דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף באינטרנט: התמונה המלאה 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 1957 פעמים ]

להרוויח כסף באינטרנט: התמונה המלאה ביום שהחלטתי שאני לוקח את עצמי בידיים ואני מתכוון לעשות הכל כדי להרוויח כסף באינטרנט...

הצהרתי לעצמי משהו, אמרתי לעצמי, שאין דבר בעולם הזה שיוכל לעצור אותי מלהיות עשיר חוץ מעצמי. ממש באותו רגע שהוצאתי את המשפט הזה מהפה, הבנתי את האחריות שאני מטיל על עצמי ואת זה שאני מאתה והלאה משנה את חיי לכיוון המטרה הזאת. ברגע שאתה מכריז ולא עומד במילה שלך אתה מתאכזב בצורה העמוקה ביותר, אני פשוט לא הסכמתי לוותר וידעתי בליבי שאני יעבור עוד הרבה מאד קשיים בדרך עד שאני יגיע ליעד שלי.

זה מצחיק, אבל אחרי שעובר כמה זמן (שנים), אתה מבין שהדרך עצמה, היא המתנה הגדולה ביותר, הדרך עצמה היא השיעור החשוב מכל. למה אני מתכוון בכך? בתחילת דרכי חשבתי רק על איך לעשות כסף, להרוויח כסף בצורה המהירה ביותר, כמובן שכך לא הצלחתי להגיע ליעד שלי. באותה תקופה פגשתי את המנטור הראשון שלי באינטרנט, הוא הסביר לי בצורה הפשוטה ביותר, שהוא "טיפס על כל כישלונותיו להצלחה", בהתחלה היה לי נורא קשה לקבל את המשפט הזה, הרי איך אדם יכול להגיע להצלחה אם הוא נכשל כל כך הרבה פעמים? תשובתו הייתה פשוט מדהימה בעיני, הוא אמר שלאחר כל כישלון עומדות בפנינו שתי דרכים, האחת היא פשוט להרים ידיים, להגיד שהכל לא עובד מסביב ולהמשיך בדברים אחרים, או, באופן הכי חכם שיש, להסתכל על מה לא עבד ולקחת את הכישלון כמדרגת שיעור להצלחה.

אחרי שהוא אמר לי את המשפט הזה והסביר את עצמו, יצא לי לחשוב על כל הפעמים שהפסקתי פרויקטים בחיים שלי, בגלל שהם לא עבדו או שפשוט נמאסו עלי. זה נראה לנו הכי הגיוני בעולם, לעזוב ופשוט להמשיך הלאה, אבל השאלה הגדולה היא , למה? הרי כל האנשים החשובים ביותר בעולם לא הפסיקו לעשות את מה שהם עושים עד שהם הצליחו, בגלל זה הם קיבלו את ההכרה הזאת בהסטוריה- הם לא הפסיקו!

אז כבר עכשיו אני אומר, אין כסף קל, פשוט אין. תתחילו להבין שאם אתם רוצים ליצור שינוי אמיתי, אתם תיכשלו הרבה פעמים כדי שתוכלו לדעת מהו המקום הנכון ביותר. אני מצטער אם זה נשמע לכם לא טוב, או פוגע במידה מסויימת במוטיבציה שלכם להצליח, אבל מה שאתם צריכים לזכור זה, שכדי להרוויח כסף, אתם צריכים להשקיע זמן+כסף+מוטיבציה+אומץ=הצלחה עם למידה מכישלונות.

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב