מהיום כל אחד יכול להיות לקוח !!
לאחרונה נכנס טרנד חדש לארצנו והוא שיטת מכירות חדשה פשוט מטורף מה שהולך שם...ואני יסביר
נתקלתי בהרבה אתרים שמציעים לנו דילים יומיים כלומר לוקחים מוצר מורידים לו את המחיר בצורה גורפת לרמות ממש נמוכות ואז מפיצים את האתר ברשת האינטרנט
העקרון מאד פשוט הרעיון מטורף-יותר אנשים 50%מובטחים לנו הקהל הצרכנים בעסקה גדל לכל עסקב יש פרק זמן של 24 שעות
ובסופם נסגרת העסקה, זהו אינו מכרז וההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, הנה דוגמא לאתר שההשקה שלו תעלה בקרוב: ה דיל היומי בcroco-deal
כלומר הנוסחה ממש ממש פשוטה ראיתי,מתאים לי,קניתי.... בא לי להגיע בזמן שנוח לי .
שמתי לב שכל האתרים ממש דומים וכולם מנסים לחקות את המקור האתר האמריקאי...גרופון והאתר החדש שמתמודד מולו livuinsocial
ועכשיו אסביר לאן חתרתי אם נבחן את הדיל המטורף המוצע בכל עסקה מהר מאד תבינו כי העסקה עבור בית העסק אינה משתלמת אז מה הם מרוויחים?
פרסום כן בית העסק זוכה לחשיפה פרסומית על גבי הרשת הרבה אנשים נחשפים בפעם הראשונה לעסק המוצע בדיל המוצע וחלקם אף רוכשים את העסקה
מכאן העסק רק ממשיך כי ברגע שרכשנו נניח שובר למסעדה אז בטח לא נבוא לבד ואז הכפלנו פי שתיים את אפקט הפרסום והמספרים הולכים וגדליםוככה הכוח של המקום רק גודל ונשמר כי נהננו אז נגיע שוב
כלומר אם יש לנו שכל אז צריך מהר לרוץ לחברות שמציעות דיל מטורף כזה ולהירשם כי יש כאן פרסום חינם
עוד נקודה חשובה שמתי לב שבכל הפרסומים בדילים יש לינק לאתר ובעצם הדבר גורם גם לקידום האתר שלנו היות והאתר מקבל תנועה חזקה "מחזור אנשים ממש לא קטן " וגוגל מזהה זאת ומקדמת גם את העסקים
אז מי אמר שקניות זה רק לנשים
המאמר פורסם ע"י אתר הקניות הראשון עם הסמסים croro -deal כי זה פשוט משתלם יותר.
אלי אהרון -מגיש ועורך את הדיילים היומיים
באתר קרוקודיל