מאמרים - מיתוג אישי באינטרנט - הסיפור של סו שף (מאור קפלנסקי) הדפסה מאתר מאמרים

מיתוג אישי באינטרנט - הסיפור של סו שף (מאור קפלנסקי)

נכתב על ידי מאור קפלנסקי

[ הדפסת המאמר ]

מיתוג אישי באינטרנט - סיפורה של סו שף מאת: מאור קפלנסקי


 סו שף, אמא מפלורידה, יועצת לבעיות מתבגרים, חשבה שהיא בסיוט מתמשך: לילה אחר לילה, היא הייתה מכניסה את השאילתא seu scheff לתיבת החיפוש של גוגל ומגלה דף ראשון מלא השמצות בשמה. "הורסת חיים", "רמאית", "נקמנית" ו- "הנוכלת הגדולה מכולם".


השטף החל ב- 2002, כשלקוחה מטורפת לא מרוצה ירדה על שף בפורומים לענייני מתבגרים. ההשמצות הלכו וגברו, עד לכדי איום חיים. ובאמריקה, כמו שרק באמריקה, שף הגישה תביעה בגין לשון הרע, וזכתה ב- 11.3 מיליון דולר. אפילו זה לא הפסיק את ההשמצות. במקצוע טיפולי וייעוצי כמו שסו שף עוסקת בו, השם, המיתוג והאישיות חשובים יותר מהכל.


על כן פנתה סו לחברת REPUTATIONDEFENDER, מיזם אינטרנט חדשני, שמבטיח לפונים אליו - מיתוג אינטרנטי חיובי. כעבור מספר חודשים, מהרגע בו החלו לטפל בפנייתה, תוצאות שמה בעמוד הראשון ב GOOGLE, הקנו לה את המיתוג בו הייתה מעוניינת. REPD יצרו לה תדמית אינטרנטית משופרת: פתחו לה מספר אתרים, רשמו אותה ברשתות חברתיות ובאינדקסים מקצועיים, ודאגו לדחוק למטה את כל ההשמצות נגדה. רשמו SUE SCHEFF בגוגל ותבינו על מה אני מדבר.


 -----------------------------------------------------------------------------------------------


יכולת החיפוש המופלאה של מנוע כמו גוגל מאפשרת לנו להשתמש בו ככלי מחקר באופן הפשוט ביותר. כותבים מה שרוצים לחפש, ומיד מוצאים. כן, גם אנשים. חברות למיתוג אישי באינטרנט אינן מבטיחות למחוק כליל אזכורים רעים ושליליים. אי אפשר להבטיח דבר כזה, כי כידוע - אין צנזורה על האינטרנט.


אבל חברות למיתוג אינטרנטי אישי כן יכולות להבטיח ליצור פרסונת אינטרנט טובה יותר ולדחוק לתחתית את המיתוג השלילי. בלי ידע והתמצאות באינטרנט, יהיה לגולש הממוצע קשה מאוד למתג את עצמו, למרות שהתהליך הבסיסי וההתחלתי הוא פשוט:


 1. סרוק את שמך בגוגל (עם מירכאות ובלי). הכנס את שמך המלא, המוכר שלך, המותג שלך ("צביקה הדר" ולא "צבי הדר")


 2. בדוק אם אתה מרוצה מהאזכורים המופיעים בעמוד הראשון והשני.


 3. אם לא מופיעים אזכורים, ואם חלילה מופיעים שליליים - פנה לייעוץ בנוגע למיתוג אינטרנטי.


 4. לפגישת הייעוץ הבא איתך, קורות חיים, תעודות הסמכה, קטעי כתיבה, עבודות אקדמיות, קטעי וידאו, תמונות דיגיטליות, אפילו אלבום תמונות נוסטלגי - או כל דבר שיכול למתג את עצמך בפאן המקצועי והאישי.


 5. איש המקצוע שימתג אותך באינטרנט ידאג להכניס את כל התכנים בצורה אפקטיבית ויעילה לרשת, כך שהאינטרנט יקלוט זאת היטב דרך מנועי החיפוש. בנוסף, הוא ינחה אותך באילו פעולות עלייך לנקוט כדי לשמור על המיתוג.

אודות הכותב:
מאור קפלנסקי - בעל BA תקשורת וניהול. עיתונאי ומייסד INTERNETISHI - מיתוג אינטרנטי אישי

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il