דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוליש 

מאת    [ 15/03/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1722 פעמים ]

מה יש לדעת על פוליש

ביאור הביטוי פוליש הוא הברקה, הוא נועד בשביל לנקות ולהבריק איזור כמו למשל ריצוף או משטחי שיש. זה נעשה תוך כדי קרצוף השטח בנוסף, במהלך הפוליש מתנקים כתמים עקשניים. הפוליש מתבצע תוך שימוש מכונות שפותחו בדיוק לכך. אחת הסיבות לעובדה שההברקה של האיזור הפכה לנפוצה ביותר, היא מהסיבה שהדבר לא פוגע איזור בשום מקרה אלא מבצע פעולה הפוכה. לאחר סיום הטיפול נחשוב שהרצפה חדשה ובלי כתמים. בנוסף, פוליש מכיל חומר מגן המגן על המשטח שיהיה מבריק ונקי למשך זמן רב יותר. פוליש טוב יכול להחזיק מעמד שנה פחות או יותר ובסוף התקופה צריך לחזור ולבצע פוליש. לא כדאי לעשות את הפוליש לבדכם, אלא לתת עבודה זו לבעלי ניסיון כי רצוי להשתמש בחומרים הטובים ביותר ובמכונות מתאימות כדי למנוע פגיעה במשטח העבודה.

פוליש איכותי

להברקת ריצוף בעזרת פוליש אפשר למנות הרבה יתרונות מגוונים, למשל מבחינת האסתטיקה והניקיון של הריצוף או למשל מבחינת הברק שמתקבל בסוף. היום יש די הרבה בעלי משרדים שונים ששוכרים שירות של מומחי פוליש שמתמחים בניקויים של עסקים. לא מעט אנשים מבצעים פוליש כדי להעלות את סיכוייהם למכור בית. ע"י פוליש המוכרים מציעים דירה יותר יפה, שמאפשר לקבל תקבול גבוה יותר. צריך לשכור חברת ניקיון ופוליש טובה ואמינה ובעלת ניסיון לא מעט בתחום, שכן בדרך כלל בעל מקצוע המומחה בתחום ישיג לרוב תוצאות שיהיו טובות יותר, בזמן קצר יותר כדי שיחזיקו מעמד הרבה זמן. לרוב חברת פוליש בעלת ציוד מגוון שמתאים למשטחים שונים בבית מכשירים אלה מבריקים גם חריצים ופינות שקצת קשה לנקות אותם.

פוליש ריצוף

אחת הפעולות המצויות בזמננו היא פוליש ריצוף. את הריצוף ניתן למצוא כמעט תמיד בכל משרד או בית. לפיכך, פוליש ריצוף הוא פעולה מצויה מאוד במגזר הפרטי ובמגזר העסקי. נוסף על כך, שכיחים בזמננו הרבה מאוד סוגים של רצפה שכל אחת דורשת יחס מעט שונה למשל מבחינת חומר ההברקה או למשל מבחינת המכשור בו תעשה שימוש חברת הניקיון והפוליש. כדי לשמר ולתחזק את הריצוף ולשמור אותו מבריק, יש לטפל בו באופן קבוע. הפתרון הוא במכשור מתקדם שהופך את התהליך להרבה יותר אפקטיבי וששומר על הריצוף לא רק נקי יותר אלא נקי למשך זמן רב באופן משמעותי יותר מהניקיון הרגיל. שכיחים בזמננו הרבה מאוד בניינים משותפים בארץ שמשתמשים בשירותיהם חברות פוליש רצפות בשביל ללטש את חדר הכניסה השייך לבניין או את חדר המדרגות וכך שומרים את ניקיון חדר הכניסה למשך זמן ובקלות. כעת, רק כל שנשאר לכם הוא להביא חברת פוליש טובה, אמינה ומקצועית שתחדש את ביתכם או העסק ובלי כתמים מיותרים.

לקבלת פרטים נוספים על ניקיון ופוליש, אנא פנו לאתרנו http://mrclean.co.il/ ונשמח לעמוד לשירותכם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב