דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת לימוזינה - לערב אחד, מותר להרגיש כמו כוכבים 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 3567 פעמים ]

אי שם בתחילת שנות התשעים, הגיעה לישראל תוכנית הטלוויזיה לנוער, בוורלי הילס 90210. התוכנית הציגה את חייהם של חבורת בני נוער מבוורלי הילס על כל עושרם הרב. התוכנית שזכתה להצלחה גדולה בישראל, הפכה להיות מודל לחיקוי עבור בני נוער, בייחוד בתחום האופנה. תחום נוסף שזכה לחיקוי בקרב בני נוער, הוא כל מה שקשור לנשפי סופשנה, ובפרט השכרת לימוזינה לנשפים.

בעוד שבתוכנית היה זה פופולארי בקרב כל החוגגים בנשפי סופשנה להזמין לימוזינה להם ולבנות זוגתם, הרי שבחברה הישראלית עדיין הדבר לא נטמע בקרב כל החוגגים את סיום לימודיהם. בעיקר בשל סיבות כלכליות וחוסר הסכמה של ההורים לכך. ובכל זאת, ענף זה מאוד פופלארי ומצליח בישראל, הרי אם בני נוער לא משכירים לימוזינה, אז זוגות צעירים ערב חתונתם, כן עושים זאת.

לימוזינה בתור סמל מעמד

ספק אם ממציאי הלימוזינה ציפו שרכב זה יהפוך להיות סמל מעמד , עד כדי כך שבני נוער ירוצו להשכיר אותו לאירועים שלהם. אפשר להניח שכל החוויה מסמלת יוקרה לצד תחושת הפינוק שהיא מעניקה. מהעובדה שאת הלימוזינה מסיע נהג בלבוש רשמי, דרך ההפרדה בין הנהג לנוסעים ועד מה שהלימוזינה מציעה לנוסעים, ספות רכות, בר משקאות, טלוויזיה ומסכי DVD, מערכות סראונד, ועוד. כמובן שעצם זה שהלימוזינה משייטת ברחובות העיר וכולם נועצים בה מבט, גורם לכך שתחושת היוקרה רק גוברת.

ייתכן שיש בזה קצת יותר מזה. כידוע השכרת לימוזינה נעשית לא רק עבור זוגות שמתחתנים או בני נוער שחוגגים סיום 12 שנות לימוד , אלא היא משרתת מלכים, נשיאים, מנהלים בכירים ועוד. בסופו של דבר כולנו רוצים להידמות להם, לאותו מעמד עליון, שנתפס בעינינו בצורה כמעט נשגבת. אז הנה לנו יש אפשרות יום אחד, ערב אחד, להרגיש כמוהם ולזכור את זה כל החיים.

מה צריך לדעת על השכרת לימוזינה?

בטרם נסביר מעט על השכרת לימוזינה והמחירים השונים, חשוב לומר שני דברים:


    •  אומנם זה מרשים להגיע לחתונה עם לימוזינה, אך עדיין יש משהו אישי וחברי יותר, להגיע לחתונה עם נהג חבר שמסיע אתכם. בכל זאת מדובר על השעות האחרונות שלכם בתור רווקים או רווקות, לא עדיף לבלות אותן עם מישהו קרוב?
    •  לא לכל אירוע נהוג להגיע עם לימוזינה. אומנם ראינו כבר סרטים בהם בן זוג עשיר הגיע לבית חברתו שגרה בשכונה ענייה עם לימוזינה כדי להרשים אותה, את הוריה ואת השכנים, ובכל זאת, יהיה קצת מגוחך להגיע למסיבת כיתה או מסיבת עבודה עם לימוזינה. מגוחך ויקר.

השכרת לימוזינה נעשית בדרך למספר אירועים (בהנחה ואין הכוונה להשכיר לימוזינה לצורכי הסעת מנהלים או אישיים פוליטיים). מדובר על חתונה, מסיבות רווקים, ערבים רומנטיים וכיום גם נהוג להשכיר לימוזינה לילד או ילדה שחוגגים בר או בת מצווה.

בטרם מזמינים לימוזינה, יש לוודא כמובן שהחברה מודעת לזמן האירוע, ומתי על הנהג לאסוף אתכם, כמו כן עליכם לוודא שבחברה יודעים איפה מתקיים האירוע והיכן עליהם לאסוף אתכם.  כמו כן תזכרו לציין שמדובר בנסיעה הלוך ושוב.

אל תשכחו לוודא, איזה סוג של לימוזינה אתם מקבלים ומה יש בפנים (אם הינכם מתחתנים למשל, תוודאו שיש שמפניה, אם הינכם משכירים רכב לילדים שחוגגים בר מצווה, תוודאו שאין משקאות חריפים). אל תשכחו לבקש לקשט את הלימוזינה בהתאם.  מומלץ לבקש לראות את הלימוזינה ולהתרשם מהמראה שלה מבפנים, שלא תגלו בסוף, שמדובר במכונית שעברה הסבה ל"רכב מפואר":

המחיר של השכרת לימוזינה מתחיל ב2000 שקל, זה תלוי במשך זמן הנסיעה, זמן ההמתנה, וכמובן מה בדיוק כוללת הלימוזינה.

נסיעה נעימה.

המאמר מוגש על ידי מדריך מוניות הנרחב ביותר בישראל. המדריך כולל אינדקס תחנות מוניות ונהגי מוניות עצמאיים, מאמרים על מוניות, פינת שאלות ותשובות, וכן אפשרות לקבלת הצעות מחיר במייל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב