסף ממתין לשעתו ? העשבים השוטים. הללו מכים שורש ומעמיקים עמוק יותר אלתוך האדמה שלכם, וזאת, על חשבונם של אותם צמחים אשר אתם עצמכם בחרתם לגדל בשטח שלכם. להיפטר מאותם עשבים שוטים איננה משימה קלה ולצורך כך תוכלו להשתמש בחומרים קוטלי עשבים אשר ישרתו אתכם בהשמדתם והסרתם של הפולשים הבלתי קרואים לתוך האדמה שלכם. חומרים קוטלי עשבים אלו, יצליחו להשמיד רק את הצמחים שוטים שהיכו שורש, ולא את הצמחיה שאתם מגדלים (אם לצורכי נוי ואם לצורכי חקלאות). כך, תוכלו להיות בשליטה מוחלטת על כל המתרחש בחצר ביתכם, מבלי להיות מודאגים יתר על המידה מההשלכות של השימוש בחומרים הללו על צמחים שאתם גידלתם ובחרתם. אין דאגה לגינה הביתית אשר סובלת בעצמה משכנות גרועה באותו שטח אדמה ? וקוטלי העשבים יסייעו בידיכם להביא את גינתכם או את השטח החקלאי שלכם לרפואה שלמה ומהירה.

 

 


 



 

 

 

 

ענת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב