דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד חברת השכרת ציוד לאירועים מתכננת את האוהל שלכם שיתאים לצרככם. 

מאת    [ 04/03/2011 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 3035 פעמים ]

קיימים סוגים שונים של אוהלים. ההבדלים בין סוגים אלו מתבטא בעיצוב שבחרתם לאוהל האירוח שלכם, בצבעים שבחרתם לו, תוכלו להתלבט גם בין אוהל סגור או פתוח ועוד הבדלים מינוריים. אך הדבר החשוב וההבדל העיקרי בין האוהלים הוא התאמתם לעונת השנה. ישנם אוהלים לימי קיץ, אוהלים לימי חורף ואוהלים לעונות מעבר, כל פרטים אלו ניתן לקבל מכל חברת השכרת ציוד לאירועים.

 

באוהלים לימות הקיץ, ניתן לשלב באוהלים חלונות שקופים. אוהלים לקיץ עמידים בפני קרינת השמש ועשויים מחומרים קלילים כבדי לייקרה ובדי כותנה שנותנים הצללות.

 

כאן נמצאת חשיבותו של מבנה האוהל ואופן בנייתו. אוהלים שמותאמים לחורף צריכים להיות עמידים בפני רוחות חזקות ואטומים לגשמים. אוהלי חורף עשויים לרוב מבדי ברזנט. מבנה של אוהלים אלה מחייב מתיחה הדוקה של בד הברזנט. מלבד הבד ישנם כמעין קירות, שלמעשה עליהן נמתח הבד.

 

קירות אלו עשויים מעץ. העץ הוא חומר משמר חום ויחד עם חימום פנימי, נוצרת אוירה אינטימית. חוץ מכיסוי ברזנט, שהוא אטום לנוף, אפשר להשתמש בכיסוי של ניילון מאסיבי שקוף. באוהל שקוף שבנוי היטב, עם מוטות עץ, ההנאה היא כפולה, כיוון שנהנים מהחמימות שבפנים וגם מהנוף. אוהלים נגד גשם עם קונסטרוקציית עץ  וחיפוי ניילון או בד ברזנט, הם פיתרון מושלם לאירועי חורף.

 

הקונסטרוקציה מאפשרת הקמת אוהל בכל תנאי שטח, בגבהים ובגדלים שונים. מבנים כגון אלו של  אינם מתאימים לעונת הקיץ. העץ והבדים יאטמו את זרימת האויר ויגרמו לחום בתוך חלל האוהל. מבנה הקונסטרוקציה בשילוב עם יריעות מתאים במקומות שהתנאים להצבת אוהל אינם אופטימליים, כגינות בית, על גגות וכדומה.

 

אוהל ללא עמודים במרכז. אוהל חורף זה מתאים במיוחד לאירועים בהם אנו נדרשים להקים במה גדולה, או לאירוע רב משתתפים.

 

השכרת אוהלים מעוצבים בחברה של השכרת ציוד לאירועים באה במבחר אפשרויות עיצוביות של בדים, טקסטורות וצבעים. לפני השכרת אוהלים כדאי לפנות לייעוץ עם מומחה מטעם חברת השכרת ציוד שינחה אתכם וייתן שרותי ייעוץ וסיוע עד השכרת האוהל המתאים לצרכיכם. הפרמטרים שיש להתחשב בהם בין השאר הם לפי סוג האירוע, לפי מיקום האוהל, על פי עונת השנה. כדאי לתכנן את מיקום האוהל על פי תנאי השטח המומלצים על ידי יועץ בחברה להשכרת ציוד לאירועים. פנה לחברת השכרת ציוד לאירועים על מנת לקבל ייעוץ גם לגבי תנאי המיקום המומלצים לאוהל. קיימים אוהלים בגדלים שונים המתאימים לטווחי משתתפים שבין 50 ל-600. אפשר למצוא גם השכרת אוהלים בטיחותיים.

 

סוג הבד ממנו עשוי האוהל יקבע את העונה שלה מתאים האוהל לשימוש. אוהלי הבד מכותנה תאימים לעונות המעבר. גם אוהלים אלה שמתאימים לעונות מעבר קיימים כאוהלים תקופתיים עם מתקני מיזוג שמתאימים את הטמפרטורה לימי הקור או החום.

 

אוהלי הבד כותנה הם המתאימים ביותר מכל סוגי השכרת האוהלים שאפשר למצוא כאוהלים שמספקים איזונים של צל ותאורה. יתרונם הוא שאפשר להתאימם לחשיפת האור והצל הרצויה לכם על פי צרכיכם. סוג אוהלים זה הוא אוהלים העשויים בד כותנה, כיוון שאוהלי הכותנה מספקים צל באחוזים גבוהים בזכות בד הכותנה, ואת האיזונים משיגים בצורה של פתיחת חלונות או צפיפות הבד.

 

בעזרת ציוד מתאים, מתוכנן בקפידה ומותאם לתנאים ולצרככם וטעמכם, תוכלו להפוך את השכרת האוהלים למתחם מפנק ומהנה.

המאמר נכתב על ידי תמיר אירועים, חברת השכרת ציוד לאירועים בניהול תמיר עודד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב