דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף מתוכניות שותפים 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2697 פעמים ]

להרוויח כסף באינטרנט: כדי להרוויח כסף דרך תוכניות שותפים אנחנו צריכים לדעת קודם מה זה אומר תוכניות שותפים ואיך אנחנו יכולים לעשות כסף מזה בפועל.

אז דבר ראשון וחשוב ביותר שצריך להבין פה, שזהו לא דבר קל ובהחלט נדרש מכם לדעת איך לשווק נכון באינטרנט ואיך אתם יכולים לפנות ללקוחות שלכם. באופן כללי, כשמדברים על תוכניות שותפים מתכוונים לשלושה גורמים:

1. בעל מוצר כלשהו

2. מערכת מקשרת (בדרך כלל)

3. המשווק עצמו

המטרה פה היא לחסוך עלויות פרסום מצד בעל המוצר ולתת עמלה פר תוצאה למשווק של המוצר. המערכת המקשרת היא מערכת שלוקחת עמלות מבעל המוצר ע"י חיבור למשווקים פוטנציאלים ומכירות. כדי שנוכל להבין קצת יותר טוב איך הדברים הולכים ניקח דוגמא פשוטה: יוסי הוא הבעלים של ספר אלקטרוני שמלמד על איך לאלף כלבים בצורה האפקטיבית ביותר בתוך חודש אחד בלבד. יוסי לא רוצה להשקיע עלויות בפרסום של המוצר ומעדיף לתת עמלות למשווקים על כל מכירה שיבצעו בשבילו ולכן פונה לחברת קישור של תוכניות שותפים שיוצרת לו תוכנית משלו ומקשרת ביין ההצעה שלו- 50% עמלה על כל מכירה של הספר, לביין המשווקים.

בשלב הבא, המשווקים שרואים לנכון לקבל את התוכנית עליהם, מודיעים על כך לחברת הקישור ומקבלים לינק מיוחד שתפקידו הוא "להודיע" למערכת הקישור על כל מכירה שהתבצעה על ידיו של המשווק. כך גם המערכת וגם המשווק יודעים בדיוק היכן הם עומדים מבחינת העמלות והמכירות.

אני מקווה שהדוגמא הזאת הייתה ברורה... בכל אופן, הדרך הטובה ביותר להרוויח כסף דרך תוכניות שותפים, זה לנהל אתרי נישה שקשורים בצורה זו או אחרת למוצרי שניתן לשווק וע"י השיוך המתאים של הלקוח למוצר ליצור סיכוי גדול יותר של מכירה. אני יודע שזה נשמע מסובך, אתם בטח חושבים, "אין לי מושג בשפת תיכנות, איך אני יכול להקים אתר אינטרנט"? התשובה היא פשוטה, היום יש מערכות (בעברית) שמאפשרות לנו ליצור אתרים מקצועיים בעלויות מאד נמוכות בלי שום ידע מוקדם, כן כן, בלי שום ידע מוקדם בעיצוב ותיכנות.

המערכת המומלצת ביותר לפי דעתי היא Live City שמאפשרת לנו לקבל גם 30 יום נסיון בחינם כדי לראות איך המערכת עובדת וכיצד ניתן להקים אתרים מקצועיים בעזרתה.

אחרי שהקמנו אתר נישה, אנחנו צריכים לחשוב על הדרך הטובה ביותר לגעת בנישה בצורה שתגרום לה לסמוך על ההמלצות שלנו בקניית מוצרים. זאת אנחנו עושים דרך הקניית מידע יעיל ואפקטיבי לנישה שלנו, שכולל עצות , טיפים, עזרה ופתירת בעיות שנוגעות בלקוחות שלנו. כך נוכל לגרום ללקוחות שלנו להבין שאנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים ושיש לסמוך על ההמלצות שלנו בנוגע למוצרים או כל דבר אחר.

מנסיוני האישי, זאת הדרך האפקטיבית ביותר לייצר הכנסה פאסיבית דרך האינטרנט , מכיוון שאתר זה לא מפסיק לעבוד גם כשאנחנו ישנים. האתר שלנו יהיה מלא במידע יעיל ושימושי לנישה שבחרנו ובאיזורים רלוונטים נוכל להכניס את הלינקים שקיבלנו מחברת הקישור ישר לתוך הטקסט וכך הדבר נראה טיבעי וידידותי ביותר, מה ששומר עליכם אמינים בעיני הלקוחות.

להרוויח כסף באמצעות תוכניות שותפים זאת דרך מאד אפקטיבית, מכיוון שאנחנו אף פעם לא צריכים לפתח מוצר בעצמנו, למעשה כבר כולם עושים את העבודה בשבילנו והדבר היחידי שאנחנו צריכים לעשות זה פשוט להמליץ לאנשים הנכונים שסביר להניח יתעניינו במוצר.

מקווה שהדברים היו ברורים, חשוב לי לציין שזאת הדרך שבה אני מרוויח את כל כספי מהאתרים שלי בחו"ל.

תהנו!

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב