דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קפה למשרד לשבור את השחיקה 

מאת    [ 18/03/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2162 פעמים ]

מקומות עבודה רבים דורשים מהעובדים בהם יכולת להימצא בסביבה שוחקת, לעיתים שגרתית מאוד ולנסות ולהישאר עם מוטיבציה גבוהה. כך למשל, מורים הנאלצים להתמודד מידי יום עם האתגרים השוחקים של הוראת תלמידי או עובדי שירות לקוחות שצריכים להיות סובלניים כלפי לקוחות רבים. כדי לשבור את השגרה, מנהלים מפיקים עבור צוות העובדים ערבי גיבוש, טיולים או ימי כיף. אך לפעמים כל מה צריך זה דווקא לחשוב על הדברים הקטנים, למשל הדרך שבה ניתן לשבור את השגרה במשהו מפנק במהלך היום. המלצה אחת שלנו, פנקו את העובדים שלכם עם פתרונות קפה למשרד מגוונים אשר ישברו את השחיקה כל הפסקה מחדש.

יש בשוק שלל פתרונות קפה למשרד אשר יגרמו לעובדים שלכם להתפעל ולהעריך את ההנהלה עם כל לגימה. כדי להתאים את הפתרון לקפה למשרד הנכון לבית העסק שלך חשוב לעבור כמה שלבים חשובים: בדיקת צרכים, בדיקת יכולות, התייעצות עם מומחים, התקנה, הדרכת עובדים. לאחר מכן יגיע שלב חשוב לא פחות – תחזוקה שוטפת של המכונה.

בדיקת צרכים ויכולות בסיוע מומחה

התחילו בלשאול מה הצרכים שלכם. שאלות חשובות שצריכות להישאל לדוגמא הן כמה עובדים יש בבית העסק? כמה מהם יוצאים בדרך כלל יחד להפסקה? כמה סוגי קפה אתם רוצים שיהיו במכונה? האם אתם מעוניינים שכל השתייה תהיה חינם עבור העובדים או שאולי הם ייקחו חלק בעלויות?האם כולם יפעילו את מכונות הקפה למשרד או שאולי רק אנשים מסוימים עבור כולם?

לאחר שתענו על שאלות אלו ואחרות הגיע הזמן לבדוק מה היכולות שלכם. מעבר כמובן לאפשרויות תקציביות אתם צריכים לברר כמה מקום יש לכם במטבח או בכל מקום אחר עבור מכונת קפה למשרד, דבר שני בדקו את חיבורי החשמל שלכם ואת צריכת החשמל. בשני השלבים האלו כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים אשר יוכלו לסייע לכם לענות על השאלות הללו ולחשוב יחד על עוד שאלות בהתאם לפתרונות קפה למשרד המוצעים. בעלית למשל יוודאו כי תמצאו את הפתרון הנכון ביותר עבורכם יחד עם היועצים.

התקנה, הדרכת העובדים ותחזוקה

אחרי שתבחרו את הפתרון קפה למשרד המתאים לכם, הגיע  הזמן להתקין את מכונת הקפה, את זה כמובן, כדאי שתשאירו למומחים. בשלב הבא, כדאי שתוודאו כי כל העובדים ידעו כיצד להפיק את המיטב ממכונת הקפה למשרד החדשה שרכשתם, חשוב מאוד שהם יעברו הדרכה מסודרת שתסביר להם כל פרט ולו הקטן ביותר הנוגע לשימוש במכונת הקפה למשרד. גם במקרה זה עלית שולחים לבית העסק מדריכים מקצועיים.

ההדרכה חשובה לא רק בשביל העובדים אלא גם כדי לוודא כי המכונה נשמרת היטב. אך בעלית לא מסתפקים רק בזה, חשוב לא פחות מההתחלה הוא ההמשך לכן, כדאי לוודא כי יש לכם טכנאים ואנשי שירות אשר ילוו אתכם כל הזמן. בעלית, הטכנאים מגיעים באופן שוטף לבצע תחזוקה של מכונת הקפה למשרד,זאת כדי לוודא שאתם והעובדים שלכם תיהנו מהפסקת קפה למשרד משובחת לאורך זמן.  

 

 

 

 

 

 

אלמה דויד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב