דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שוקולד פרה - טעם ישראלי 

מאת    [ 20/03/2011 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3645 פעמים ]

 

כאשר הישראלים מעלים בדמיונם את המילה חפיסת שוקולד הם ככל הנראה מיד יחשבו על שוקולד פרה. שוקולד פרה הפך למותג מוכר בישראל והוא משמש כשם נרדף לחפיסת שוקולד כמו שג'יפ הוא שם נרדף לרכב 4X4. ובכל מקרה, הוא השוקולד הישראלי, שלנו, המוכר בכל בית ומלווה אותנו לאורך חיינו.

משמנונית לפרה חטובה ואיכותית

שוקולד פרה החל את דרכו עוד לפני קום המדינה, בשנת 1934, תחת השם "שמנונית" אך מכוון שהייתה מצוירת על העטיפה פרה נחמדה, רבים החלו לקרוא לו שוקולד פרה ושם זה הפך להיות נפוץ עד שבשנות ה-50 הפך לשמו הרשמי של השוקולד. מיתוס נפוץ היה שנהגו לקרוא לשוקולד הזה "פרה אדומה", אולי בהשראת הסוציאליסטים. שוקולד פרה היה כל כך נפוץ ואהוב בקרב הישראלים עד שגם בתקופת הצנע הוא נכלל בין תלושי ההקצבה שחולקו לאזרחים.

בקמפיין האחרון של עלית לקחו צוות גדול עם שוקולד פרה להודו ונפאל, שם, הם חילקו את השוקולדים לישראלים מאושרים ואפשרו להם למסור דרישות שלום לבני משפחותיהם. לפי התגובות הנלהבות של התרמילאים, ניתן היה להבין שוב, עד כמה שוקולד פרה הוא חלק בלתי נפרד מהישראלים כך שכל קובייה הזכירה להם את הבית.   

במשך השנים, שינתה הפרה שבעטיפת השוקולד את הפניה ובניגוד לחוקי הטבע של בעלי החיים אך בדומה ליין, הלכה והשתבחה במראה ובטעמים עם השנים. חברת עלית לא רק ששדרגה את המראה החיצוני של הפרה ואת המראה החיצוני של חפיסת השוקולד, אלא גם שינתה את צורת טבלת השוקולד בכך שהוסיפה קובייה אחת גדולה במיוחד. גם לפנימיות דאגה חברת עלית, החל מתחילת שנות האלפיים, עלית פיתחה טעמים חדשים מעבר למריר, חלב ולשוקולד הלבן, בכך היא הכירה לצרכנים טעמים חדשים, איכותיים יותר ומגוונים יותר המהווים תחרות ישראלית אמיתית לשוקולדים המיובאים מחברות שונות הנמצאות מעבר לים.

 טעם לכל אחד ואחת

הטעמים של שוקולד פרה כל כך שונים אחד מהשני עד כי הם יכולים להתאים לכל אדם או ילד. לאוהבי האיכות ועניין יש שוקולד פרה מריר עם 60% קקאו משובח, כחלק מהסדרה המפנקת והמובחרת. עוד בסדרה זו תוכלו למצוא שוקולד לבן עם גרגירי קפה, שוקולד עם פיסטוק, שוקולד במילוי  טראפלס שוקולד, במילוי קרם ברולה או במילוי מוס שוקולד. שיגרמו לכם ללקק את האצבעות.

לילדים יש שוקולד פרה אצבעות עם עדשים, במילוי קרם חלבי או עם סוכריות קופצות שמשחקות בתוך הפה. תוכלו לקנות מיקס של השוקולדים האלו באריזה גדולה אחת ולצ'פר את הילדים שלכם כל פעם בטעם מפתיע אחר. לילדים תוכלו למצוא גם חטיף שוקולד פרה ממולא בקרם תות או טבעות זהב של שוקולד פרה בשק קטן.  

גם מי שרוצים לשמור על המשקל, יוכלו למצוא מענה בשוקולד פרה, שכן עלית פיתחה שוקולד פרה בטעם מריר או חלב עם 92 קלוריות בלבד לחטיף. בשורה התחתונה, כל המשפחה יחד תוכל ליהנות מאכילת שוקולד פרה בטעמים שונים ומשובחים בטעם ישראלי.   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב