דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט -הגדלת החשיפה לאתרי אינטרנט באפיקי שיווק שונים ברשת 

מאת    [ 16/03/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2696 פעמים ]

מאז הוקמה רשת האינטרנט מספר אתרי האינטרנט העולים לרשת מדי שנה גדל בקצב מדהים . ישנם אתרים רבים בכל נושא ותחום. כל אחד מהם רוצה להיות מיוחד ולהיות מוצג בין התוצאות הראשונות  כאשר מחפשים אחר נושאים רלבנטיים לאתר במנועי החיפוש. 

בעקבות ריבוי האתרים והתגברות התחרות נולד המושג קידום אתרים. קידום אתרים הינו חלק עיקרי של שיווק באינטרנט ונועד לקדם    אתר אינטרנט לפי קריטריונים שונים לפיהם קובעים מנועי החיפוש את הדירוג של אתרים בתוצאות החיפוש.  קידום אתרים בתוצאות האורגניות הטבעיות במנועי החיפוש משולב לרוב עם אפיקים נוספים של שיווק באינטרנט כמו פרסום בגוגל.

 

 כיצד מתבצע קידום אתרים?

נסקור כאן בסקרה מספר פקטורים חשובים בקידום אתרים אך כמובן לא את כולם.

תהליך קידום אתרים מתחיל במחקר על המתחרים: כיצד הם פועלים, כיצד נראה האתר שלהם, מה הוא מציג ובחינה של אסטרטגיות שיווק באינטרנט בהן הם נוקטים. שלב ראשוני נוסף הוא מחקר מילות מפתח בו בודקים מילות חיפוש רלבנטיות בעזרת כלים שונים כמו כלי מילות המפתח של גוגל.

תוכן משחק תפקיד חשוב בהשגת היעדים של קידום אתרים . מנועי חיפוש סורקים    כדרך קבע תוכנם של האתרים. ככל שהאתר מכיל יותר תוכן בנושא האתר ויבטא טוב יותר את תחום הפעילות שלו, מנוע החיפוש ימצא אותו בקלות ויעלה את דירוגו.

כמו כן יש תפקיד מכריע גם לקיומם של קישורים חיצוניים לאתר . בתהליך קידום אתרים יש צורך להוסיף קישורים חיצוניים מאתרים אחרים, כך שכאשר מתבצעת סריקה של מנוע החיפוש הוא יזהה את הקישורים ויעמוד על טיבם. ככל שהקישורים יותר רלוונטיים כך רמת הדירוג מצד מנוע החיפוש עולה.

קידום אתרים מתבצע גם ברמת "מאחורי הקלעים" של האתר כמו בדיקת תקינות הקוד והתאמת תגיות ותיאורים שנסרקים על ידי מנועי החיפוש ולא תמיד נראים על ידי הגולש.   

חשוב להבין כי קידום אתרים הוא תהליך ולא פעולה חד פעמית .

 

שיווק באינטרנט  פרסום בגוגל וערוצי שיווק נוספים

מכיוון שהאינטרנט נגיש כמעט לכולנו ואתרים רבים המקודמים באמצעות קידום אתרים הפכו להיות מאוד פופולאריים ברשת, גם שיווק באינטרנט באפיקים נוספים לא איחרו לבוא.   באתרים רבים ניתן לצפות בדרכי שיווק באינטרנט שונות ומגוונות, כמו פרסום בגוגל המאפשר לאתר אינטרנט להגדיל את מידת החשיפה שלו לתנועת גולשים בעזרת בנייה של קמפיין פרסום. מה משמעותו של פרסום בגוגל?

כדאי להבין את ההבדל בין קידום אתרים אורגני ובין פרסום בגוגל. פרסום בגוגל הוא סוג של קידום אתרים ממומן .  במסגרת פרסום בגוגל הלקוח משלם על  הופעה מיידית בראש תוצאות החיפוש בחלקים מסוימים הנועדים לקישורים ממומנים. בעוד שבקידום אתרים מדובר על תהליך יותר ארוך טווח  המגדיל את נוכחות האתר בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש.   פרסום בגוגל נעשה לרוב כערוץ שיווק באינטרנט הנוסף לקידום ויש לו לא מעט יתרונות: שליטה מלאה בתקציב, אפשרות להפסיק ולחדש את הקמפיין בכל עת ועוד. 

מכיוון שהתחרות בשוק גדולה וכוחו הכלכלי של האינטרנט מתעצם כל הזמן נוספים ערוצי שיווק באינטרנט. הרשתות החברתיות הן דוגמא נוספת לאפיקי שיווק באינטרנט שכל עסק יכול לנצל לטובתו, קטן כגדול.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב