דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח דירה- המידע הנדרש עבור כל הזקוק לביטוח . 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2114 פעמים ]


הביטוי ביטוח דירה מכיל לפחות שני סוגי ביטוח שאינם זהים. סוג 1 הוא ביטוח לדירה אשר מבטח את המבנה עצמו והשני הינו ביטוח דירה אשר מבטח את התכולה. במאמר זה נדון בסוגי הביטוח ונוסיף המלצות ושיטות כיצד יצלח בידנו להנמיך את מחירי הביטוח.





ביטוח דירה - על רעיונות הביטוח השונות


  • ביטוח מבנה מבטח את עיקר הנזקים היכולים להתרחש למבנה. כל נזק פיזי שייגרם לצנרת הבנין, לקירות המבנה, למערכת החשמל, לחדר האמבטיה וכדומה יופיע בפוליסה של ביטוח המבנה. הנזקים שיתרחשו לכל המוזכרת כאן יכוסו לרבות בכל מקרה של פריצה בזדון, גניבה, נזקי טבע, פיגועי טרור, נזק מתכוון וכו'.

  • ביטוח תכולה - ביטוח התכולה משפה את רוב הנזקים למינהם שיהיו לתכולה של הדירה, לרהיטי הדירה, למוצרים האלקטרונים, למכשירי הטלוויזיה, ליחידות מחשב, למערכות וכד'. חשוב לדעת כי ביטוח דירה לא כולל ביטוח זהב ותכשיטים ו/או פריטי ציור נדירים. את כל אלה לבטח בנפרד.

  • ביטוח דירה אינו מכיל באופן אוטומאטי את שני חלקי הביטוח. יש אפשרות לקנות כל חלק ביטוחי ללא קשר לשני. אם צריכים לבטח בנוסף גם את הבניין ובמקביל את התכולה כדאי להזמין זאת בפוליסת הביטוח המסוימת.

  • ביטוח עבור דירה בשכירות - בעלי נכסים רבים המשכירים את הנכסים לשוכרים קונים רק את ביטוח המבנה. אם השוכרים נמצאים בתוך דירה שכורה, כדאי לברר אם ביטוח הנכס מכסה בנוסף את הרהיטים של הדייר.

  • כאשר נהיה מעונינים לספק לבני הבית ביטחון נקודתית כדאי לרכוש בדלת הבית עינית לדלת . עינית דיגיטאלית לדלת היא מצלמה קטנה שבאמצעותה אמורים ללזהות באופן מצוין מי מחכה מאחורי דלת הכניסה. ההרכבה של עינית לדלת נוחה וידידותית.





ביטוח דירה באיזה אופן אמורים להוזיל את מחיר הביטוח



  • אנשים רבים משלמים עדיין הלוואת משכנתא. תשלום זה מכיל את רכיב ביטוח דירה. שהוא ביטוח יקר יחסית. יש צורך לא לוותר עליו ולקנות באופן פרטי ביטוח למבנה. קנייתו של ביטוח פרטי יקטין בצורה משמעותית את מחירו של הביטוח.

  • כשביטוח דירה אפשר לערוך השוואת מחירים. התחרות היום בין חברות הביטוח גדולה מתמיד והפרשי המחירים עצוםמשמעותי. כאשר עורכים השוואת מחירים מומלץ לערוך את זה על סמך השוואת נתונים ולבחון היטב את המתואר באותיות הקטנות.

  • כאשר רוכשים חבילת ביטוח ומבטחים כמות פריטים שונים אצל סוכן ביטוח כמו ביטוח אופנוע יש צורך לא לשכוח לבקש מסוכן הביטוח לתת הורדת מחיר טובה.

  • חברות וגופי ביטוח רבות מאפשרות לנו תוכנית ביטוח ע"י אתרי האינטרנט ואפילו באמצעות שיחה ישירה. אומנם ידוע שרכישת ביטוח דירה באמצעותו של סוכן ביטוח אישי עלולה להיות יקרה מעט יותר, אך היא אמינה יותר ובצוק העיתים נתוגמל דרך טיפול ספציפי ושירות שירותי במיוחד.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב