דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על חולצות - הטרנד שלא יצא מהאופנה 

מאת    [ 09/03/2011 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 4178 פעמים ]

כילדים הדפסה על חולצות הייתה תהליך מרגש ביותר, היינו הולכים לחנות ובוחרים מתוך מגוון סוגי הדפסים את התמונה שאנו רוצים שתהיה לנו על החולצה  (מזמרי רוק ועד סמלים שונים). חלקכם בוודאי יתפלאו לגלות שגם היום הדפס על חולצות עדיין נפוץ.

כיום אנחנו כבר לא כמו בעבר הולכים אל חנות ההדפסה על חולצות אלא החולצות המודפסות מגיעות עם ההדפס לחנויות, בכמויות. הביקוש גדול ובכל יום נוספים עוד ועוד סוגים שונים ומיוחדים של הדפסות על חולצות.

סוגי הדפסות

כולנו מכירים את השיטה הישנה של הדפסת מדבקה. כמו בחנויות הדפסת חולצות לוקחים את המדבקה ובאמצעות שימוש בחום תנור או חום מגהץ מדביקים את המדבקה (עם התמונה) אל החולצה כך שהיא לא תרד. ההדפסה נראית נהדר מיד לאחר שהודבקה, אך החיסרון שלה הוא שהיא לא נטמעת בבד, היא מונחת עליו, ההדבקה נראית פחות מקצועית ויכולה להתקלף עם הזמן. הדפסה זו עולה בסביבות ה- 25 ש"ח וככל שהזמנה של מספר החולצות גדלה כך המחיר להדפסה על חולצה יורד.

שיטה הנחשבת מתקדמת יותר להדפסה על חולצות היא באמצעות דפוס דיגיטלי. המדפסת מקבלת הוראות הדפסה מתוכנת מחשב מיוחדת של עיצוב ומדפיסה על החולצה. הדפסה מסוג זה היא יקרה יותר אך היא מאפשרת לדיו להיספג בבד החולצה ובכך ההדפסה עמידה במיוחד ואיכותית. הדפסה דיגיטאלית משתלמת ככל שמדפיסים על יותר חולצות המחיר נע בסביבות 29 ש"ח לחולצה ויורד משמעותית ככל שמדפיסים על יותר חולצות.

דפוס משי היא עוד אחת משיטות הדפסה על חולצות, היא מאפשרת להדפיס כמות רבה של חולצות במחיר שהוא יחסית נמוך. הדפסה זו נעשית באמצעות גלופה שעשויה מרשתות חוטים ברווחים משתנים, הדיו נוזל דרך החוטים וכך נוצר הדפס על הבד.גם הדפסה על חולצות מסוג זה מאפשרת לדיו להיספג על החולצה והוא לא מתקלף. מחירה דומה למחיר הדפסה דיגיטאלית על חולצות.

סוגי בדים עליהם ניתן להדפיס

להדפסת מדבקה יש צורך בבד טריקו (מכותנה או פוליאסטר) שהסיבים שלו צמודים אחד לשני, הסיבה לכך היא שאם נדפיס על בד שהסיבים שלו רחוקים אחד מהשני (כמו בד של סריג) ההדפס יצא מהמקום במהירות ויקרע. להדפסות משי ודיגיטאליות האפשרויות רבות יותר וסוגי הבד לא מוגבלים במיוחד.

שימושי הדפסה על חולצות

הדפסה על חולצות כבר מזמן אינה רק עבור בני נוער, מבוגרים רבים לובשים חולצות עליהן איורים מיוחדים ומצחיקים. בנוסף לכך החולצות המודפסות הפסו להיות כלי שיווקי. ההדפסים נעשים לא רק על חולצות אלא גם על מכנסיים וכובעים. החברות השונות מייצרות בגדים ליום יום ומדפיסות עליהם סיסמאות וסמלים ומחלקים אותם במתנה לעובדים בחברה וללקוחות במטרה ששם החברה והלוגו שלה ייזכר אצלם ואצל כל מי שיראה אותם לובשים את הבגדים האלו.

חולצות מודפסות כבר שנים מיועדות לחולצות בית ספר לתלבושת אחידה, כך גם חברות רבות  מחלקות בגדים לעובדים שלהם, חולצות עם הדפס של לוגו או שם החברה, דבר זה יוצר יותר אחידות בעובדי החברה.

המאמר מוגש על ידי אינדקס בתי דפוס הגדול בישראל. האינדקס כולל עשרות בתי דפוס מכל רחבי הארץ, מאמרים בתחום, פינת שאלות ותשובות וכן אפשרות לקבל הצעות מחיר על עבודות דפוס שונות למייל האישי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב