דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל וחופשה רומנטית 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 559   [ נצפה 2104 פעמים ]

החורף המתעתע עם גשמיו המרובים, מתחיל להעלם, ובמקומו השמש מתחילה להופיע בין העלים הירוקים והאביב מתחיל לתת את אותותיו. אבל רגע לפני שהאביב מופיע במלוא הדרו, התקופה הזו שיש קצת שמש, קצת יותר גשם והרבה מאוד ירוק, היא תקופה מוצלחת במיוחד לטיולים רגליים ברחבי הארץ. אחד היעדים המומלצים היפים הוא אזור דרום הגולן, בצפון. באזור ביצתי זה יש כעת פריחה יפיפייה ומלכותית של נרקיסים, מהרו להגיע כי בקרוב תעלם. אלפי הפרחים שגדלים שם נראים מרחוק כמפה לבנה מפוארת על אדמה חומה ובוצית, ואם קצת מזל תגיעו לשם ביום עם שמש חורפית, אשר תאיר את הביצה באלפי רסיסים של זהב.

לאלו ביניכם שמעוניינים בטיול רומנטי וצריכים להגיע  מרחוק, קרי המרכז או הדרום, מומלץ להגיע עם רכב בטיחותי ונוח כי הנסיעה לשם אינה קלה, ואין לדעת אם ביום בו תיסעו הגשם יחליט שהוא מגיע לביקור נוסף. אם הרכב האישי שלכם  אינו רכב נוח ובטיחותי מוטב שתשאירו אותו בבית ותפנו לחברה של השכרת רכב בארץ, ותשכור ליום אחד רכב לפי בחירתכם עבור הטיול.

ברכב שתשיגו מחברה של השכרת רכב בישראל, יש יתרונות רבים. ראשית, רכב כזה הוא רכב גדול ומרווח שאתה ובת זוגך תוכלו לשבת בו בנוח, להניח במתקנים שליד את התרמות או כוס הלאטה שזה עתה קניתם ולנסוע בניחותא. כמובן שפרט לכך שכל מושב יהיה רחב, מרופד ונוח, ברכב שתשכרו מחברה של

השכרת רכב  בישראל יהי גם חיבור לדיסק או קי וגם רדיו.   בנוסף לנוחות הפנימית שיש ברכב, המראה הרכב עצמו יהיה חדש ותוכלו ליהנות מניקיונו גם מבפנים וגם מבחוץ. ובינינו מגיע לכם, לא - אתם לומדים אתם עובדים, מי אמר שאסור להתפנק פה ושם במיוחד בטיול כל כך פרחוני ורומנטי?

אבל לפני היתרון האיכותי, ישנו היתרון ההכרחי והוא הרכב שתשיגו מחברה של השכרת רכב בארץ יהיה בטיחותי. כמה פעמים שמעתם מחבר קרוב או משכן או ממישהו מהצבא על תאונות מיותרות שקורות היום על הכבישים? קשה לשמוע שיש יותר צעירים שנפגעים בכבישים מאשר במלחמות על ארצנו... הרבה פעמים תאונות אלו לא קשורות לחוסר אחריות של הנהג אלא לכך שהרכב לא היה מתוחזק כראוי ועבר נסיעה שלא מאימה לו. עם השכרת רכב בארץ היו שקטים,  כי הרכב שיספקו לכם הוא רכב בטיחותי שיהיה מותאם למטרה שאתם תבחרו. נסיעות בכבישים בוציים, ובדרכים פתלתלות., נסיעות בכבישים צרים ללא איי הפרדה- וודאו שאתם נוהגים בטוח ולכל היתר תדאג חברה של השכרת רכב בישראל. הצמיגים יהיו חדשים, המנוע חזק והכול יעבוד כראוי.

אם נחזור רגע לטיול עליו דברנו בהתחלה, אזור דרום הגולן הוא רחוק ולכן הרכב שתיקחו מחברה של השכרת רכב בארץ צריך להיות מותאם לנסיעות כאלו. אם אתם באמת רוצים לפנק את עצמכם קחו צימר באזור ויום למחרת סעו לאזור נחל מיצר שם בגלל מקורות המים המקומיים הפרחים והירוק שופעים במשך כל עונות השנה. זו סיבה נוספת שכדאי לפנות לחברה של השכרת רכב בישראל. את הרכב תוכלו לשכור לכמה ימים שתרצו, לא תצטרכו לדאוג לכך שאתם צריכים להחזיר את הרכב להורים או למי שהלווה לכם אותו. תוכלו ליהנות מהספונטאניות עד הסוף.

המחיר של השכרת רכב בארץ, משתנה מחברה לחברה אבל זה היתרון בטיול רומנטי: שניים זה תמיד ביחד, ותוכלו לחלוק את ההוצאות ביניכם...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב