דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות 

מאת    [ 04/03/2011 ]

מילים במאמר: 580   [ נצפה 1943 פעמים ]

בטרם בגרותם של ילדינו, הפריבילגיה לרכוש ולבחור בשבילם בגדי ילדים או בגדי תינוקות, עדיין בידינו. לקראת גיל ההתבגרות הילדים אינם עוד מעוניינים שהוריהם יחליטו עבורם על מלתחת הבגדים שלהם ולכן כל עוד הם צעירים, כדאי "לנצל" את זה. עם זאת, על מנת לבצע קנייה מוצלחת של בגדי ילדים ושל בגדי תינוקות, צריך לקחת בחשבון מספר שיקולים. להלן מספר טיפים שיסייעו ברכישה נבונה ויעילה:

 

אלמנט עיקרי המאפיין רכישה מוצלחת הוא התזמון. כמו בכל קנייה, בין אם מדובר בתחום של בגדי ילדים או של בגדי תינוקות, ובין אם מדובר בבגדים לקהל יעד אחר, חשוב מאוד לדעת מתי לבצע את הרכישה. לרוב, באיזשהו שלב של העונה, מבצעות חנויות בגדי ילדים וחנויות בגדי תינוקות, "מכירות סוף עונה". אולם למען האמת, ברוב הפעמים מבצעים אלה נערכים באמצע העונה המדוברת, ולכן רכישה במסגרתם מביאה שני יתרונות: מצד אחד, אנו רוכשים בגדי ילדים או בגדי תינוקות במחירים מוזלים, ומאידך, משום שהעונה, מבחינת מזג האוויר, עודנה בשיאה, ילדינו יוכלו ללבוש את בגדיהם החדשים מיד לאחר הקניה (ולא להמתין עד שנה הבאה). הדבר עקרוני משום שילדים מתאפיינים בצמיחה מהירה מבחינה פיזית, ולעיתים בגד שנקנה בשנה שעברה, לא יתאים עוד במידתו בשנה הנוכחית. לכן, מומלץ לרכוש בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות בתחילתה או בשיאה של אותה העונה ולא כשהעונה מסתיימת. כלומר, אם מדובר בעונת החורף, כדאי לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות כמו מעילים, סוודרים, סריגים וכו' עוד בתחילת החורף או מעט לאחר מכן, כדי שילדינו יספיקו ללבוש אותם עוד בחורף הזה והם לא יחכו עד שנה הבאה, בשל החשש שבגדים אלה יסתמנו כקטנים למידתם. כל זאת, כמובן בהתאם למבצעים שחנויות הבגדים מציעות.

 

יש שיטענו שרכישה של בגדי ילדים או בגדי תינוקות בתחילתה או בעיצומה של עונה, עשויה להיות יקרה יותר משום שפעמים רבות, המבצעים המשמעותיים מתבצעים אך ורק בסוף העונה. במקרה כזה כדאי אף לשקול את האפשרות לרכוש בגדי ילדים או בגדי תינוקות שמעט גדולים על ילדינו כך בשנה הבאה יתאימו להם במידתם "כמו כפפה ליד". הבעיה במקרים כאלו של מבצעים הנערכים בסיומה של העונה (מבחינת מצב מזג האוויר) היא שלרוב המידות הסטנדרטיות אינן נותרות משום שהן ניקנו לפני כן, ונשארות מידות לא רגולריות בלבד. מסיבה זו, האפשרות לרכוש במחירים זולים משמעותית בגדי ילדים או בגדי תינוקות, לא תמיד ריאלית. בנוסף לכן, במידה ואכן נשארו המידות הרצויות, לא תמיד נותרים הדגמים והגזרות המעניינים יותר, וכן מגוון הצבעים מצומצם יחסית. לכן, הרצון לרכוש עבור ילדינו בגדי ילדים או בגדי תינוקות אופנתיים ומעוצבים מחד, אך זולים מאידך, לא בהכרח יכול להתממש.

 

לבסוף, כדאי להביא בחשבון מאפיין נוסף של רכישת בגדי ילדים ורכישת בגדי תינוקות. ילדים ותינוקות, במהלך היום, משחקים, רצים, מתגלגלים, קופצים, אוכלים, ולכן- מתלכלכים. כלומר, תחלופת בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות היא תכופה מאוד ופעמים רבות לא ניתן להסיר בכביסה את הכתמים שעליהם. לכן, מומלץ לא להשקיע סכומי כסף גדולים ברכישת בגדי ילדים או בגדי תינוקות. יש לשקול את האפשרות לרכוש עבור היום יום, בגדים מחנויות יד שניה, או לחילופין, להעביר בגדי ילדים וכן בגדי תינוקות, מדור לדור. כלומר, לימי החול, יש להלביש את ילדינו בבגדים פשוטים יחסית, שנקנו בזול או הועברו בין ילדי המשפחה. חשוב לזכור שמה שחשוב לילדינו, זה ללבוש בגדים נוחים ללא כפתורים, רוכסנים, סרטים וכדומה, אשר קלים ללבישה ולהסרה מצד אחד, ונוחים להתרוצצויות מצד שני.

AVG אביגדור - רשת חנויות לבגדי ילדים, בגדי נוער ובגדי תינוקות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב