דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לחסוך בהוצאות על בגדי ילדים או בגדי תינוקות? 

מאת    [ 12/03/2011 ]

מילים במאמר: 617   [ נצפה 1821 פעמים ]

עלות רכישה של בגדי ילדים ו/או בגדי תינוקות נחשבת לגבוהה ביותר, ומהווה חלק נכבד מתקציב המשפחה. בעוד שאנו יכולים ללבוש בגדים שקנינו מזמן, בגדי ילדים וכמובן בגדי תינוקות, נלבשים במשך תקופות קצרות בלבד, משום שילדים בגיל זה מתאפיינים בגדילה מהירה, ובין רגע בגדיהם כבר לא שימושיים עבורם. לא זאת ועוד, בשל העונות המגוונות ומזג האוויר המשתנה, יש לצורך לרכוש מספר סוגים שונים של בגדי ילדים או בגדי תינוקות המתאימים לתקופות שונות לאורך השנה. לעיתים בגדי ילדים או בגדי תינוקות שנקנו בסוף העונה, עשויים כבר בתחילתה של אותה עונה בשנה שלאחר מכן, להיות קטנים מידי. מלבד ביגוד, יש להחליף גם אביזרים אחרים מידי פעמים תקופות, מסנדלים ועד מגפיים, מכובע ועד צעיף, מבגד ים ועד מעיל, ממשקפי שמש ועד כפפות וכן הלאה. כל אלו משתנים גם הם בהתאם לקצב המהיר של צמיחת הילד.

 

אם כן, הגענו למסקנה שכמות בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות שיש לרכוש בשנה, היא גבוהה מאוד ועל כן כדאי לדעת איך לצמצם את ההוצאות עליהם ולרכוש בגדים זולים מחד, אך איכותיים מאידך. ישנן מספר דרכים אשר יסייעו לייעל את תהליך רכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות אלו:

 

סידור, מיון, ורכישה בהתאם:

מומלץ בכל שנה לערוך סדר במלתחת הבגדים של הילדים, לבדוק אילו בגדים כבר קטנים ואילו עדיין שימושיים. רצוי לכתוב רשימה של בגדי ילדים או בגדי תינוקות שטובים לילד, ולמיין אותם על פי קטגוריות. בנוסף, חשוב להפריד בין בגדי ילדים או בגדי תינוקות של ימי חול לבין כאלו המתאימים יותר לאירועים חגיגיים. למשל: חולצות טי ליומיום, מכנסיים קצרים ליומיום, מכנסיים ארוכים לאירוע, חצאיות ליומיום, חצאיות לאירוע, שמלות ליומיום, שמלות לאירוע, מעילים לחורף וכן הלאה. לאחר המיון והרישום, יש לערוך רשימה נוספת של הפריטים שצריך להוסיף לארון הבגדים של הילד, לאחר שחלק מהבגדים התבררו כקטנים מידי. עם הרשימה הזו ניתן ללכת ולרכוש באופן מרוכז ושקול את הפריטים הדרושים. בצורה זו, קונים רק את הדברים שצריך לרכוש ואין מקום לקנייה בזבזנית של בגדי ילדים או בגדי תינוקות.

 

מכירות סוף עונה: במקרה ואנו יכולים לחכות מעט עם רכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות, ואין הדבר דחוף, כדאי לברר מתי יתחילו מכירות סוף העונה. אפשרות זו תהווה מענה מצוין לצורך רכישת בגדי תינוקות או בגדי ילדים בזול.

 

חנויות יד שנייה:

הורים רבים לא מודעים לפוטנציאל הרחב לחסכון בחנויות יד שנייה. כאשר אנו ממיינים מהארון בגדי ילדים או בגדי תינוקות ישנים, ניתן להעביר אותם לחנויות יד שנייה. חנויות אלה, מעניקות בתמורה לאחר המכירה של הפריטים, את חצי מהסכום הכספי שהם נמכרו בו. בצורה זו אפשר להרוויח כסף על הבגדים ששכבו בארון, שאינם שימושיים עוד. כמו כן, מסירת בגדים לחנויות יד שנייה היא עניין אקולוגי ואף ידידותי מאוד לסביבה. ישנן חנויות יד שנייה שבמקום סכום כספי, מעניקות זיכוי של שליש ממחיר הבגד, עוד ברגע מסירתו לחנות. במקרה והבגד לא נמכר, הוא מועבר לתרומה. בצורה זו, איננו תלויים בהצלחתו של הבגד להימכר, ובין אם הוא נמכר או בין אם לווא, אנו מרוויחים.

באופן כללי, חנויות יד שנייה שמתמחות במוצרי ילדים כמו בגדי ילדים, בגדי תינוקות, צעצועים, רהיטים ועוד, מכילות הזדמנויות רבות לקנייה נבונה, של מוצרים איכותיים במחירים זולים מאוד. האפשרות לרכוש עבור ילדינו בגדי ילדים בחנויות יד שנייה, יכולה להיות פתרון אידיאלי לחסכון.

AVG אביגדור - רשת חנויות לבגדי ילדים, בגדי נוער ובגדי תינוקות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב