דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרמת חזה היא לא הגדלת חזה 

מאת    [ 16/03/2011 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 3749 פעמים ]

נשים רבות, במיוחד אחרי לידות, מבקשות לעבור כיום הרמת חזה. שוק הניתוחים הפלסטיים רווי במתחרים והמבחר הרב עשוי לבלבל את הנשים המעוניינות לעבור ניתוח ולהקשות עליהן בבחירת הרופא המתאים. על מה חשוב לשים דגש וממה מומלץ להימנע?

הרמת חזה או הגדלת חזה?

עוד בטרם נדון בסוגיית בחירת המנתח הפלסטי, חשוב שנבין אלו נשים זקוקות לעבור הרמות חזה ואלו להגדלת חזה. ניתוח הגדלת חזה הוא הפופולארי יותר ומיועד עבור נשים המעוניינות להגדיל את נפח שדיהן וליצור מראה מלא יותר. הרמות חזה יתאימו לנשים שהחזה שלהן צנח עם השנים והן מעוניינות להרימו כדי להעניק לו מראה צעיר ובריא יותר.

הרמת חזה על בסיס המלצות

הרמת חזה הוא הליך שהפך לשגרתי בשנים האחרונות, וכיום יותר ויותר נשים ששות לדבר על כך ולחלוק פרטים מהניתוח שעברו. למעשה, הפורומים באינטרנט גדושים באינפורמציה יקרה עבור נשים השוקלות לעבור ניתוח מסוג זה, ולכן בטרם הבחירה במנתח, מומלץ לבקר באחד מהפורומים המדוברים ולחפש המלצות או אזהרות באשר למנתחים פלסטיים.

המלצות בנוגע להרמות חזה ניתן לאסוף גם מקרובות משפחה או מחברות. גם אם אותה אישה לא עברה בדיוק את אותו התהליך אלא הליך כירורגי אחר, מידת שביעות רצונה עשוי להוות אינדיקציה באשר ליכולתו של המנתח הפלסטי. עם זאת, עדיף בכל מקרה לאסוף המלצות נקודתיות מנשים שעברו הליך זהה.

מומלץ לבקר בקליניקה

במידה וליקטתן המלצות אודות מנתחים פוטנציאליים והחלטתם על מועמד מתאים, מומלץ לבקר בקליניקה של המנתח ולהתרשם מהמקום. את ההתרשמות כדאי לעשות עוד לפני הכניסה לחדר הניתוח, לצורך הרמת חזה.

מנתח פלסטי שניתן לבטוח בכישוריו הוא איש מקצוע האוחז בקליניקה רחבת ידיים, סטרילית, המעסיקה צוות עובדים מקצועי. במידה והתרשמותכן מהקליניקה היא שלילית, אל תהססו לבחור במנתח אחר.

מידת המיומנות והניסיון של הרופא המנתח

לפני שאתן בוטחות את גופכן בידיו של מנתח פלסטי, חשוב מאוד לוודא כי מדובר באיש מקצוע הפועל ברישיון ואוחז בתארים ובהסמכה רלוונטית. לא פעם התגלו סיפורי זוועות אודות נשים שעשו טעות ובטחו את גופן בידיו של מנתח פלסטי בלתי מוסמך שעשה בגופן שמות. לכן, חשוב לבחור ברופא מבוסס שיוכל להציג בפניכן את התעודות הרלוונטיות.

מנתח שניתן לבטוח בו לצורך ביצוע הליך הרמת חזה, הוא מנתח בעל ניסיון ושם בעולם הכירורגיה הפלסטית. חשוב שתוודאו שהמנתח שבחרתן ביצע את הליך הניתוח הספציפי שאותו ברצונכן לעבור פעמים רבות, ובקשו ממנו לתאר בפרטים את מהלך הניתוח וההחלמה, על כל פרטיהן.

במידה וצץ במוחכן ולו בספק קל שהמנתח שיושב בפניכם אינו בקיא דיו ברזי הניתוח או אינו מנוסה מספיק, אל תהססו לעבור למנתח הבא ברשימה, שכן חוסר הניסיון והבקיאות עשויים להתגלות כקריטיים בחדר הניתוח.

הרמת חזה בביטחון וברוגע

הרמת חזה היא ניתוח לכל דבר, ולכן מדובר בהליך שעשוי לעורר תחושת לחץ ואפילו חרדה בקרב המטופלות. כדי להבטיח הליך מוצלח, חלק וחף מלחצים מיותרים, מומלץ לבחור ברופא מנתח שישרה בכן תחושת בטחון, ירגיע אתכן וילווה אתכן לאורך כל הדרך.

בחירת הרופא המנתח המתאים הוא המפתח לניתוח חף מסיבוכים ולקבלת התוצאה הרצויה. מטופלות שמבצעות את הבחירה במנתח המתאים לפני הניתוח, אינן מרגישות את הלחץ שמרגישות מטופלות אחרות, וכך הרמת חזה הופכת מניתוח מאיים להליך שגרתי ונטול פחדים.

עוד במרפאתו של ד"ר מיכאל איציקסון: שחזור שד, מתיחת פנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב