דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול מבנים ואחזקה 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 1785 פעמים ]

בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בביקוש לשירותי ניהול מבנים. יותר ויותר בנייני מגורים, חברות, ארגונים ובתי עסק נעזרים בשירותיה של חברת ניהול מבנים כדי לבצע את עבודות האחזקה השוטפות והתקופתיות. לכאורה, הבחירה בחברת ניהול מבנים כזו או אחרת צריכה להיות קלה ופשוטה. אך למעשה, כדי להבטיח שירותי ניהול יעילים, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים בבחירתכם בחברת הניהול והם:


לאילו שירותי ניקיון אתם זקוקים -
לכל מבנה, משרד או עסק ישנם צרכים ייחודיים הנובעים מאופי הפעילות בו. לכן, טרם בחירתכם בחברת ניהול מבנים, ערכו רשימה של כל שירותי הניקיון השוטפים להם אתם זקוקים כגון: ריקון פחים ומאפרות, ניקוי חדרי שירותים, ניקוי מטבחונים, ניקוי אבק, שאיבת שטיחים, ניקוי חלונות, ניקיון מכונות עבודה וכדומה. כדאי גם לחשוב על שירותי ניקיון תקופתיים להם אתם עשויים להזדקק, כמו למשל: ניקיון יסודי של המקרר והמטבחון אחת לחודש, ביצוע פוליש בלובי ובמסדרונות החברה אחת לשנה-שנתיים וכדומה .
כאשר יש בידיכם רשימה מסודרת של כל שירותי הניקיון להם אתם זקוקים, תוכלו לבצע בחירה מושכלת של חברת אחזקה. תוכלו להציג בפני כל חברת ניהול מבנים אופציונאלית את הצרכים שלכם, והיא תוכל לומר לכם מיד האם יש ביכולתה לספק את כל השירותים הללו, האם יש לה כוח אדם, ציוד וכלי עבודה מתאימים וכדומה.


מהו ההיקף הנדרש לניהול המבנה ?
ישנם מבנים ומשרדים קטנים שיכולים להסתפק בניקיון בסיסי אחת לשבוע. מנגד, ישנם מבנים ומשרדים גדולים הזקוקים לשירותי ניקיון שוטפים פעם-פעמיים ביום. להיקף שירותי הניקיון הנדרשים במשרדכם יש השפעה מכרעת על איזו חברת ניהול מבנים תבחרו. לא לכל חברת ניהול מבנים יש את כוח האדם והמשאבים כדי לספק שירותי ניקיון פעם-פעמיים ביום. ומנגד, לא לכל חברת ניהול מבנים (ובמיוחד לחברות ניהול מבנים גדולות) משתלם מבחינה כלכלית לבזבז משאבים וכוח אדם לטובת ניקיון משרד קטן פעם בשבוע .
לכן, לפני שאתם בוחרים חברה לניהול מבנים חשבו היטב על היקף שירותי הניקיון הנדרשים בבניין או במשרדכם. כך, תוכלו לצמצם את מספר חברות ניהול המבנה שאליהן תפנו בבקשה להצעת מחיר. הפנייה תעשה בהתאם לצורכיכם (לחברות ניהול מבנים גדולות, בינוניות או קטנות).

 
מקצועיותה של חברת ניהול המבנה

פרמטר זה חשוב במיוחד עבור מבנים או משרדים הזקוקים לשירותי אחזקה מורכבים ותכופים. לכאורה, ניקיון הוא לא עיסוק שדורש התמקצעות וכל אחד יכול לנקות. אולם, ישנם שירותי אחזקה שונים הדורשים ידע ומיומנות, כדוגמת: פוליש . לשם ביצוע עבודת פוליש יש צורך להתאים את סוג הפוליש (פוליש קריסטל, פוליש אקרילי או פוליש וקס) לסוג הרצפה. יחד עם זאת, נדרשת גם כן מיומנות גבוהה בהפעלת מכונת הפוליש. יש לדעת מהי מידת הלחץ שיש להפעיל כנגד המכונה, כך שתוכל לקרצף את אריחי הרצפות ביעילות ובאחידות.  חשוב מאוד, שלא להפעיל לחץ גדול מדי כנגד מכונת הפוליש, כיוון שזה עלול לגרום לשריטות ולנזקים באריחי הרצפה. לכן, אם אתם זקוקים לשירותי פוליש חשוב לוודא שמדובר בחברה מקצועית, המעסיקה עובדים מנוסים ומיומנים בביצוע מסוג זה.
לאחר שקלול כל הפרמטרים שמנינו עד כה, תוכלו לבחור את חברת ניהול המבנה בקלות  ולהבטיח שחברה זו מתאימה בדיוק לצורכי האחזקה הייחודיים שלכם, ולכן תצליח להעניק לכם שירותי אחזקה טובים ויעילים.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב