דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לצאת מהמסגרת כדי לדעת איך לעשות כסף 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 3199 פעמים ]

כדי לעשות כסף באינטרנט צריך לצאת מהמסגרת למה אני מתכוון כשאני אומר "כדי לעשות כסף באינטרנט צריך לצאת מהמסגרת", הרעיון הוא שרוב האנשים שלא מרוויחים כסף נמצאים במקום שהם נמצאים (בלי יותר מידי...), לעומת האנשים שמרוויחים הרבה כסף.

מה ההבדל ביניהם? האם ההבדל הוא חומרי? לפי דעתי התשובה היא, שרובנו פשוט לא יוצאים מהקופסא של המחשבה שלנו לגבי כסף. ברור לנו שאנחנו לא מבינים מספיק כסף מכיוון שאף פעם לא לימדו אותנו בבית ובבית הספר איך להתמודד עם הדבר הזה.

כל הסיטואציה של חוסר ההשכלה שלנו בתחום הזה מובילה אותנו לפחד, לחשוש ולהיות כל הזמן בלחץ, למה? מכיוון שאנחנו בטבע שלנו נועדנו לפחד ממה שאנחנו לא מכירים מספיק טוב.

אני חוזר על השאלה הגדולה, "מה ההבדל?", ההבדל הוא שמלבד עניין ההשכלה, אנחנו צריכים לסגל משמעת של למידה ויישום, משמעת של מוטיבציה ואמונה ומשמעת של יעדים וכיבושם.

רוב האנשים שאני מכיר נמצאים במקום של פחד ואפילו הכחשה בכל הנוגע לכסף, זה כאילו שהם מדחיקים אותו מהראש שלהם כדי שהם יוכלו לתת לעצמם נחת רוח ורוגע, זה לא צריך להיות ככה!

אנחנו צריכים להבין שהעשירים לרוב הם לא עשירים בגלל שהם אנשים רעים או מושחתים, זאת המחשבה שאנחנו סיגלנו לעצמנו כדי שנוכל לתת לעצמנו את התשובה ל"למה אנחנו לא עשירים גם".

העשירים (לטווח הארוך), הם אנשים שמבינים כסף ויודעים איך למנף בצורה נכונה את הזמן שלהם ואת הנכסים שלהם. תשאלו "איך יוצרים נכסים אם אין מאיפה?", הנכס היקר ביותר שלכם הוא המוח שלכם, אתם צריכים קודם כל לקבל מפה ביד כדי להגיע ליעד , נכון? בדיוק באותה דרך אתם תוכלו למצוא את דרככם לאחר שהבנתם לאן אתם צריכים ללכת.

לעשות כסף זה דרך חיים, אין בזה שום בושה וההפך הוא הנכון. הכסף נותן לנו המון חמצן ונחת בחיי היום יום שלנו, אם נוריד מעצמנו את הלחץ של הבנקים וכל החובות מסביב.

אין באמת הבדל במבנה של האדם, בין אדם עשיר לעני, ההבדל הוא רק בראש. תראו את טראמפ המפורסם, אותו אדם הפסיד את כל הונו ולאחר שלוש שנים החזיר אותו ויצרה מכך שילש אותו! הוא קוסם אתם יכולים להגיד, אבל אני יגיד שלא, הוא מבין ויודע כסף, יש לא השכלה פיננסית גבוהה מאד שהוא פיתח עם השנים- אם הוא יכול גם אתם יכולים.

לסיכום, אם תוכלו לצאת מהקופסא של החינוך שלנו, תוכלו לראות את המציאות האמיתית של איפה אתם עומדים מבחינת ההבנה של הכסף שלכם ואיפה אתם באמת רוצים להיות בעתיד שלכם.

לעשות כסף=השכלה פיננסית

המון בהצלחה ( :

שרון

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב