דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף עם עבודה של שעתיים? 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 3004 פעמים ]

להרוויח כסף דרך עבודה של שעתיים ביום

יכול מאד להיות שזה ישמע לך פשוט לא הגיוני, להרוויח כסף באינטרנט דרך עבודה של שעתיים בסך בכל? איך דבר כזה יכול להיות??? (: טוב אני פשוט אתחיל לדבר... אני רוצה לחבר אתכם לסיפור של מה שאני עברתי ולאחר מכן אתן לכם את כל הטיפים שיש כדי שתוכלו בפועל לעשות את כל הדברים.

אז ככה, בשלבים הראשונים כשנכנסתי לתחום האינטרנט עבדתי בחברה בתור שכיר , זה היה נראה לי מאד נחמד שאני מפתח לי משהו מהצד שיכול להכניס לי כמה מאות שקלים מהצד, אתם יודעים, זה עוד מסעדה פה, עוד חופשה קטנה שם, מה רע? בכל אופן, קניתי כמה קורסים באינטרנט שקשורים להקמת אתרים דרך מערכת של קוד פתוח בשם וורדפרס, מאד אהבתי את הרעיון מכיוון שהבנייה של האתר לא הייתה כרוכה בהבנת קוד HTML או כל שפת קוד אחרת כך שיכולתי לבנות אתר מבלי ידע מוקדם. בהמשך, אחרי שלמדתי כיצד לבנות אתר בצורה נכונה התחלתי ללמוד איך לשלב בתוך האתר פרסומות רלוונטיות לאתר שלי. לגבי הדוגמא הספציפית , זה היה אתר שמדבר על גולף (לא היה לי מושג בגולף..) שנתן לאנשים הסבר באופן כללי על כיצד לשחק נכון את המשחק. אץ כל המידע שאבתי מאתרים מתקדמים בעולם וניסחתי את הדברים במילים שלי בתוך האתר.

מסתבר ש-להרוויח כסף באינטרנט זה לא דבר קל...

חשבתי בהתחלה שזה כמו לספור 123 כדי להרוויח כסף, לא הבנתי שמעבר להקמה של האתר צריך גם לקדם אותו ולאחר תסכולים לא קטנים החלטתי גם לרכוש מדריך לקידום אתרים כדי להתחיל לקדם את האתר היפה שלי. עם הזמן כשהמשכתי לכתוב פוסטים מעניינים על גולף והכנסתי פרסומות רלוונטיות של מדריכים מקצועיים ללימוד גולף וכמובן במקביל השקעתי בקידום של האתר, התחלתי לראות תוצאות! תנועה ממוקדת התחילה להיכנס לאתר שלי וכמובן לראות את האתר בתור מקור מידע נאמן לתחום הגולף, אם הזמן התחילות להיכנס גם מכירות מהאתר ובסוף החודש השלישי להקמת האתר קיבלתי צ'ק הביתה על סך 200 דולר, אני יודע, לא כל כך הרבה אבל משהו בהחלט- אני הייתי מאושר!

אני רוצה לעצור כאן ולהגיד לכם חד וחלק, יש הרבה כסף באינטרנט ואתם צריכים פשוט להבין איך הדברים עובדים כדי להתחיל להרוויח אותו כמו שצריך. השלב הראשוני הוא הברור ביותר, אתם צריכים להחליט שאתם הולכים על זה ומה שזה אומר , שאתם צריכים להשקיע שעתיים ביום על למידה ויישום של הדברים שאתם לומדים. בהתחלה אתם צריכים להעשיר את הידע שלכם בהקמה של אתרים. מה שזה אומר, שאתם צריכים לדעת איך לרכוש דומיין (שם של אתר) ואיך לרכוש שרת (איחסון של האתר), לאחר מכן אתם צריכים להבין איך מחברים את שניהם ביחד ולמערכת קוד פתוח כמו וורדפרס. אני יודע שזה נשמע טיפה מסובך, אך זה ממש לא , אתם פשוט צריכים לרכוש מדריך זול באינטרנט שיראה לכם איך עושים את זה.

אז איך מתחילים להרוויח כסף פה?

אחרי שהקמתם אתר שכמובן ממוקד על נישה שמעניינת אתכם, אתם צריכים להתחיל להכניס תוכן בתוכו על בסיס יומי- פוסט ביום. ע"י הפעולה הזאת אתם תגרמו לגוגל ליחס לאתר שלכם חשיבות. השלב הבא יהיה להכניס פרסומות רלוונטיות ע"י חיפוש של אתרים מקצועיים בנישה שלכם וחיבור לתוכניות שותפים שמאפשרות לכם לקבל עמלה על כל מכירה או פעולה מבוקשת של בעל המוצר. ברגע שיש לכם את שני הדברים האלה, אתם מוכנים להכניס תנועה לאתר וכמובן לייצר מכירות. את התנועה את יכולים להכניס מאלף ואחת מקומות : התנועה האורגנית (גוגל), פייסבוק, יוטיוב, כתיבת מאמרים, כתיבת תגובות בפורומים ועוד- רק תבחרו.

לסיכום, מילת המפתח הגדולה ביותר שתעזור לכם באמת להרוויח כסף באינטרנט זה "עקביות" אם אתם תמשיכו קדימה כל הזמן, אתם תצליחו. צריך הרבה מאד סבלנות בתחום הזה , אבל היופי הגדול זה שזה משתלם בגדול כשמגיע הזמן הנכון ותוכלו לייצר הכנסה פאסיבית בצורה הנוחה ביותר שיש - מהבית ( :

אשמח לשמוע מכם וכמובן להחזיר תשובה...

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב