דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון אחזקת מבנים 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 1904 פעמים ]

 

לשכנע את יתר הדיירים לשכור חברת אחזקת מבנים.

 עמית יונתן טוען שאם ניהול בתים ברוב המקרים נתפס כדבר מיותר כמעט תמיד מדובר בשירות ממש קריטי. מבחינה פיננסית שמירה על בניין קטן נקי מהצד האחד זה דבר קשה. מצד שני אחזקת מבנים היא המטודה הנכונה לדעת חוקרים לשמירה על מבנה שמור משניה לשניה. בניגוד לכך שצריך לבצע ויתור סטאנדרטי על פרוצדורה מסובכת לבחירת ועד בית כנכתב לעיל, על מנת להשיג צמיחה כספית של הבניין בעקרון צריך לבצע בדק שוק של חברות ניהול בתים. לחלוטין באמצעות האמצעים הנכונים כנכתב למעלה אפשר להשיג בניין נקי, עקב כך שמומחי אחזקת מבנים ידאגו לניקיון ברמה בינלאומית אידיאלית.

ניהול ועד בית אולטימטיבי ייבחר לגמרי לעבוד עם חברת ניהול בתים, מתוך כך שיש הרבה תחומים לנהל. חברת ניקיון או חברת אחזקת מבנים ככל הנראה תדאג לשיפור איכות החיים של כלל דיירי הבניין ולאבזור ולטכנולוגיה בבניין. ניהול בתים היא לרוב הזדמנות טובה לבניינים גבוהים בהם יש המון דיירים, הודות לכך שנציג ועד הבית לא יהיה מסוגל לדאוג להרבה סידורים וניקיונות. סיגל ודביר גורסים שכועד בית קשה לגמרי לעבוד מול המון בעלי מקצוע אחרים. בימים האחרונים כאשר הם עובדים מול גוף אחד קל להם יותר לנהל את אחזקת המבנה. כנכתב למעלה קריטי לבחור חברת אחזקת מבנים בעלת נסיון שמתחזקת המון מבנים גדולים.

במה מועילה חברת ניהול בתים?

חברת אחזקת מבנים טובה ללא ספק לסייע לכם להשיג שקט נפשי, היות ומבנה נקי ומסודר יכול ללא שום ספק לעלות חיוך לכלל דיירי הבניין. רצוי לוודא בספקנות את חברת אחזקת המבנים שברצונכם לשכור, במטרה שלא יעשקו אותכם. כפי שנראה לי ישנם הרבה חברות ניהול בתים בגדלים שונים והתחום הזה בצמיחה, הודות לטכנולוגיה המתפתחת בתחום. הצמיחה היא לאומית ומתרחשת גם בברזיל, גרמניה וארגנטינה. שמעון ורותי טוענים שלפני שעבדו עם חברת אחזקת מבנים היה להם בהחלט כ"כ קשה לעבור לסדר היום, מכיוון שחברת ניהול בתים לוקחת המון תחומי אחריות לידיה. חברת ניקיון משרדים לעומת זאת אחראית ככל הנראה על פחות תחומים, היות ומשרד הוא בהחלט קטן יותר.

 

הניסיון הצרכני קובע שאחזקת מבנים עדיפה על פני חלופות אחרות.

בדיקה מעמיקה של השוק עולמי שניהלו חוקרים כמו פרופסור פולרד ורופא רונית פולינסקי גילו שכדאי לשכור מקור אמיתי של אחזקת מבנים כבסיס אידיאלי ואלטרנטיבה יותר טובה ללא שום ספק . רבקה הקבלנית אומרת ששוק הדירות יקרוס פיננסית במהירות, באנטגוניזם לתחזית כספית של ענף אחזקת המבנים במרבית העולם.

בניגוד לשיטות נפרדות שלא מבחינות בין דוקטרינה של ניהול בתים שנחשבת יותר טובה מנפרדות, אם בודקים בעין חשדנית גברים ונשים ששכרו חברת אחזקת מבנים מבינים שכדאי לבצע בדק שוק כדי למקסם את המתודה. למיטב ידיעתי במקביל לניקיון בניינים רצוי שתשוחחו עם בני אדם על ניקיון חדר מדרגות אח"כ. כיוון שכפי שנדמה לי עד היום לא היה הליך מוסדר למציאת חברת ניהול בתים, אם אסכם תזהרו מחברות המנסות לעשוק אתכם ע"י דרך אופציונלית של שליחה בזמן זה של שליח מכירות רשמי. כל חברת אחזקת מבנים אידיאלית תחפש אופציה של צמצום בהוצאות על ניקיון, היות ולעניות דעתי באופן מעשי עדיף לחסוך בכסף כפי שנאמר גם אם לא קיים הצורך במדינות כמו אוקראינה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב