דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה - ליהנות מהטבע 

מאת    [ 18/03/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2288 פעמים ]

 

הדברה

במחקר שנערך בארה"ב דיווחו 60% מהמרואיינים כי הם חשים בפוביה, חרדה, מדבר אחד לפחות,  הסיבות הנפוצות ביותר לפחדים היו ג'וקים ועכברים ככל הנראה פחדים אלו הם אבולוציוניים, הורישו לנו אותם אבותינו הקדמונים יחד עם עוד כל מיני תכונות מוזרות,בגלל זה אבל, כנראה שהם לא ייעלמו בקרוב. עם זאת, יש גם בשורה טובה- העולם התקדם. בעידן המודרני, בעקבות התפתחות המדע והטכנולוגיה ניתן לגור אפילו בחווה מבלי לחשוש ממזיקים שונים. הודות לחומרי הדברה, קוטלי חרקים או קוטלי עשבים תוכלו ליהנות מהטבע, לאכול פירות מהחצר ולבשל עם תבלינים טריים מהגינה הפרטית מבלי לחשוש ממפגשים לא נעימים עם יצורים לא רצויים. 

משפחות רבות חולמות על מגורים בבית עם חצר רחבה שבה ניתן יהיה לשחק על  הדשא, לגדל עצי פרי ולשתות תה עם צמחים שנקטפו דרך החלון. עם זאת, רבים ימנעו מהניסיונות להגשים את החלום, בעיקר בשל החשש שגינה תדרוש מהם עבודה מאומצת רבה של תחזוק שוטף, אך גם מהחשש להיות קרובים יותר למזיקים כמו ג'וקים, חולדות או עכברים.עם זאת, כאמור, העולם התפתח ואין שום סיבה לחשוב שתראו יותר ג'וקים בכפר מאשר במגדל יוקרתי בעיר הגדולה. ניתן היום בקלות לבצע הדברה עקבית לחצר ולבית באמצעות החברות השונות או באופן פרטי, חשוב לוודא כמובן כי אתם רוכשים חומרי הדברה מחברות מוכרות ואמינות אשר מוצריהם בטוחים לשימוש. בזכות ההדברה, המזיקים והמכרסמים הלא רצויים יפסחו על הביקור אצלכם. 

נוסף לכך, כדי ליהנות מאכילת פירות או ירקות הישר מהגינה, כדאי לוודא שהם יהיו ראויים למאכל. כדי שלא תצטרכו להשליך גידולים רבים אחרי שמצאתם בהם מחלות או מזיקים כדאי גם כן להשתמש באופן שוטף בחומרים קוטלי חרקים שונים המיועדים לשימוש בצמחים חקלאיים, צמחי נוי, בירקות או בפירות. הודות לקוטלי חרקים, הגינה שלכם תוכל לפרוח ללא פגע ואתם תיהנו מבישול משובח עם תבלינים וירקות הישר מהאדמה. גם במקרה זה, חשוב ביותר לרכוש מוצרים רק מחברות גדולות כמו לידור כימיקלים, שמוודאות כי רמת הרעילות של הקוטלי חרקים תהיה נמוכה ולא תפגע באדם ובסביבה.

אך לא רק בעלי חיים יכולים למנוע מהגינה שלכם לפרוח בהנאה ולספק לכם תנובה מוצלחת. גם בין הצומח, ישנם כמה סוגים של צמחים הנוהגים כבריונים ורוצים לשלוט במשאבים היקרים שאתם מספקים לבני טיפוחכם כמו מים ואדמה מדושנת. לצורך זה, פיתחו מדענים קוטלי עשבים אשר מונעים מצמחים אלו להופיע בחצר כדאי להשתמש בחומרים קוטלי עשבים העושים פעולה בררנית ויודעים להבחין בין הטובים לרעים. גם במקרה זה, קוטלי עשבים חייבים לעבור תהליכי רישוי מסודרים בישראל כדי להבטיח שלא יזיקו לאדם ולסביבה.

לסיכום, הטבע הוא אכן דבר שאפשר ליהנות ממנו כל יום מחדש. הודות לחומרי הדברה, קוטלי חרקים או קוטלי עשבים ניתן גם לשבת בהנאה בגינה פורחת ולאכול פרי ישירות מהעץ.   

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב