דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על מזגן לאוטו 

מאת    [ 19/03/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 4934 פעמים ]

אנשים רבים מבלים מידי יום ביומו שעות ארוכות במכונית, עד שאפשר לומר שהם חיים ברכב תוך כדי תנועה ממקום למקום. כאשר אנחנו יושבים בבית או במשרד הממוזג והנעים, נהגים רבים תקועים בפקקי התנועה הבלתי אפשריים וסובלים. לעתים זהו כורח המציאות, הרי הם צריכים לנסוע הביתה, למקום העבודה או לשליחות. אולי הם צריכים לעזור למישהו? למהר לפגוש מישהו אהוב? והנה, איכות החיים, הרוגע והבריאות של כל נהג או נהגת תלויים בין השאר במזגן לאוטו. באקלים החם ששורר בישראל יכולים השמש והלחות היחסית הגבוהה לשגע. כשמגיעים לרכב חונה שהמתין לכם בנאמנות שעות ארוכות מתחת לכיפת השמים יהיה האוויר שבתוכו לוהט אפילו אם חניתם בצל וכיסיתם את החלונות כנגד קרני השמש. ולכן אי אפשר להטיף לנהג הנאלץ לבלות שעה בנסיעה מתל אביב לרמת השרון בשעת אחרי הצהרים של יולי שאם חם לו, עליו לפתוח חלון. כל נהג ישראלי, הנאלץ להתמודד עם התנועה הסואנת במדינה, זכאי למזגן תקין שקצב הצינון שלו מהר כך שתוך דקות ספורות מהרגע בו פתח את הדלת יהיה האוויר שבמכונית נעים וקריר למרות האקלים הקשה.

ואכן, מזגן לאוטו הפועל כמו שצריך אינו מותרות אלא צורך. בהתאם, צריך לטפל במזגן לאוטו ולתחזק אותו במוסך המתמחה בעבודות הללו, בידי חשמלאי רכב המוסמך כטכנאי מזגן. גם כאשר רוכשים רכב משומש, כדאי לבדוק אם המזגן תקין ואף להחליפו כדי שלא יתקלקל דווקא לאחר שהעברתם את הבעלות על הרכב. ניתן, כמובן להתקין מזגן משומש באוטו, אך אולי רצוי להתקין מערכת חדשה לגמרי כדי להבטיח את אורך חייה בעתיד. מזגן לאוטו פועל על פי אותו עיקרון של כל המזגנים המודרניים שמנגנון הפעולה שלהם מבוסס על מעבה, מאייד ומנוע- מדחס. למשל, מזגני טורנדו ידועים כמזגנים מעולים לאוטו.

בהתאם לכך, כמו במזגן הביתי, יש להחליף את הקרר (גז מזגנים) במזגן לאוטו בכל שנה. בנוסף, צריך לנקות את הפילטרים השונים ולבדוק שהצנרת אינה סתומה בלכלוך החודר מבחוץ. תחזוקה שוטפת שכזו תמנע מקרים מרגיזים של ישיבה ארוכה ברכב לוהט כתוצאה מצינון איטי של האוויר או של תקלות התוקפות אתכם בדיוק במועד הכי גרוע- כאשר אתם באמצע נסיעה או כאשר אתם צריכים את האוטו דווקא עכשיו.

כמעט שאין צורך לומר שכמו בכל עסקי המוסכים ותחזוקת הרכב, צריך לפקוח עיניים כשצריך לתקן מזגן לאוטו או להחליף את חלקיו. צריך להיזהר בעיקר בשיא הקיץ, כאשר הנוכלים ינצלו את מצוקת בעל הרכב שאינו ממוזג כדי לסחוט סכומי עתק עבור תיקון והתקנת מזגן לאוטו. ייתכן שחשמלאי הרכב יטען, למשל, שמנוע המדחס מקולקל ללא תקנה וחייבים להחליף אותו, למרות שלמען האמת התקלה אינה כה משמעותית. רמאים שכאלה 'ידחפו' לכם החלפת מדחס באלפי שקלים כאשר עבודת תחזוקה פשוטה או החלפת חלק קטן, שמחירה מאות שקלים בלבד, עשויה לפתור את הבעיה שלכם. כמו תמיד, כדאי לשאול לגבי האחריות המוצעת ולבקש הצעת מחיר מסודרת לפני שמכניסים את הרכב לסדנא.     

אנחנו בעולם המיזוג סניף פתח תקווה מאמינים כי ידע צריך לחלוק. כל צרכן צריך לדעת בדיוק מה שהמוכר יודע, ולכן אנו שמחים לשתף איתכם את הידע שלנו בתחום המזגנים.
נשמח לתת לכם ייעוץ על מזגנים, ולספק לכם שירותי התקנת מזגנים ותיקון מזגנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב