דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מורים פרטים לאנגלית - כי לא הכל אפשר ללמוד בטלוויזיה 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 4054 פעמים ]

 

כאשר מדבר איתך מישהו באנגלית אתה נמנע מלענות לו כדי שלא ישמעו את האנגלית שלך. בכל פעם שאתה מקבל מסמך באנגלית אתה מעדיף להימנע ולא לקרוא אותו, ואם מדובר במסמך חשוב, לוקח לך יותר מדי זמן להבין מה שכתוב שם.

בבית הספר לומדים בעיקר grammar ופחות לומדים אוצר  מילים של השפה ואת השימוש היומיומי בה. לכן, תלמידים רבים מגיעים לתיכון שהם לא יודעים את השפה האנגלית או שהם יודעים אותה בעקבות המשפחה או שהם פשוט פנו אל מורים פרטיים לאנגלית.

מורים פרטיים לאנגלית - לכל גיל

בעבר היו פונים אל מורים פרטיים לאנגלית תלמידים מתקשים בלבד, אך כיום גם מבוגרים שלא נמצאים במסגרת בית הספר רוצים לשפר את השפה החשובה הזו ופונים אל מורים פרטיים לאנגלית.

מורים פרטיים לאנגלית - סגנונות שיעור

ישנם כמה סגנונות שיעור של שיעורים פרטיים באנגלית, הסגנון משתנה בהתאם לצורך התלמיד ובהתאם למורה. אם צורך התלמיד הוא לעבוד על ה- grammar לפי בקשת המורה שלו בבית הספר השיעור יהיה בנושא ה- grammar תוך כדי חזרה באמצעות close ו- unseen. בכל שיעור ילמד התלמיד עוד זמנים וכיצד צריך לשלב אותם בכל משפט.

אם מדובר בתלמיד באוניברסיטה המעוניין בשיעור פרטי על מנת לחזק את השפה האנגלית גם על מנת להצליח בקורס אנגלית באוניברסיטה ולקבל פטור וגם על מנת לדעת לקרוא את המאמרים שיש לקרוא בתואר. רפרוף בטקסט ומציאת הנקודות העיקריות שלו. תוך כדי השיעורים המורה ירחיב את אוצר המילים של התלמיד באמצעות ספרים ומילים שיבקש מהתלמיד ללמוד.

במידה ומדובר באדם שלא לומד כלל מורים פרטיים יעבירו את השיעור בשיחה ובהתכתבות עם התלמיד על מנת לשפר את השפה הדבורה והכתובה של התלמיד שיחד ישפרו גם את הקריאה.

סגנון השיעור, התרגילים והאסטרטגיות שמתנה בהתאם למורה, יש מורים שיילמדו באמצעות סרטים, יש מורים לאנגלית שילמדו באמצעות שירים ויש כאלו שיפתרו תרגילים באנגלית בלבד. בהתאם לצורך של התלמיד בשיפור השפה הוא יבחר במורה שמתאים לו מבחינת השיטה.

מורים פרטיים לאנגלית - מחיר

מכיוון שמדובר בשיעור פרטי ולא תמיד המורים הם בעלי תעודת הוראה המחירים משתנים. ישנם מורים פרטיים שהם סטודנטים לתואר ראשון או שני במקצוע שאינו אנגלית אך האנגלית היא ברמת שפת אם והם יודעים כיצד ללמד את השפה. מורים פרטיים אלו לרוב גובים עבור שעה של שיעור פרטי באנגלית בין 50-80 ש"ח.  למרות שרוב המורים האלו הם חסרי ניסיון הם מורים טובים ובעלי מוטיבציה רבה לגרום לתלמידים שלהם להצליח.

מורים פרטיים לתלמידים בחטיבת הביניים והתיכון הם לרוב מורים  לאנגלית בבתי הספר המלמדים בשעות אחר הצהריים אנגלית באופן פרטי, היתרון בפנייה אל מורים אלו הוא שהם יודעים ומלמדים יום-יום את חומר הלימוד הנדרש בבית הספר. מחיר שיעור פרטי אצל מורה מסוג זה נע בין 70-110 ש"ח.

מורים פרטיים לשם תרגול השפה או לשם שיפור האנגלית לסטודנטים באוניברסיטה גובים עבור שעת שיעור פרטי בין 80-120 ש"ח.

 

 


המאמר מוגש בחסות אינדקס מורים פרטיים, האינדקס היחידי בו אפשר למצוא מורים פרטיים בכל המקצועות לכל הגילאים. האינדקס כולל גם מאמרים, פינת שאלות ותשובות וכן אפשרות לקבל הצעות מחיר במייל האישי שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב