דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזגן טורנדו 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3946 פעמים ]

 

במדינת ישראל שורר אקלים חם הגובל באי נוחות. לעתים קרובות אנו חשים שצריך הקלה, שנמאס מהחמסינים, ממזג האוויר הלח והדביק, מהזיעה ומן הצורך להתקלח כל שעה. אבל למזלנו, טכנולוגיית בקרת האקלים נעשתה זמינה וזולה מאד כיום. תמיד אפשר לגשת לחנות מכשירי החשמל הקרובה ולרכוש מזגן. חברות רבות מציעות ייעוץ והתקנה של מערכות מיזוג אוויר, אבל זה לא מספיק. לא כל קופסה עם מנוע שפולטת אוויר קריר שווה את ההשקעה. כאשר רוכשים ומתקינים מזגן, ראוי לחשוב היטב ואסור להסתפק באיכות ירודה- הרי זול הוא יקר. מזגן מאיכות ירודה עלול לשבוק או להתקלקל לפתע ולהותיר אתכם תקועים בחום. ואכן, רכישת מזגן "טורנדו" תפטור אתכם מדאגה כזו. האמינות והטכנולוגיה החדשנית של מזגן טורנדו לא יכזיבו.

חברת "טורנדו" פורצת דרך בתחום בקרת האקלים בישראל, ומציעה ללקוחות בנוסף למזגנים חדשניים גם שירות אכפתי ואנושי ואוזן קשבת לכל השאלות שיעלו לגבי המזגן שלכם. כאשר מחזיקים במזגן "טורנדו", תמיד יש למי לפנות כאשר זקוקים לעזרה, לתמיכה טכנית או לתיקונים. יועצי חברת טורנדו יגיעו לביתו של כל לקוח פוטנציאלי ללא כל התחייבות או תשלום כדי לתכנן כיאות את ההתקנה ולבחור בציוד הטוב ביותר שניתן להשיג במסגרת התקציב. ואכן, חברת "טורנדו" אמונה על מתן ערך מוסף בנוסף לציוד החדשני ושואפת לשפר את רמת המזגנים והטכנולוגיה. רצוי להתעלות מעל לציפיות הלקוח, וזהו אחד מערכי היסוד של החברה.

אבל מדוע מזגן "טורנדו" הוא מזגן איכותי לחיים? זה מתחיל בפס הייצור החדשני באחד המפעלים הגדולים בעולם, בבקרת האיכות ובבדיקות הטכניות המקיפות שעובר כל מזגן לפני צאתו משערי המפעל. מוצרי "טורנדו" עומדים בתקן הישראלי החדיש ביותר למערכות מיזוג ובתקנים בינלאומיים רבים אשר מסדירים את שיעורי היעילות האנרגטית, את רמת הרעש ואת העמידות בתנאי קיצון של כל דגם ודגם. המזגנים מיוצרים מחומרים שאינם דליקים ושגורמים את הנזק הסביבתי המינימאלי. בגלל שמזגן "טורנדו" אמור להתאים לשימוש בכל רחבי העולם, הוא מתוכנן לפעול בתנאי החום הקיצוניים של אפריקה ובקור המקפיא של רוסיה. האיכות נמשכת גם לאחר הרכישה- בשירות. צרכן שרוכש מזגן "טורנדו", רוכש גם את השירות. כאשר המזגן מתקלקל מתחייבת החברה לשלוח טכנאי מזגן תוך יום אחד. המוקד הטלפוני של החברה מציע הדרכה והכוונה בטלפון על ידי נציגי שירות אדיבים השולטים בהוראות ההפעלה התקינה של כל מזגן "טורנדו". מעבר לצד הטכני, נציגי השירות הנם סבלניים וקשובים לרצונות הלקוח.

אבל כל זאת אינו מספיק. חברת "טורנדו" מציעה מגוון עצום של דגמים המתאימים לכל צורך, לכל לקוח ולכל תקציב. ניתן לרכוש מצד אחד של הסקאלה מזגן עילי קטן יחסית המתאים למיזוג חדר קטן, ומצדה האחר ניתן להזמין מערכות מיזוג אוויר VRF עצומות המפעילות עד 64 יחידות במקביל דרך מערכות מולטי הכוללות כמה יחידות או מזגני מיני-מרכזי רבי עוצמה למיזוג דירות גדולות.

אבל כאמור, רכישת מזגן "טורנדו" אינה רק רכישת מזגן חדשני ואיכותי. ברכישת מזגן "טורנדו" מקבלים גם ערך מוסף, ייעוץ ושירות נאמן ואנושי.

אנחנו בעולם המיזוג סניף פתח תקווה מאמינים כי ידע צריך לחלוק. כל צרכן צריך לדעת בדיוק מה שהמוכר יודע, ולכן אנו שמחים לשתף איתכם את הידע שלנו בתחום המזגנים. נשמח לתת לכם ייעוץ על מזגנים, ולספק לכם שירותי התקנת מזגנים, טכנאי מזגנים ותיקון מזגנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב