רוצים לקבל קורס עיצוב פנים בחינם ?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

רוצים לקבל קורס עיצוב פנים בחינם ? 

מאת    [ 16/03/2011 ]
מילים במאמר: 514   [ נצפה 2857 פעמים ]

 
 

היום ישנם כל כך הרבה מכללות ללימודי עיצוב שממש קשה לבחור. וזו הסיבה בדיוק שבMANIKEN מכון ללימודי עיצוב החלטנו לצאת בסדרת שיעורים מקוונים לקהל הרחב בנוא עיצוב הבית וסטיילינג בחינם !

כן ממש בחינם - קורס עיצוב הבית וסטיילינג בחינם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ עכשיו על הקישור ולהרשם באתר וממש תוך מס' דקות השיעור הראשון בעיצוב הבית וסטיילינג  יהיה בתיבת המייל שלכם - מוכן לפעולה

ואם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם בכלל לגשת לשיעורי העיצוב שלנו , אז אני עומד לתת לכם סיבה ממש טובה 

ולשם כך אתן לכם שיעור בעיצוב פנים ממש עכשיו, כן אני עומד לשתף אתכם במס' כלים מתחום האדגריכלות שמעצבים גובים עליהם עשרות אלפי שקלים ולכם אתן אותם כאן ועכשיו, אז מוכנים ...נתחיל

השיעור הראשון מתחום עיצוב מסחרי

 

מיצוב חללים מסחריים מה זה?

תחום זה קיים בעולם מזה 25-30 שנים ובארץ  כ17  שנים בלבד.

מיצוב חללים מסחריים  הינו תחום אשר לא נתפס כתחום חשוב בתחילת שנות ה90 בארץ ובעלי חנויות סמכו על עצמם שהם יסדרו את הפריטים בחנות, תפיסה נוספת שרווחה בתקופה הזו היא שאת כל הפריטים יש לסדר לפי קבוצות פריט ולפי "זה מה יש". – סידור שכזה גרם לחלל הפנימי של החנות להראות משעמם וחדגוני, לא הייתה התרגשות על רצפת המכירה, הדבר דמה לשוטטות בשוק בו אנו רואים את כל הפריטים מול העיניים ואנחנו לוקחים אך ורק את מה שאנו זקוקים לו.

מיצוב החללים המסחריים בהגדרתו הוא – "סידור הסחורה בחלל בצורה סטייליסטית ונוחה לשימוש".

עם השנים האופנה השתנתה , מודעות הצרכנים לעיצוב, אסטטיקה וסטיילינג גם היא השתנתה ותחום זה תפס תאוצה.

כיום אנו יכולים לראות מס' רב של רשתות אופנה מובילות בעולם ובארץ משקיעות אחוז נכבד מן התקציב שלהן לתחום ה- VISUAL MERCHNDIZING מתוך ידיעה ברורה שזהו אותו הזרז אשר יביא למכירת הפריט ולאו דווקא המוכרים.

כשאנו באים למצב את החלל אנו חייבים להשתמש במס' גורמים פסיכולוגיים אשר ישפיעו על תהליך הרכישה של לקוחותינו.

 

כצרכנים אנו יודעים מה אנו רוצים לרכוש – חולצה, מכנס, נעליים וכו' אך תפקיד הממצב הוא לגרום לכך שהלקוח ייצא מהחנות עם מס' פריטים נוסף מכפי שהוא חשב לרכוש

 לדוגמא: לקוחה בת 30 אשר צריכה חולצת קז'ואל חדשה למשרד.

לכאורה היא מעוניינת אך ורק בחולצה, אך כאשר היא תכנס אל החנות היא תראה לנגד עיניה סחורה מסודרת על הקירות בצורה מוקפדת, נוחה לשימוש עם הגיון רב בתוך הסידור עצמו ויחד עם זאת מאוד נעימה לעין.

סביר להניח שאותה לקוחה תרכוש מס' פריטים נוספים אשר " הולכים" טוב עם אותה חולצה.

 יצירת קונספט מסחרי מזמין ותרגום הקונספט לחלל, צבע וצורה.

 עיצוב פנים איכותי הוא כזה אשר מוכר את החלל ללקוח בעצמו. הוא נותן ללקוח את התחושה הנעימה לשהות בחלל ולרצות להשאר שם עוד ועוד.

 עיצוב פנים איכותי הוא כזה אשר בנוי מתוך קונספט מדוייק על כל המהלכים בהם הלקוח צריך לעבור , לחקור,לגעת, להריח ולעשות כל דבר על מנת להרגיש את המכירה שמוצעת לו ע"י הפריטים השונים.

אהבתם את מה שקראתם, מצויין עכשיו תגשו לאתר ותורידו לכם 5 שיעורים בנושא עיצוב הבית וסטיילינג

ונתראה בצד השני

שלכם

לאור קאל הלירז

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב