דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להרוויח כסף באינטרנט- מה השוני נותן לך 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 1916 פעמים ]

להרוויח כסף באינטרנט- מה השוני נותן לך שלום חברים, היום אני רוצה לדבר איתכם על אחד הנושאים החשובים ביותר בכל הנושא של להרוויח כסף באינטרנט...

כמו שאתם בוודאי יודעים, לא כולם מצליחים שם וניתן לראות בבירור שהנושא הזה גדל מיום ליום מבחינת קהל היעד שלו. ישנם הרבה מאד אנשים שרוצים לייצר כסף מהבית ולא עושים את הדברים כמו שצריך, בד"כ אחרי חודש חודשיים הם מתייאשים ועוזבים את הכל. אחת הבעיות הגדולות, זה שאין לאותם אנשים שמחפשים את המקור האמין והטוב לשאוב ממנו ידע והתוצאה היא, שהם מוצאים עוד אחד מה"מומחים" שאומרים להם, תשלמו פעם אחת רק 45 דולר ותדעו בדיוק איך להיות עשירים באמצעות האינטרנט.. יצא לכם לראות/לרכוש מוצר כזה? מה שקורה לאחר מכן, אותם אנשים עוברים את הקורס המבטיח ופשוט לא מצליחים מכיוון שהם קיבלו רק חלק מהמשוואה הגדולה של לייצר כסף מהבית.

במה אני מתכוון "תהיה שונה ותצליח", לאחר שאתה כבר יודע את הידע הבסיסי שאתה צריך לדעת לגבי האינטרנט, אתה יכול להרשות לעצמך לעשות את הדברים שונה ולהיות יצירתי. למה אני מתכוון ביצירתי? הכוונה היא, שתנסו לחשוב מחוץ למסגרת, תראו מה המתחרים שלכם עושים כדי להרוויח כסף ופשוט תלמדו אותם. לאחר מכן, תראו מה אתם יכולים להוציא ללקוחות שלכם שהם לא מציעים ותוכלו פשוט לבלוט בנישה שאתם בוחרים. הרעיון הוא פשוט מאד, ככל שיש לכם יותר ידע על הנישה שבחרתם לעבוד איתה, כך יהיה לכם יותר קל למצוא את אותן הנק' לפרצה של דבר שונה ומיוחד. איך להרוויח כסף, זה הדבר האחרון במשוואה ותאמינו או לא, זה הדבר השולי ביותר מבחינת ההתייחסות שאתם צריכים לתת. למה? מכיוון שברגע שאתם תעמדו בקריטריונים של:

1.תנועה- כמות של מעל ל-200 איש שנכנסים אליכם ביום לאתר שלכם.

2.אינפורמציה- המידע שהאתר שלכם מכיל לקהל השוק שבחרתם.

3.המרה- ביצוע הפעולות שאתם תכוונו את הלקוחות שלכם באתר.

הכסף פשוט יגיע בצורה טבעית והכי חשוב -אוטומטית.

האם יש לכם אתר כזה? אם לא, אז בהחלט הגיע הזמן שתקימו לכם אתר שקשור לנישה שמעניינת אתכם ופשוט תתחילו לכתוב באתר דברים שמעניינים ונותנים ערך לקורא, כדי שבהמשך הוא ימשיך לקרוא כתבות נוספות שלכם ויחשף לפרסומות או כל נקיטת פעולה שאתם רוצים. כדי להתחיל להקים בלוג מקצועי, שזה בעצם אתר אקטיבי, עם דומיין (שם אתר) משלכם, אתם פשוט יכולים לרכוש דומיין ומקום בחברת אחסון. אני ממליץ מאד לקנות דומיין בGODADDY, מכיוון שהם הזולים ביותר בחוץ ויש להם שירות לקוחות של 24 שעות. לחברת אחסון טובה, הייתי ממליץ על HOSTGATOR, הם פשוט מצוינים ובנוסף הם זולים יחסית ובהחלט שווים את ההשקעה מבחינת יציבות השרתים שלהם והתמיכה אונליין.

אם אתם רוצים לשאול אותי שאלות לגבי איך להרוויח כסף באינטרנט, או איך יוצרים בלוג כזה , אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל שנמצא ב"אודות".

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב