דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: איך לפעול ובמי להיעזר 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 3115 פעמים ]

כמו בכל עסקה גדולה מאוד  העומדת להתפרק, גירושין הם תחום שבדרך כלל עובר דרך הערכאות המשפטיות. נושאים כמו חלוקת רכוש, חלוקת ממון שהצטבר במהלך השנים, ודמי מזונות עתידיים, כל אלו הם תחומים שצריך להפקיד בידי אנשים מקצועיים כאלו שצברו ניסיון רב בהלך השנים במקרים דומים. במילים אחרות תהליך של גירושין הם תהליך שחייבים עבורו עורך דין המתמחה בנושא של גירושין.

יחד עם זאת, גירושין הם לא עסקה קרה שעומדת להסגר. נהפוך הוא. גירושין הם תהליך רגשי וטעון, תהליך שלכל אחד יש את הצד שלו לגבי מי אשם, ולמה זה קרה. המורכבות רק גדלה כאשר יש בתמונה ילדים משותפים, שמצד אחד רוצים להגן עליהם בכל מחיר, אך מצד שני גם אנחנו רק בני אדם, ולעיתים אנו מתקשים מאד שלא לערב אותם בעל כורחם.

גם כאן , כדי להפחית את הכעסים ולהימנע מלהיכנס למלחמת עולם שלישית שאיש אינו יודע כיצד היא מסתיימת, הצעד הנבון ביותר הוא לפנות לעורך דין המתמחה בנושא גירושין. עורך דין מסוג זה ישמור על קור רוח מאחר והוא אינו מעורב רגשית בתהליך, אבל מאידך ישמור על האינטרסים שלכם וידע מתי להלחם עבורכם כל עוד נפשו בו. כאשר עובדים מקרוב עם אדם רגוע ואובייקטיבי, במקרה הזה העורך דין שלכם לענייני גירושין, קור הרוח והרציונאליות שלו מן ההכרח תדבק גם בכם, גם אם במידה מועטה. ככל שתנהלו את תהליך של גירושין בצורה רגועה ותניחו לראש להנחות אתכם ולא ללב, תהליך זה של גירושין יגמר מהר יותר ועל הצד הטוב ביותר וכך תוכלו להמשיך הלאה לפרק הבא בחייכם.

עניין נוסף שחשוב לזכור כאשר עומדים להתגרש הוא שיש חשיבות לזמן בו פונים לבית המשפט לענייני משפחה. מי שמקדים לפנות לגופים המשפטיים ולהגיש את התביעה, יזכה ביתרון כאשר יעמוד מול בית המשפט. מצד שני, לא מגישים תביעה במהירות בגלל העלות הכלכלית של העניין, כלומר צריך לדעת מתי בדיוק לפנות לבית המשפט ולהגיש תביעה. ידע זה נובע מניסיון רב שנים, ניסיון שאין לכל עורך דין.

עצה נוספת שרצוי לזכור היא שחשוב להימנע מלערב את הילדים בהליכי הגירושין. זכרו שאתם לא היחידים המושפעים ממהלך רב חשיבות זה, והילדים עשויים להיפגע אם לא תתנהלו מולם נכון. דאגו לזה שחזקת הילדים תהיה משותפת והסדירו מראש את ימי הביקורים של ההורה. אל תתנו לויכוחים בנושאים הכלכליים להאפיל על נושא חשוב זה של גירושין.

אם עשיתם הסכם ממון כאשר התחתנתם אמרו זאת לעורך דין לענייני גירושין. באופן כללי, אל תסתירו מידע מהעורך דין שלכם גם אם נדמה לכם כי הוא מביך. היו גלויים, כי אחרת יהיה קשה לעורך דינכם להגן על האינטרסים שלכם.

זכרו שככל שתהיו עקשנים יותר וגמישים פחות, הליכי הגירושין יתארכו, ההוצאות יגדלו,  ואתם תתעכבו בלהתחיל את השלב הבא בחייכם. היו קשובים לעצות של העורך דין שלכם, אחרי הכול הוא טיפל במקרי גירושין דומים לשלכם ועצותיו נובעות לא אר מידע מקצועי אלא גם מניסיון. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב