דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקומות לחתונות 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 1904 פעמים ]

התארסתם? זה הזמן להתחתן! מה צריך לדעת לפני? עתה ניתן לקרוא ולהבין את כלל הפרטים הבאמת חשובים בתחום אירועים מוצלחים... אתם מוזמנים לעשות היכרות עם התחום של הארועים: אולמות אירועים, עיצוב ארועים ושמלות כלה!

כבר השגתם מקום לחתונה?

הפרט החשוב ביותר בכל אירוע, הוא לא אחר מאשר גן הארועים בו יתקיים הארוע. יש סיכוי שזה יהיה גן ארועים, וייתכן וזה יהיה חוף הים. רק אחרי החלטת מיקום החתונה, אפשר לחשוב ברצינות על תאריך הארוע, סוג האירוע ובסופו של דבר לבחור את כל הפרטים הפעוטים שיעזרו לעשות את היום הגדול לבלתי נשכח. חושבים שאתם מוכנים לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

על פי מה בוחרים אולם אירועים? צריכים בדחיפות גני אירועים בשרון?

הרבה זוגות שמתחתנים מתחבטים תקופה ארוכה עד שהם עושים בחירה, ויש לכך הצדקה. גנים הינם שונים בכל מיני פרמטרים; כמות המוזמנים המקסימלית, מערכת התאורה, אופן הגשת האוכל וכמובן המיקום הגיאוגרפי בישראל. אין ברירה אלא להחליט מבעוד מועד איזו חתונה תמיד שאפתם לחגוג, זה מאוד יעזור לכם כאשר תחפשו את האולם הרומנטי ביותר…

כשבאים לאולם ארועים כי אתם רוצים להסתכל מקרוב, חובה לשים לב לפרטים הבאים: האם האזור נראה נקי? המרחב בכלל מתאים לכל המוזמנים שלכם? כמה בערך ברמנים באמת עובדים במקום? אף אחד לא מעריך אוכל ממוחזר או, למשל, מקום בלי תודעת שירות... במטרה להימנע מפאדיחות של הרגע האחרון, רצוי לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שמעניינות אתכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

את החתונה שלכם תערכו רק פעם אחת (או כך לפחות אנו מקווים...), לכן פה אין טעויות נסלחות. איך בדיוק צולחים זאת? מומלץ לא להתפשר לעולם על שום פרט! למשל, בהנחה ואתם חולמים על מקום מלא ירק, מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

מה השלב הבא?

בהנחה וסוף סוף יש לכם גן אירועים - יש אפשרות לחשוב ברצינות על הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב חתונות... אם יצא שעוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז תדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. בעזרת מקצוענים אמיתיים שמבינים בעבודת עיצוב ודקורציה, ניתן בקלות לדאוג לכך שהאירוע יהיה מנקר עיניים ומקורי. בעזרת שימוש בפרחים יפים, רק כדוגמה, באפשרותכם לשדרג את את כל הסביבה. האורחים שיבואו לאירוע ירגישו מן ההתחלה שהם חלק מאירוע מקורי לגמרי והם יבלו בצורה שבטוח לא יצא להם עד כה... זה יכול להיות האירוע שלכם!

רק אם כבר סיימתם להתעסק בעיצוב, ניתן באמת לטפל בדברים אחרים…

למרבית האנשים יצא מתישהו בחיים להגיע לחתונה כלשהי. הארועים האלה הם תמיד בנאליים - בורקסים שמנוניים, יין זול והפעלות מאוסות. אם המטרה היא לחגוג חתונה לגמרי שונה, קיים צורך בקצת מחשבה ואפילו יצירתיות. בצורה כזו ימשיכו להזכיר את הארוע שלכם אפילו שנים אחרי... מתים למצוא אירועים עסקיים?

מה לגבי אוכל?

בעבור אנשים מסוג מסוים החלק הכי מעניין זה האוכל באירוע. ההחלטה על הקיטרינג שלכם תשפיע לא מעט על הזיכרונות מהחגיגה הזו, בגלל זה רצוי שלא להתפשר בהחלטה הזו. אז השתדלו ללכת רק על קייטרינג איכותי וצלחות גדולות. אין מישהו שבאמת רוצה לאכול מזון תפל או כזה שנמצא על צלוחיות קטנטנות. שווה מאוד להשקיע קצת יותר כסף בכדי שהאוכל שיוגש יהיה עשוי טוב ובריא!

איפה מוצאים גני אירועים במרכז? מוסיקה עוד לא הצלחתם למצוא?

רק אחרי שפיטמתם את כל האורחים, ניתן גם לדאוג להם לבידור, וקיימות לא מעט דרכים להשיג זאת. קודם כל, אתם לא יכולים לארגן חתונה אמיתית מבלי לציין תקליטנים. לא רוצים להזמין איזשהו דיג'י מקצועי? עם אחד כזה תוכלו לשמח ולהרקיד את חבריכם במשך האירוע... אתם צריכים לבחור במהרה ז'אנר מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת שאר העבודה יבצעו עבורכם.

עם שפע האינפורמציה שכאן, תכנון וארגון חתונה בלתי נשכחת יהיה פשוט מאוד... לעצות טובות ומידע שכדאי לדעת - בקרו באתר http://www.skyearth.co.il/. יאללה לעבודה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב