דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות ושעשועים חברתיים 

מאת    [ 12/03/2011 ]

מילים במאמר: 604   [ נצפה 3614 פעמים ]

אם לא כל המשתתפות מכירות, מומלץ לערוך משחק היכרות. קיימים משחקי היכרות רבים שאפשר לערוך, חלקם משעשעים מאוד. יש משחק היכרות בו מניחים את שמות כל המשתתפות בקערה, מי שמתחילה ראשונה זורקת לאויר שם ומי ששמה הוזכר צריכה לתפוס את פיסת הנייר וככה ממשיכים, מי ששמה הוזכר בוחרת שם אקראי מתוך הקערה וזורקת באויר. ככה זוכרים את שמות כל המשתתפות וזאת התחלה נפלאה. משחק נחמד אחר הוא משחק שבו כל אחת מהמשתתפות רושמת על פתק שם של חיה. מערבבים בקערה וכל אחת שולפת בתורה פתק ומנחשת למי הוא שייך.

זה הזמן להיזכר בכל המשחקים שהיו פעם. חבילה שעטופה בניירות עיתונים עם פתקים קטנים מודבקים בפנים, אפשר לשלב פתקים משעשעים עם משימות, החבילה מתגלגלת מיד ליד עם שאלה או משימה, שכל אחת צריכה לבצע. נסו לבצע משימות משעשעות כמו להתחפש מאביזרים בבית לקאובוי. וגם את משחק האמת או חובה, ששיחקנו בילדות, את בוודאי זוכרת. כשמישהי בוחרת באמת זה הזמן לשאול את כל מה שרצית. ככל למשתתפות יש עבר משותף, כך המשחק יהיה מעניין ואינטימי יותר.

יש משחקים אחרים שמבוססים על הגיון, הסטוריה ותחומי רוח אחרים. אפשר להתחלק לקבוצות שמתחרות אחת נגד השניה. לאחר שמתחלקים בקבוצות, כל אחת תכתוב שם של דמות ספרותית או הסטורית על פתק ואז המשך מהלך העניינים יקבע על פי בחירת הפתקים. כל קבוצה בוחרת בתורה פתק ואחת המשתתפות בייעוץ עם כל השאר בוחרת איך להציג אותו. על הקבוצה השנייה לנסות לנחש במה מדובר. יש משחקים בהם תצטרך להיות מנחה אחת. בידיה יהיו הכרטיסיות המתאימות והיא תנחה את הערב. היא היחידה שתדע את התשובה. זאת גם יכולה להיות הכלה בעצמה. בכרטסיות אפשר להשתמש למשחקים שונים. במשחק 21 שאלות, על הכרטיסיה כתובה שם של דמות או ביטוי או שם של סרט, זה יכול להיות כל דבר מכל תחום שרק עולה על דעתך. המשתתפות שואלות את המנחה שבידיה הכרטיסיות שאלות, 21 ליתר דיוק, ועליהן לשתף פעולה ולפצח יחד את התשובה. משחק חביב נוסף זהו משחק שבו על אחת המשתתפות לנסות לצייר ביטוי או דמות. כל האחרות צריכות לנסות להגיע לתשובה לפי הציור. היום אפשר לשחק משחקי טריוויה באמצעי הטכנולוגיה והמחשוב. יש משחקי טריוויה לפי נושאים ברשת ויש גם בטלפונים ניידים משוכללים. אפשר לשחק משחקי טריוויה לפי נושאים. נסו לבחור דווקא בנושאים איזוטריים.

יש משחקים פעילים יותר, כמו משחק הכיסאות. את הפסקול למחשק יכולה להכין הכלה משירים שהיא אוהבת. גם אחת החברות יכולה להכין לכלה רשימה של שירים מפתיעים ולהפוך את המחשק למפתיע יותר. משחק פעיל אחר הוא משחק של הצגת סצנה. משחק יצירתי אחר זהו משחק שבמהלכו מתחלקים לשתי קבוצות. כל קבוצה מתארת בפני השנייה סצנה מסויימת מסרט מפורסם או מספר. ושחק אחר הוא משחק מהילדות המוקדמת אי שם, הפרה העיוורת. כורכים סרט סביב עיני אחת המשתתפות והיא צריכה לפלס את דרכה בעלטה ולתפוס משתתפת אחרת שתחליף אותה.

משחקי חברה הם דרך מהנה לבלות. משחקי חברה במסיבת רווקות יהפכו את המסיבה לא רק למהנה, אלא גם לנוסטלגית לילדות. מסיבת רווקות היא הזדמנות לחזור לילדות לרגע ולשחזר את החוויה, להיות שובבות.

 

המאמר מוגש מטעם תמיר אירועים, חברת השכרת ציוד לאירועים – אירועים גדולים ואירועים קטנים ונכתב בשיתוף הוד מקבילי, מעצב טבעות אירוסין וטבעות נישואין.

תמיר אירועים, השכרת ציוד לאירועים, השכרת אוהלים, דוחני אוכל, מתנפחים ועוד, השכרת ציוד לאירוע המושלם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב