דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים לקראת האביב 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2270 פעמים ]

תקופת החורף כמעט חלפה לה, וכעת עומדת לה בפתח תקופת האביב היפה והחמימה. תקופה של חגים, תקופה של פריחה, תקופה של חופש באוויר. תקופה זו היא גם תקופה של נתינה. החל מפורים, החג הצבעוני והשמח, בו נהוג לתת משלוחי מנות לאביונים, חברים ומשפחה, ועד פסח החג, שמצד אחד כולנו אוהבים אך מאידך הוא כרוך בהרבה ארגונים סידורים, ומפגשים משפחתיים שלעיתים אנו יראים מפניהם.

בחג זה, במיוחד, כולנו מוצאים עצמנו קונים וקונים כאילו אין מחר. קונים בגדים, קונים אוכל, קונים קישוטים לבית, מפיות, כלים חדשים וקונים מתנות. אילו מתנות? מתנות להורים, מתנות למארחים, מתנות קטנות לילדים וכמובן לבני זוג. כל סוג של שי, מביע את הערכתנו ואהבתנו לאדם המקבל את המתנה. בין כל הקניות והסידורים בחיים האישיים שלנו, אל לנו לשכוח שגם בעבודה עלינו להראות את הערכתנו לאנשים העובדים בחברה. חשוב לתת מתנות לעובדים בתקופות אלו של החגים, ממספר סיבות.

ראשית, מתנות לעובדים הם נוהג המקובל היום כמעט בכל חברה בישראל. חברה שלא מעניקה שי לעובדיה במהלך החגים היא חברה שלא שומרת ומטפחת את עובדיה. עובדים אשר באים יום אחר יום ומשקיעים שעות נוספות בעבודה, שעות אשר מגיעות על חשבון הזמן המוגדר כ"זמן משפחה" או "זמן אישי". לכן דרך מצוינת עבור המעסיק לומר - "כן, אני מעריך אותך", היא באמצעות מתנות לעובדים בתקופת החגים.

ניתן להשקיע סכומים שונים, כאשר באים לקנות מתנות לעובדים, אבל הרעיון הוא שצריך, ואף חובה להשקיע. האם זוהי סיבה מוצדקת לקנות מתנות לעובדים, בגלל שכולם עושים את זה? בפירוש כן!

 מעסיק שלא משקיע בעובדיו, אל לו להתפלא כאשר הוא מאבד אותם לטובת חברות שיודעות להביע את הערכתן לעובדים. כשם שעובדים היום צריכים להשקיע יותר מהשעות העבודה המקובלות ולהביא עמם למקום העבודה, יצירתיות וחדשנות , כך גם המעסיק צריך להביע את הערכתו כדי להעלות את המוטיבציה של העובדים. ויגדיל לעשות המעסיק שימצא רעיונות למתנות מקוריות, ולא יקנה משהו נדוש, חסר יופי או תועלת.  

פרט לכך שהענקת מתנות לעובדים הפכה לנוהג מקובל, וכמו כן זוהי דרך יפה לומר לעובדים שהם מוערכים במקום עבודתם, מתנות לעובדים מעלות את המורל בקרב המועסקים. כל אחד ואחת מאיתנו נהנה לקבל מתנה יפה ומקורית. קבלת מתנה מעוררת בנו שמחה ילדותית שבדרך כלל אנו שוכחים לחוות אותה אחרי גיל מסוים. על אחת כמה וכמה כאשר המתנה היא מפתיעה ומקורית, אנו שמחים עוד יותר לקבל אותה.

כאן מגיע החלק הקשה יותר בבחירת מתנות לעובדים- מניין תמצא רעיונות למתנות מקוריות אשר באמת ובתמים יצליחו לשמח את מקבליה?

קל מאוד להעניק לעובדים בקבוק יין, עוגה ופרחים מיובשים עטופים כולם בסלסילת קש עגולה-קל ומשעמם. רעיונות למתנות מקוריות, זה כבר סיפור אחר. אם פונים לחנויות מתאימות ניתן למצוא כאלו בשפע, אבל כמו שאומרים צריך לדעת איפה לחפש. בחנויות מיוחדות יש שפע של רעיונות למתנות מקוריות, צריך רק לבקש קצת עזרה. מתנה מקורית תרגש הרבה יותר את מקבליה מאשר מתנה צפויה וחסרת מנוף. עובד אשר מקבל מתנה יפה ומקורית , ירגיש שבאמת, אתה כמעסיק, השקעת מעצמך בשבילו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב