דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבודים בעולם החתונות? 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 1807 פעמים ]

חושבים להתחתן? אבודים? בואו לקרוא לעומק על הדברים המשמעותיים על אירועים וחתונות... בואי להתוודע אל התחום הגדול של האירועים והחתונות: אולמות אירועים, עיצוב מקצועי וזרי כלה!

נו, כבר יש לכם מקום לחגוג בו?

הדבר החשוב ביותר שצריך להדאיג אתכם, הוא כמובן המיקום שבו תתחתנו. ייתכן וזה יהיה אולם אירועים, ויכול להיות באוויר הפתוח. רק אחרי בחירת מיקום הארוע, ניתן לקבוע את מועד החתונה, קונספט האירוע ולבצע בחירה של הדברים הזעירים שיעזרו לעשות את ערב אירוע חוויה מהסרטים. מוכנים כבר לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

על פי איזה קריטריונים מבצעים בחירה של מקום לחתונה? רוצים חתונה אתיופית?

מרבית הזוגות שמתחתנים מתחבטים שבועות ארוכים לפני שמצליחים להחליט, ויש לכך הצדקה. אולמות רבים נבדלים באי אילו פרמטרים; תכולת המוזמנים המירבית, עיצוב המקום, סגנון הגשת המזון ולבסוף המיקום בארץ. עליכם לדעת מבעוד מועד מה באמת תמיד חלמתם לערוך, זה יקל מאוד עליכם כאשר תחפשו את גן האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר מגיעים לגן ארועים בכדי לראות את המקום, מומלץ לשים לב לפרטים אלה: השטח עושה רושם של נקי וסטרילי? השטח יספיק לכמות האורחים? כמה בדיוק ברמנים יש במקום? איש לא מעריך מזון ממוחזר או מקום עם רמת שירותיות נמוכה... במטרה להימנע מפאדיחות בזמן האירוע, בדקו שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שלכם!

פה אין מקום לטעויות!

את החתונה תעברו רק פעם אחת בחיים (נקווה...), בגלל זה אין כאן מקום לטעות. חייבים לדעת כיצד עושים את זה? קודם כל - אף פעם לא להתפשר על פרטים חשובים! במילים אחרות, אם חלמתם על מקום רומנטי, אז מגיע לכם ללכת על זה…

מוכנים להמשך?

אם סוף סוף השגתם אולם ארועים - באפשרותכם להתייחס אל הדברים האחרים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב שולחנות מקצועי... אם עוד לא שמעתם שדבר כזה קיים, אז זה בעצם אמנות אמיתית. באמצעות אנשים מומחים המנוסים בעיצובים ויופי, אפשר בלי בעיה להביא לכך שהאירוע שתחגגו יהיה הכי מקסים ואוריגינאלי. עם שימוש בפרחים יפים, רק כדוגמה, ניתן בלי בעיה לשדרג מיידית את תפאורת הארוע. המוזמנים שלכם שיגיעו לחתונה ירגישו ממש מן ההתחלה שהדיבור הוא על ארוע מהמם ויבלו כמו שעדיין לא יצא להם אף פעם בחייהם... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

רק אם כבר גמרתם לארגן את העיצוב, אפשר לסדר את פרטים נוספים…

לכולנו יצא בטח בעבר לבוא לחתונה. אירועים מהסוג הזה הם פעמים רבות אותו הדבר בדיוק - אוכל זול, יין מתוק וגימיקים זולים. אם הכוונה היא לארגן חתונה מסוג אחר, יש צורך בקצת השקעה של משאבים ואפילו חדשנות. רק ככה ימשיכו לזכור את הארוע שהרמתם גם שנים אחרי... עוד אין ברשותכם חתונה הודית?

בחרתם כבר את האוכל?

בשביל האורחים שלכם הפרט המעניין באמת זה המזון בחתונה. בחירת שירות ההסעדה תשפיע משמעותית על החוויות מאותו ארוע, לכן מאוד רצוי שלא להתפשר או לזלזל בבחירה הזו. אז באמת כדאי ללכת על קיטרינג איכותי וצלחות לא קטנות מידי. אף אדם לא אוהב לאכול מזון זול ומקולקל או כזה שמגיע בצלחות זערוריות. מאוד משתלם לבזבז כמה שקלים נוספים כדי לדעת שהאוכל הוא טעים ומספק!

מחפשים עוד מידע על חתונה דרוזית? מוסיקה בחרתם?

רק אחרי שהאכלתם את כל המוזמנים, ניתן גם לבדר אותם, וקיימות המון דרכים להשיג זאת. ראשית כל, אי אפשר באמת לדבר על מסיבה טובה בלי בכלל להזכיר מוסיקה. רוצים לבחור איזשהו תקליטן מומחה? באמצעותו תוכלו להקפיץ את המוזמנים לאורך כל החגיגה... אתם צריכים לבחור סגנון מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת השאר יבצעו עבורכם.

עם כל המידע שכאן, ארגון ותכנון חתונה מקורית אף פעם לא היה פשוט יותר... לעצות, טיפים וקריאה נוספת - גלשו לאתר http://www.g-irusim.co.il/. שתהיה חתונה טובה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב