דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים עסקיים 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 1962 פעמים ]

התארסתם? זה הזמן להתחתן! מה כדאי לדעת מראש? הנה המקום להבין לעומק את כל הפרטים שצריך לדעת אודות אירועים גדולים מהחיים... עכשיו בואו לעשות היכרות עם העולם הגדול של האירועים השונים: אולמות אירועים, מארגני חתונות ובר!

נו, כבר השגתם גן ארועים?

הדבר החשוב ביותר בכל אירוע, הוא גן הארועים שבו תתחתנו. אפשרי שזה יהיה אולם ארועים, וייתכן וזה יהיה ביער. רק בתום קבלת ההחלטה של המקום בו תתקיים החתונה, ניתן יהיה לקבוע את תאריך הארוע, אופי הארוע ואף לבחור את כל הדברים הזעירים שיעזרו להפוך את יום החתונה לבלתי נשכח באמת. חושבים שאתם מוכנים לערוך את האירוע?

על פי מה לבחור אולם חתונה? צריכים הפקת אירועים עסקיים?

הרבה מהזוגות מתלבטים בינם לבין עצמם זמן רב לפני שהם מחליטים, וזאת בשל סיבות טובות. אולמות אירועים שונים האחד מן השני בכל מיני פרמטרים; כמות האורחים שאפשר להכניס, רמת העיצוב במקום, אופן הגשת האוכל וגם המיקום בארץ. חובה לדעת מראש מה בדיוק תמיד רציתם להרים, זה יקל עליכם כאשר תחפשו את אולם האירועים המושלם…

אחרי שמגיעים לגן ארועים בכדי להסתכל מקרוב, צריך לשים לב לדברים האלה: הגן נראה נקי ומצוחצח? האם המקום בכלל יתאים למספר המוזמנים שלכם? כמה בערך נותני שירות יעבדו בליל החתונה? איש לא מעריך אוכל מלא חיידקים או, למשל, שירות רע... כדי להימנע מפאדיחות בזמן ערב הארוע, ודאו מראש שאתם זוכים במענה לשאלות שעולות בכם!

בחרו נכון מלכתחילה!

את טקס החתונה שלכם תעברו פעם אחת בלבד (נקווה...), בדיוק בגלל זה אין פה אפשרות לטעות. כיצד מתכננים את זה בלי טעויות? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להתפשר על שום פרט! רוצה לומר, אם תמיד דמיינתם מיקום חתונה עם מפל מים, אז אתם זכאים לקבל זאת…

ומה הלאה?

אם סוף סוף השגתם אולם חתונות - אפשרי לשקול לעומק את הפרטים האחרים. למשל, סוג של עיצוב שולחנות מקצועי... אם יצא שעוד לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז תדעו לכם שזו אומנות של ממש. בעזרת מקצוענים אמיתיים המתמחים בעבודות עיצוב ואסתטיקה, אפשר בקלות להביא לידי כך שהאירוע הזה יהיה הכי מדהים ואוריגינלי. עם שימוש בפרחים יפים, רק כדוגמא, ניתן בלי בעיה לשדרג בדקה את התפאורה. המוזמנים שיבואו למסיבה יחושו ממש מהשנייה הראשונה שיש כאן איזשהו ארוע סוף הדרך ויהנו כפי שעוד לא יצא להם אף פעם בחייהם... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

אחרי שסיימתם לארגן את העיצוב, יש אפשרות לטפל בפרטים קטנים…

כמעט לכל אחד ודאי יצא אי פעם לרקוד בחתונה כלשהי. ארועים שכאלה הם כמעט תמיד באותו הפורמט - פיסות מזון חשודות, אלכוהול זול ומוזיקה חרדית. אם אתם רוצים לערוך ארוע מזן אחר, יש צורך בקצת השקעה של כסף וחדשנות. כך, ידברו על האירוע שלכם גם עוד שנים מעכשיו... איפה יש אירועים בשרון?

מה עושים עם האוכל?

בשביל אנשים מסוימים הדבר הכי מעניין הוא הקייטרינג. בחירת שירות הקיטרינג היא בעלת השפעה רבה על החוויות מהארוע שלכם, מסיבה זו שלא תעזו להקל ראש או להתפשר בהחלטה זו. רצוי להשתדל לבחור אך ורק באוכל מצויין ומבחר מנות בגודל אנושי. אין אדם שבאמת אוהב מזון לא טעים או, למשל, כזה שבא בצלוחיות מיניאטוריות. ראוי מאוד לבזבז כמה שקלים כדי לדעת שהאוכל יהיה באמת טעים ואיכותי!

לא בטוחים לגבי הפקת אירועים בטבע? מוזיקה כבר הצלחתם למצוא?

אחרי שהאבסתם את האורחים, רצוי לשעשע אותם, וקיימות שפע של דרכים להשגת מטרה זו. איך מתחילים? לא ניתן לדון בחגיגה רצינית ואפילו לא לדבר על תקליטן. לא מתחשק לכם להשכיר תקליטן מומחה? איתו אפשר להקפיץ ולהרקיד את חבריכם לאורך כל הארוע... כל שנשאר לכם זה להיסגר על סגנון מוזיקה שאתם אוהבים, ואת השאר התקליטן יבצע בשבילכם.

עם כל האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת אירוע יהיה ממש קל... לעצות טובות וקריאה נוספת - אתם מוזמנים להקליק על הלינק הבא http://www.skyearth.co.il/. שתהיה חתונה טובה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב