דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד רוכשים עמדות מחשב בצורה חכמה 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 4201 פעמים ]

 

"למרות העלייה במכירות של מחשבים ניידים, עדיין לא ניתן למצוא בית או משרד ללא עמדת מחשב, במאמר זה ננסה להסביר כיצד רוכשים עמדות מחשב בצורה חכמה"

 

נכון שעל פי נתוני המכירות בארה"ב, מחשבים נייד עוקפים את מחשבי השולחן כבר כמה שנים (בישראל זה החל להתרחש לאחרונה)ונכון שעל פי כל הערכות, בשנים הקרובות הטלאבטים (לדוגמא אייפד) וסמארטפונים יעקפו אף הם את המחשבים הנייחים המסורבלים במכירות, אך עדיין בכל משרד ובכל בית נוכל למצוא, עדיין,  עמדות מחשב.

לא נערוך כאן השוואה בין עבודה עם מחשב נייד לעבודה עם מחשב נייח וזה גם לא המקום להתחיל להסביר את היתרונות השונים שלהם. ובכל זאת, לפני שנסביר כיצד רוכשים עמדת מחשב למשרד, כן נסביר בקצרה, מדוע עמדת מחשב היא עדיין נקודה משמעותית בעבודה עם מחשב, גם בעידן בו ניתן לקחת את המחשב אל הספה ולעבוד איתו שם.

חשיבות עמדת מחשב

רצוי להבהיר, לא מעט אנשים אכן בוחרים בנקודה האחרונה אותה ציינו. הם לוקחים את המחשב הנייד שלהם לבית קפה ועובדים משם, מניחים אותו על שולחן הקפה בסלון ועובדים משם וחלקם אפילו עובדים איתו מהמיטה שלהם. נכון זה נכון, זה הופך את העבודה ליותר חופשית ומשוחררת ובכל זאת, קשה לוותר על עמדות מחשב שמרניות.

עמדות מחשב מאפשרות לנו:


    •  לשמור על סוג של רשמיות בעבודה. עבור מי שצריך מסגרות, אפשר להגדיר את עמדת המחשב כמסגרת ששומרת על עבודה סדירה.
    •  עמדת מחשב היא המקום בו נוכל להתקין את כל המכשירים הנלווים למחשב, מדפסת, סורק וכדומה. לשם כך נצטרך פינה נוחה עבור המחשב עצמו.
    •  עם כל הכבוד למחשבים ניידים, יש דברים שעדיין נוח יותר לעבוד עם אותו מחשב נייח, מסורבל ככל שיהיה.

 

סוגי עמדות מחשב

עם השינויים שחלו בעולם הטכנולוגי בשנות התשעים ובפרט בעולם המיחשוב, החלו חנויות ריהוט משרדי להשקיע יותר ויותר בעיצוב עמדות מחשב שונות, שיתאימו הן לעובדים במשרד והן לעובדים מהבית, הן למבוגרים והן לילדים.

עמדת מחשב כוללת מן הסתם שולחן עבודה (כולל מדף למקלדת), מדפים במידת הצורך, מתקן בו ניתן לשים את המארז של המחשב וארונית לחומרים שונים.  כפי שאמרנו העיצוב משתנה לפי הצורך ולפי הסגנון. אפשר למצוא עמדות עבודה מזכוכית, עץ ותכת.

 

סגנונות עיצוב

עמדת מחשב משולב - עמדה שכוללת שולחן, ספרייה , ארונית. ניתן לשלב בה מגירות וכוורות. מחירה מתחיל ב2000 ש"ח. העמדה מתאימה לבני נוער, ולמשרדים.

עמדת מחשב רגילה - מדובר על עמדה שכוללת אך ורק שולחן ומתקן למארז. מדובר על עמדה פשוטה, שלעיתים תשלב גם מדפים למדפסת ולסורק. העמדה מתאימה למזכירות במשרד, חנויות קטנות, ובתים פרטיים. מחיר עמדה כזו מתחיל ב200 שקל, זה תלוי בסוג החומר ממנו היא עשוייה.

עמדת מחשב מעוצבת- מדובר על עמדה לבית בעיקר. הוא כולל שולחן עם מתקן פנימי או חיצוני למארז. עמדה כזו תהיה מאופיינת במינימום שטח ובכך שהיא תהיה עשוייה מחומרים כמו זכוכית ותזכה לעיצוב מיוחד, למשל עיצוב מעוגל, מלבני ועוד. מחירה מתחיל ב1500 שקל. תלוי כמובן בעיצוב ובחומר.

לסיום יש להדגיש, לא מספיק לרכוש עמדת מחשב נוחה לעבודה, אלא יש גם לרכוש כסא שיהיה נוח לישיבה ממושכת ויתאים כמובן לעיצוב העמדה כולה.

 

"מחירי עמדות מחשב נעים בין 200 שקל ל2000 שקל, ואפשר לרכוש אותן בכל חנויות ריהוט משרדי"

 


המאמר מוגש בחסות פורטל ריהוט משרדי הגדול בישראל. הפורטל כולל עשרות חנויות המתמקצעות בשיווק ריהוט משרדי, מאמרים בתחום, זירת שאלות ותשובות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב