קידום אתרים מקצועי או אורגני
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קידום אתרים מקצועי או אורגני 

מאת    [ 12/03/2011 ]
מילים במאמר: 393   [ נצפה 1559 פעמים ]

 
 

 

קידום אתרים

כיום לכל עסק, ארגון וחברה יש אתר אינטרנט. לפי עיקרון קידום האתרים חשיבותו של דף אינטרנט קשורה בדירוגו במנועי החיפוש, ולא בהכרח באיכות ובאטרקטיביות שבו. מחקרים שהראו כי רוב הגולשים מגיעים דרך מנועי חיפוש - הביאו לפיתוח תורה שלמה שנקראת קידום אתרים (SEO). במרחב הווירטואלי מתנהלת מלחמה על דירוגי הממצאים במנועי החיפוש הגדולים, בראשם גוגל (google). השיטה מתבססת בעיקרה על שילוב מילות מפתח שיזוהו במנועי החיפוש. ניתן לעשות זאת לבד, בליווי איש מקצוע, בתוכנות אוטומטיות או באופן ידני.

 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים נעזר לרוב בתקציבי פרסום המציבים את אתרך באתרים שונים ברחבי הרשת. ההבדל העיקרי בין שיטות קידום האתרים קשורה בהיבט הכספי. קידום אתרים אורגני מתבסס על שיטת הזנה ידנית שאינה כרוכה בתשלום. מומחה לקידום אתרים אורגני (טבעי) פועל בשני נתיבים: האחד, התאמת האתר עצמו והתוכן שבו (on page), והשני התאמת המרחב שמחוץ לאתר (off page). מבחינה מסוימת קידום אתרים אורגני הוא מקצועי יותר ומתבסס על היכרות מעמיקה עם טכנולוגיות, קודים ושפת התכנות. במקרים רבים קידום אתרים אורגני מתחיל כבר בשלב בניית האתר.  

 

קידום אתרים מקצועי

חברות המתמחות בקידום אתרים פועלות על מנת להביא לחשיפה מרבית של אתר האינטרנט שלך במטרה להגדיל את קהל היעד. שיטת הפעולה של חברות אלה היא בראש ובראשונה מחקרית. החברה אוספת נתונים על מילות החיפוש הפופולאריות במנועי החיפוש בהתאמה למילות המפתח באתר שלך. זה נעשה במקביל לזיהוי המתחרים העיקריים ומושגי המפתח באתר שלהם. מבחינה טכנית, קידום אתרים מקצועי מתמחה בשינוי של קוד האתר לפי קודים מבוקשים בקרב הגולשים. הפרקטיקה מתבססת על עריכת תוכן, שילוב קישורים, הופעה באינדקסים ופרסום ממומן (sem) בפורומים ובבלוגים. מנגנוני הסקירה של מנועי החיפוש משתנים לעיתים תכופות וחברות מקצועיות דואגות להתעדכן ולשנות את אתרך בהתאם.  

 

בחירת מומחה לקידום אתרים

כשבוחרים מומחה לקידום אתרים חשוב להקפיד על מספר פרמטרים: ראשית, מי שעוסק בקידום אתרים יפעל על מנת לקדם את עצמו, ולכן בדיקה ראשונית במנועי חיפוש אמורה להביא למציאת שמו. חשוב להיזהר מפני מומחה המבטיח דירוג עליון במנועי החיפוש. מומחה לקידום אתרים לא יכול להבטיח הופעה בראש הרשימה. הדירוג תלוי במיליוני מתחרים הנלחמים על אותה הרשימה, והדבר תלוי במידה רבה במנועי החיפוש עצמם. מומלץ לבדוק את לקוחותיו של המומחה ולבקר באתרים שקידם על מנת לוודא שעבודתו משתלמת. מומחים רבים משתמשים בשיטות קידוד שאינן עומדות בתקן הבינלאומי וחשוב לברר את הנושא.  

 

 


 


יפית מוגמי


MY פתרונות אינטרנט


בניית אתרים, קידום אתרים, ניהול תוכן


052-2501668, 03-9229118


http://www.my-pitronot.com


 


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב