דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברנדיט, הדפסה על עטים 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 3261 פעמים ]

 

בבואנו לחשוב על דרכי שיווק בטוחות לעסקים, סביר להניח שאחד הדברים הראשונים שעולים בראשנו הוא עטים ממותגים הנושאים את שם ולוגו החברה. עטים הם אחת מאפשרויות השיווק הקלאסיות, כזו שלעולם נשארת מעודכנת ואקטואלית, וכזו שתמיד תיחשב להשקעה כדאית במוצר קידום. אחרי הכל – מי לא צריך עטים בסביבה?

עטים הם מוצרים שימושיים וככאלה הם מהווים מוצר קידום מכירות אידיאלי. הדפסה על עטים או חריטה על עטי מתכת  מהווים דרך קלה לפרסום "שקט" בתפוצה מירבית, מכיוון שיש להם דרך "לנדוד": עטים מודפסים המוצעים לבאי כנסים, לדוגמא, תמיד מוצאים את דרכם לכיסי או תיקי המשתתפים, ו"נודדים" איתם בחזרה למשרד או לבית.

 

האפשרויות העומדות בפני חברה המבקשת להשתמש בעטים עליהם מודפס או חרוט לוגו החברה או שמה הן אינסופיות. שיטות ההדפסה והחריטה הקיימות כיום מאפשרות שימוש בכל סוגי העטים וההדפסות, בין אם מדובר בעטים פשוטים מפלסטיק או עטי מתכת אייכותיים, בעט כדורי פשוט או עט ציפורן מהודר; בעטים בעלי גוף חלק או מחוספס, העשוי מתכת או פלסטיק; בהדפסה חלקה או מוגבהת, חריטת תבליט או חריטה חלקה וכולי.

ניתן כמובן, להשתמש בעטים ממותגים כמתנות: המגוון העצום של סוגי העטים הזמין כיום לחריטה והדפסה מאפשר לכל חברה ועסק לבחור את סוג העט המתאים ביותר לתדמית אותה הוא מבקש לשווק, הן באופן כללי והן בהתאם לאירוע מסוים: עטי פלסטיק צבעוניים עליהם מודפס שם החברה נמצאים בדרך כלל בשימוש נרחב במשרדים וזמינים לעובדים ולאורחי המשרד כאחד, עטים כדוריים בעלי הדפסת לוגו איכותית יכולים לשמש כמתנה פונקציונאלית בכנס רב משתתפים, בעוד שעטים מהודרים, דוגמת עטי ציפורן בעלי גוף מתכתי הנושא תחריט של לוגו החברה, יכולים לשמש כשי אלגנטי מטעם החברה באירועים מיוחדים, או ללקוחות נבחרים.

 

כמו במקרים אחרים של בחירת מוצרי קידום ושיווק, הבחירה הן בעטים איכותיים והן בשיטת הדפסה או חריטה מקצועית ואיכותית הינה חיונית, מכיוון שהעט מייצג במידה רבה את החברה שאת שמה הוא נושא. עסק המבקש הן לשדר תדמית איכותית והן לנצל בצורה מיטבית את תקציב מוצרי הקד"מ שלו, יבחר תמיד במקום המציע שירותי הדפסה וחריטה ברמה הגבוהה ביותר, שהרי חשוב שהפרסום שלכם לא ימחק, יראה חד, ברור, בולט ועמיד לאורך זמן, בכדי למקסם את הפרסום שלכם .


זאת ועוד: עטים ממותגים הנושאים את שם ולוגו החברה הם מוצר אותו תמיד עדיף להזמין בכמויות גדולות, במיוחד מכיוון שמדובר במוצר "נודד." חברות רבות בוחרות להזמין מגוון רחב של עטים ממותגים מסוגים שונים, על מנת ליצור מלאי, כזה המשמש לא רק את עובדי החברה, אלא גם כמלאי של מתנות צנועות ללקוחות החברה או מבקרי המשרד. במקרים רבים, הזמנת עטים הנושאים את לוגו ושם החברה בכמויות גדולות נושאת גם מחיר אטרקטיבי יותר מהזמנה בכמויות בינוניות או קטנות, דבר ההופך עטים ממותגים למוצר קד"מ משתלם כלכלית.

                           ברנדיט – מוצרי קידום מכירות, גימיקים ומתנות  עובדים עם חברות בכל סדר גודל בזמני אספקה מהמהירים בארץ!  מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות, מתנות לחגים  http://www.brand-it.co.il   073 -7888038




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב