דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי מחשבים - איך לשלב בין הלימודים לעבודה? 

מאת    [ 17/03/2011 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 2967 פעמים ]

עבודה בתקופת הלימודים היא לא משימה בלתי אפשרית. נתחיל מהעובדה שרבים מהסטודנטים נדרשים לעבוד כדי למממן את לימודיהם, אבל יש עוד הרבה סיבות לכך שעבודה בעת לימודים היא רעיון טוב. למשל, יישום התיאוריה וההתנסות ב"עולם האמיתי", צבירת וותק וניסיון בתחום. לאחר שהחלטתם למצוא עבודה בתקופת הלימודים ואתם לומדים לימודי מחשבים, אתם בוודאי תוהים כיצד תוכלו לשלב בין לימודי מחשבים לעבודה. לפניכם עצות לשילוב נכון בין עבודה ולימודים:
לימודי ערב
רצוי לבחור מוסד לימודי מחשבים המציע תוכנית לימודים גמישה שתאפשר לכם לעבוד וללמוד במקביל. כמו למשל, לימודי ערב. אם תלמדו בערבים, תוכלו לעבוד בבקרים ואפילו להספיק לנוח או לבצע סידורים ומשימות בין לבין. כמו כן, ישנם מוסדות של לימודי מחשבים שמציעים לימודי ערב בשילוב קורסים המרוכזים ביום לימודים אחד, כך שתוכלו למצוא עבודה במשרה חלקית או במשמרות, ללמוד יום אחד בשבוע, בערבים, ימי שישי והעבודה לא תבוא על חשבון הלימודים שלכם או להפך.
לעבוד בתחום
כדי ליצור שילוב מוצלח בין עבודה ללימודים, מומלץ לחפש עבודה בתחום הלימודים שלכם. אם למשל, אתם לומדים לימודי מחשבים, העדיפו משרות בחברות הייטק או עבודות שקשורות לתחום. בדרך הזו גם תעסקו במה שאתם לומדים וגם תוכלו לצבור ניסיון ולהעשיר את הרזומה, ליצור קשרי עבודה בתקופת הלימודים ולהביא את התובנות שלכם מהלימודים לעבודה ולהפך, מהעבודה ללימודים. שילוב שמבטיח הצלחה גם בעבודה וגם בלימודים.
חשיבות המיקום
מומלץ לבחור מוסד לימודים ומקום עבודה שקרובים זה לזה (או אפילו לנסות את מזלכם במציאת מקום עבודה בתוך מוסד הלימודים) וכך לחסוך את הנסיעות, העמידה בפקקים והזמן שאתם מבזבזים בדרכים. גישה נוחה תאפשר לכם לעבור בקלות ובמהירות בין העבודה ללימודים, במיוחד אם הלו"ז שלכם הוא כזה שבבקרים אתם עובדים ובערבים אתם לומדים לימודי מחשבים.
קחו את הלימודים אתכם
אם בכל זאת אתם מבלים בדרכים או יש לכם הפסקות בעבודה או בלימודים, רצוי שתשלימו משימות, תלמדו למבחנים, תקראו מאמרים או תתרגלו תוך כדי תנועה. ניתן להצטייד במחשב נייד כדי שהלימודים ילוו אתכם בכל מקום וכך כל זמן פנוי מהווה הזדמנות להשלמת פערים וללמידה, גם אם אתם בדרך לעבודה או חזור או סתם בהפסקת צהריים.
תכננו נכון
חשוב מאוד לבחור בחוכמה עבודה גמישה שמעניקה לכם מרחב תמרון בין העבודה ללימודים וגם את מערכת השעות בלימודים, במיוחד אם יש לכם קורסי בחירה במהלך לימודי מחשבים, תכננו כך שהעבודה לא תפגע חלילה בלימודים או להפך ושיהיה לכם זמן להתאוורר בין לבין או לא להגיע למוסד הלימודים רק לשעה אחת כל יום אלא לרכז את הלימודים ביום אחד אינטנסיבי, למשל וביתר ימות השבוע לעבוד בימים ובערבים להגיע ללימודים או כל סידור אחר שמתאים לכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב