מיתוג אישי באינטרנט - הסיפור של סו שף (מאור קפלנסקי)
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מיתוג אישי באינטרנט - הסיפור של סו שף (מאור קפלנסקי) 

מאת    [ 14/08/2007 ]
מילים במאמר: 373   [ נצפה 3943 פעמים ]

 
 

מיתוג אישי באינטרנט - סיפורה של סו שף מאת: מאור קפלנסקי

 סו שף, אמא מפלורידה, יועצת לבעיות מתבגרים, חשבה שהיא בסיוט מתמשך: לילה אחר לילה, היא הייתה מכניסה את השאילתא seu scheff לתיבת החיפוש של גוגל ומגלה דף ראשון מלא השמצות בשמה. "הורסת חיים", "רמאית", "נקמנית" ו- "הנוכלת הגדולה מכולם".

השטף החל ב- 2002, כשלקוחה מטורפת לא מרוצה ירדה על שף בפורומים לענייני מתבגרים. ההשמצות הלכו וגברו, עד לכדי איום חיים. ובאמריקה, כמו שרק באמריקה, שף הגישה תביעה בגין לשון הרע, וזכתה ב- 11.3 מיליון דולר. אפילו זה לא הפסיק את ההשמצות. במקצוע טיפולי וייעוצי כמו שסו שף עוסקת בו, השם, המיתוג והאישיות חשובים יותר מהכל.

על כן פנתה סו לחברת REPUTATIONDEFENDER, מיזם אינטרנט חדשני, שמבטיח לפונים אליו - מיתוג אינטרנטי חיובי. כעבור מספר חודשים, מהרגע בו החלו לטפל בפנייתה, תוצאות שמה בעמוד הראשון ב GOOGLE, הקנו לה את המיתוג בו הייתה מעוניינת. REPD יצרו לה תדמית אינטרנטית משופרת: פתחו לה מספר אתרים, רשמו אותה ברשתות חברתיות ובאינדקסים מקצועיים, ודאגו לדחוק למטה את כל ההשמצות נגדה. רשמו SUE SCHEFF בגוגל ותבינו על מה אני מדבר.

 -----------------------------------------------------------------------------------------------

יכולת החיפוש המופלאה של מנוע כמו גוגל מאפשרת לנו להשתמש בו ככלי מחקר באופן הפשוט ביותר. כותבים מה שרוצים לחפש, ומיד מוצאים. כן, גם אנשים. חברות למיתוג אישי באינטרנט אינן מבטיחות למחוק כליל אזכורים רעים ושליליים. אי אפשר להבטיח דבר כזה, כי כידוע - אין צנזורה על האינטרנט.

אבל חברות למיתוג אינטרנטי אישי כן יכולות להבטיח ליצור פרסונת אינטרנט טובה יותר ולדחוק לתחתית את המיתוג השלילי. בלי ידע והתמצאות באינטרנט, יהיה לגולש הממוצע קשה מאוד למתג את עצמו, למרות שהתהליך הבסיסי וההתחלתי הוא פשוט:

 1. סרוק את שמך בגוגל (עם מירכאות ובלי). הכנס את שמך המלא, המוכר שלך, המותג שלך ("צביקה הדר" ולא "צבי הדר")

 2. בדוק אם אתה מרוצה מהאזכורים המופיעים בעמוד הראשון והשני.

 3. אם לא מופיעים אזכורים, ואם חלילה מופיעים שליליים - פנה לייעוץ בנוגע למיתוג אינטרנטי.

 4. לפגישת הייעוץ הבא איתך, קורות חיים, תעודות הסמכה, קטעי כתיבה, עבודות אקדמיות, קטעי וידאו, תמונות דיגיטליות, אפילו אלבום תמונות נוסטלגי - או כל דבר שיכול למתג את עצמך בפאן המקצועי והאישי.

 5. איש המקצוע שימתג אותך באינטרנט ידאג להכניס את כל התכנים בצורה אפקטיבית ויעילה לרשת, כך שהאינטרנט יקלוט זאת היטב דרך מנועי החיפוש. בנוסף, הוא ינחה אותך באילו פעולות עלייך לנקוט כדי לשמור על המיתוג.

מאור קפלנסקי - בעל BA תקשורת וניהול. עיתונאי ומייסד INTERNETISHI - מיתוג אינטרנטי אישי
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב