דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפשים זר כלה? 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 1928 פעמים ]

החתונה בחודש הבא? איפה עדיף לעשות זאת? עכשיו צריך לקרוא ולהבין את כל הפרטים הראויים לציון בנושא אירועים מרהיבים... בואי להתוודע אל ענף האירועים: גני אירועים, הפקת אירועים ושירות בר!

נו, כבר יש גן אירועים?

העניין החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא אולם האירועים בו יתקיים הארוע. אפשרי שזה יהיה אולם אירועים, וזה גם יכול להיות איפשהו בחוץ. רק לאחר בחירת מקום האירוע, ניתן יהיה לחשוב ברצינות על מועד האירוע, סגנון הארוע ובסופו של דבר לבחור את הפרטים הפעוטים שיעזרו להפוך את יום האירוע חוויה מהסרטים. למה לא להתחיל לתכנן?

על פי איזה קריטריונים בוחרים גן אירועים? מחפשים זר כלה?

הרבה מהזוגות שמתחתנים עשויים להתלבט לא מעט זמן לפני שמצליחים להכריע, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות נבדלים האחד מן השני בלא מעט היבטים; כמות המוזמנים שאפשר להכניס, העיצוב במקום, אופן ההגשה וגם המיקום בישראל. רצוי מאוד לדעת מראש איזו חתונה אתם חפצים להרים, זה יעזור לכם במסע אחר גן האירועים שלכם…

כאשר אתם מגיעים לאולם ארועים על מנת להתרשם מקרוב, יש לשים לב לפרטים אלה: האם השטח מספיק סטרילי ונק? האם השטח בכלל יספיק לכל האורחים? כמה בדיוק מלצרים יעבדו באירוע? איש לא מעריך חרקים באולם או שירות רע... על מנת להישמר מפני פאדיחות במהלך האירוע, תשימו לב שאתם מקבלים מענה לשאלות הרציניות!

כאן, עדיף לא לטעות...

את החתונה שלכם תחגגו פעם בחיים (בתקווה...), מסיבה זו פה אין מקום לטעויות. באיזה אופן מארגנים זאת? הכי כדאי לא להסכים להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! במילים אחרות, בהנחה ודימיינתם מיקום חתונה קסום, אז אתם זכאים לקבל בדיוק מה שרציתם…

בואו לקרוא על השלב הבא...

בהנחה וסוף סוף מצאתם גן ארועים - באפשרותכם להתחיל לחשוב על הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב שולחנות מקצועי... אם במקרה עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. עם מקצוענים שמבינים בעבודת עיצוב וחן, ניתן ממש בקלות לדאוג לכך שהאירוע שלכם יהיה מרהיב ויחודי. באמצעות שימוש בזרי פרחים, לדוגמא, אתם יכולים לשדרג בדקה את הסביבה. המוזמנים שלכם שיבואו לחתונה ירגישו מן ההתחלה שיש כאן ארוע ברמה אחרת לגמרי והם יחגגו בצורה שבטוח לא יצא להם בחייהם... זה יכול להיות הארוע שלכם!

לאחר שסימתם לארגן את העיצוב, באפשרותכם לדאוג לפרטים חשובים…

לאנשים רבים כנראה יצא בעבר להיות חלק מאירוע. אירועים מהסוג הזה נראים תמיד אותו הדבר בדיוק - פיסות מזון חשודות, יין אדום וגימיקים מאוסים. בכדי לחגוג אירוע באמת שונה, יש צורך במעט ארגון ואפילו חדשנות. בצורה כזו יזכירו את האירוע שארגנתם גם עוד שנים מעכשיו... עדיין אין ברשותכם עיצוב חופה?

מה יותר חשוב מהאוכל?

בשביל רובנו החלק המעניין באמת זה האוכל שתגישו. ההחלטה על סוג הקייטרינג יכולה להשפיע רבות על הזכרון מאותה חגיגה, מהסיבה הזו לא מומלץ להקל ראש פה. אז השתדלו לבחור אך ורק בקייטרינג מומלץ ומבחר מנות גדולות מספיק. אף אחד לא רוצה לקבל מזון זול ומקולקל או דווקא כזה שבא בצלוחיות קטנטנות. שווה מאוד להשקיע מעט כסף כדי לדעת שהאוכל שיוגש יהיה עשוי בטוב טעם וכמובן ממלא!

מה עושים עם עיצוב שולחנות? תקליטנים כבר יש לכם?

לאחר שהלעטתם את המוזמנים, כדאי לשעשע אותם, וקיימות לא מעט דרכים לעשות את זה. איך מתחילים? אתם לא יכולים לדבר על חתונה אמיתית בלי בכלל לדבר על דיג'יי. לא מתחשק לכם לקרוא לאיזשהו איש סאונד מומחה? בעזרתו אתם יכולים להקפיץ ולהרקיד את האורחים שלכם לאורך החתונה שלכם... כל מה שאתם צריכים הוא להחליט על סוג מוזיקה שאתם רוצים, ואת הדברים האחרים התקליטן יבצע עבורכם.

אחרי שקראתם את כל זה, ארגון אירוע מוצלח יהיה פשוט מאוד... לעצות טובות וקריאה נוספת - תלחצו על לינק האתר http://www.floresta-design.co.il/. מזל טוב!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב