דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטנדאפ במסע מלכת המדבר - טייק 1 

מאת    [ 06/08/2007 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 4754 פעמים ]

מצחיקה. אומרים עליי מצחיקה, אני? מצחיקה? בדרך כלל אין לי מושג על מה מדברים, אני גם נוהגת להרים גבה. לא חושבת שאני מצחיקה אבל הן מתעקשות. מי זה הן? חברותיי למסע מלכת המדבר שהתקיים במשך 6 ימים בהרי הקרפטים ברומניה.

נסענו קבוצה של 48 נשים, שהחליטו לפרגן לעצמן חיים שחורים, גיהנום שטוף גשם ושבילים בוציים, יתושים זבובים ועוד שאר מזיקים (היה שם גם דוב-בעצם זאת הייתה דאבה), אוכל דוחה שכלל צ'ורבה לארוחת בוקר, צהרים וערב, ממליגה ועוד שאר דברים מגעילים, נשים משופמות וגברברים עם לוק נוצץ (בעיקר השיניים) פילינג טבעי מרוח על הפנים, אושר והנאה צרופה של 48 נשים שממקום של זרות, ספקנות וחוסר ידיעה נעשו אחיות וכל כך אחיות אחת לשנייה...

12 גי'פים, 4 בנות בג'יפ, 6 ימים, אין דה מידל אוף דה נו וואר, והשמיים הם הגבול. את מרבית הימים אני עושה בדיבורים. אני מדברת והן לא מפסיקות לצחוק. כל דבר קטן ומטומטם הצחיק אותי, ומצחיק אותן תהומות. החל משיטות יצירתיות לעשות צרכים בשטח דרך התמודדות עם עצירות בשל היותנו בשטח. וכלה בשיטות "להקפאת" המחזור החודשי שהחליט לתקוף את רוב החברות בדיוק כשהגענו לפסגות המושלגות.

יכולתי לקשקש במכשירי הקשר שעות ארוכות שטויות..שטויות ועוד שטויות, כמו "סליחה דר' (הייתה איתנו רופאה) אני יכולה לשאול אותך שאלה רצינית נורא? היא נשמעת מבוהלת ואז אני שואלת " מה את מעדיפה? גרעיני אבטיח או גרעיני חמנייה? ואם חלילה מצאתי את עצמי במקום הזה שלי, מתכנסת מעט לתוככי נשמתי, מייד היו מנערות אותי "גב' שלא תשתקי" תגידי משהו לא משנה מה..

אני אוהבת לצחוק. אני אוהבת לצחוק עד שכואבות לי הלסתות. גם פתאום התחוור לי שאני מצחיקה וזה כשלעצמו, העלה את מפלס השנינות לשיא והוציא ממני קישקושים ככה..בקטנה...

אני זוכרת ביום הראשון כולן קישטו את הגי'פים שלהן. שמו בלונים, תלו כרזות ושלטים. הגי'פים נראו כמו סוכות נוסעות וזה הלחיץ אותי תהומות. הצוות שלי לא חשב על הקמת ועדת קישוט למי היה זמן, באישון לילה נסענו מהארץ כמו פורעות חוק נמלטות, אפשר לחשוב שהבעל והילדים הרגישו בחסרוננו, או לחלופין שמו לב שזאת שקוראים לה ה"אמא" , נו..זאת שמסתובבת לפעמים בבית, אוספת בגדים מהרצפה, מגהצת, מקפלת, תולה, מבשלת, נותנת נשיקה כשמישהו מקבל מכה, מסיעה 6 פעמים ביום לחוגים, מלטפת את ראשו של זה וגם של ההוא במשורה, מכינה שיעורי בית בגיאוגרפיה ותורה פתאום נעלמה..

הוצאתי מהתיק חב' גדולה של מסטיקים - בזוקות - לקחנו ים ממתקים מלא פיצוחים ובמבה בשביל הג'עלה בלילה ובשביל שלא ישעמם בפה במשך שעות הנהיגה הארוכות נורא. ביקשתי מהבנות להדביק אותם על הגי'פ, איך? ככה להדביק? כן. ככה להדביק עם צלוטפ. ג'יפ בזוקה. הסתערנו על 2 חב' קישטנו את הגי'פ לשביעות רצוננו ורצונם של הילדים המקומים לא עברו 5 דקות והגי'פ המקסים, נשאר בלי בזוקה אחת עליו, אז הלכתי על פלפלים חריפים ג'יפ מטבוחה כזה, עם לוק של רוטווילר..

יש כל כך הרבה קטעים נראה שבכל פעם אפרסם דברים אחרים..





פלבוטומיסטית (שואבת דם ורידי), אם ל-4, נהגת ג'יפים לא שפוייה.
מאז שאני זוכרת את עצמי אני כותבת. שנים כתבתי למגרה עד שיום אחד המגרה התפוצצה אז עברתי למדיה..
כשאגדל, ואהיה מספיק טובה אכתוב ספר - הבטחה.

ylalush@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב