דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער מחירים - למה לא מקבלים הצעת מחיר בטלפון ? 

מאת    [ 07/03/2011 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 3167 פעמים ]

קיימת בעיה לכלל הלקוחות לטיפולי הסרת שיער לקבל בטלפון הצעת מחיר. אלה המעוניינים לקבל הצעות מחיר מתבקשים על ידי המכון להגיע למכון ולהתקבל בפגישה מתואמת מראש. הדבר גורם לטרחה רבה ולשם כך הלקוחות הפוטנציאלים נאלצים לפעמים לקחת חופשה. גם אם מקבלים הצעת מחיר לטיפולי הסרת שיער, צריכים להשוות אותם למחירים שבמכון אחר, ואז שוב נאלצים בשנית לעבור את מסכת הטרטור. חברה חכמה יודעת שצריך לבא לקראת הלקוחות שמפרנסים אותה ובנוסף כשלקוחות חמים על הנושא ומקדישים לזה זמן לימוד וחיפוש באינטרנט, כדאי שיקבלו תשובות באופן מידי. הדבר דומה לאדם רעב שסביר שיכנס למסעדה הקרובה ביותר, על מנת להשקיט את רעבונו.

קיימים מעט מאוד אתרים המפרסמים את מחירי טיפולי הסרת שיער ב IPL, או את מחירי הסרת שיער בלייזר ושהמחיר אצלם זמין ושקוף לכלל. במקרים כאלה, אינכם צריכים אפילו להתקשר לחברה, אלא אתם יכולים להיכנס ל מחירון להסרת שיער, בהקלקה על הקישור ולקבל מחירים מעודכנים באופן אוטומטי.

מבין הלקוחות המגיעים למכון דניש קוסמטיקס, נמנים שחקני כדורגל, שחיינים, רקדנים מקצועיים, שחקני תיאטרון, סלבריטאים וחברי כנסת. המכון מכובד והפך למוביל באזור השרון והתפרסם בזכות לקוחות שהגיעו לראשונה למכון על ידי המלצות של חבריהם, שהיו מרוצים מהמקצועיות ומהשירות וכמובן גם מהמחיר להסרת שיער.

מכיוון שהמידע אודות הסרת שיער באינטרנט הוא שטחי ביותר ואינו מקצועי, ישנה נטייה לקבוע פגישה לקבלת יעוץ טרם הטיפול ואז שוב הלקוחות מטרטרים עצמם. הסיבה לכך נובעת בגלל שהפקידה העונה לטלפונים אינה בקיאה בחומר ואינה מסוגלת לענות עניינית על כל השאלות. אולם במקרה שתתקשרו לדניש קוסמטיקס, תוכלו לקבל מידע מקיף וסבלני, ישירות מבעלת המכון בעצמה. תוכלו לשאול כל שאלה ותקבלו באופן ברור תשובה שלא תשאיר אתכם בספק וכל זאת דרך הטלפון.

אחד הדברים המאפיינים את המכון שגרם לו להוביל ב הסרת שיער בשרון, הוא הדיסקרטיות הרבה וכמו כן הדיוק בזמנים בקבלת הלקוחות. התכונות הללו מתאימים לסוג אנשים שמטבעם נוהגים לדייק וכן חשוב מאור לאנשי עסקים שסדר יומם צפוף. רובם של הטיפולים, להוציא הסרת שיער ברגליים, בידיים, בגב, בחזה, בבטן וביישבן נמשכים כ 5 דקות, כאשר אין זמן המתנה ולכן הלקוחות מחויבים להגיע לתור חמש דקות קודם.

חשוב למכון שהלקוחות עצמם ימוקצעו בתחום הסרת שיער לצמיתות ויקבלו הדרכות באופן הגיוני על המתחולל בגופם כתוצאה מטיפולי הסרת שיער.

הסרת שיער ב IPL, היא שיטה הפועלת ב הסרת שיער באינפרא אדום והיא אחת משתי השיטות הקיימות בעולם להסרת שיער. היא היחידה שמכונה גם "הסרת שיער ללא כאבים" בגלל שעוצמתה נמוכה יותר מ הסרת שיער בלייזר המתבצעת גם באינפרא אדום.

בהסרת שיער בלייזר ניתן להסיר עד לשמונים אחוז מכלל השיער ובשיטה הזו ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות עד מאה אחוז. בהסרת שיער בלייזר אין משתמשים באור הראיה שמאפשר לזהות עצמים ואילו בהסרת שיער ב IPL השימוש באור הראיה נותן עוצמת אור שההבזק הלבן שלה מאפשר זיהוי רב יותר שמתאים גם לבעלי פיגמנט שיער בהיר.

אצל דניש קוסמטיקס תקבלו שירות אישי וחם מדניאלה הט, שהיא בעלת העסק ונושאת על דגלה את סמלי ה: אמינות, שקיפות, מחירים מוזלים, הצלחה בטיפולים, הרגשה ביתית, תוצאות מהירות והרבה הרבה אהבה לבריות.

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב