דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: הדרך והמטרה 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 1979 פעמים ]

חודש פברואר הגיע אלינו השנה רווי גשמים ורוחות צפוניות. הטמפרטורות הנמוכות גרמו לרבים מאיתנו להעדיף לבלות את  סופי השבוע עם חברים ומשפחה בדלתיים סגורות. אך, הידד! נדמה כי האביב נותן את אותותיו הראשונים ואפשר כבר לצאת החוצה. השמש הפציעה מבעד לעננים, הרוחות התרככו, והפרחים.. הפרחים יוצאים החוצה במלוא יופיים. זה הזמן לקחת את המשפחה, לדחוס אותה לתוך הרכב הקטן ולנסוע לפגוש את הטבע פנים אל מול פנים. או שאולי... לא?

אולי זה הזמן לוותר על החלק של דחיסת המשפחה לתוך הרכב, נסיעה קפיצית למרות הכבישים החלקים, ועצירה או שניים בגלל , שהילד שוב לא מרגיש טוב ורוצה להקיא. נשמע מוכר? אולי זה הזמן לצאת סוף סוף לטייל בסטייל. במקום לקחת את הרכב המשפחתי שביום יום משמש אותנו לנסיעות עירוניות לעבודה, סידורים או כדי לאסוף את הילדים מבית ספר/ גן/ חוגים, ובמקום זאת, לפנות לחברה של השכרת רכב בארץ?

אלו שכבר מנוסים בעניין, ויודעים שכאשר פונים לחברה של השכרת רכב בישראל הטיול כולו נראה אחרת, דלגו נא למאמר אחר הנותן המלצה אישית לטיול בדרום הגולן שם החלה פריחת נרקיסים מדהימה. אך אלו ביניכם (יש עוד כאלה?) שעדיין לא הבינו את היתרונות בלפנות לחברה של השכרת רכב בארץ כדי שתספק עבורכם רכב, קראו את השורות הבאות והחכימו.

כאשר אתה פונה לחברה העוסקת בתחום זה, היתרונות הם רבים:

ראשית, מחברה של השכרת רכב בארץ תקבל רכב נקי ומשודרג. רכב שיש בו את האביזרים והאפליקציות שהופכים נסיעה לא רק לבטוחה אלא גם לנעימה- הרכב יהיה מצויד במזגן (שעובד לפי לחיצת כפתור ולא מצב רוח), הרכב יהיה גדול דיו כדי להכיל את כל המשפחה ברווחה: לא תרגיש את הילדה בועטת בגב הכסא שלך, ולא תשמע את  הילד בוכה שאחותו "לא עושה לו מקום". גם אשתך לא תנדנד לך להוריד את הגב של הכיסא שלה (ואחר כך תחייך חיוך נשי ומעצבן ותגיד שאי אפשר בלי גברים), בקצרה, יהיה מספיק מקום לכולם והיי לכך כולם ירגישו טוב יותר ורגועים יותר.

שנית, ובעצם לפני הכול, הנסיעה ברכב שתקבל מחברה של השכרת רכב בישראל תהיה בטוחה. כאשר ההגה בידיים שלך, אתה אחראי על הביטחון של כל המשפחה. עם השכרת רכב בארץ אתה יכול להיות שקט ובטוח שהרכב שקיבלת הוא רכב בטיחותי מ-א" ועד "ת". הצמיגים חזקים ומותאמים לנסיעות ארוכות, המנוע לא יעשה בעיות אפילו בכבישים ודרכים הקשים ביותר, ולא תאלץ לטפל באמצע הנסיעה בבעיות כאלו ואחרות שצצו בהפתעה. בין אם עשו נסיעה לדרום בכבישים פתלתלים וחשוכים, ובין אם תחליטו לנסוע דרך הרי הצפון, תהיה בטוח שהרכב שקבלת מחברה של השכרת רכב בארץ יעמוד בנסיעה, באחריות!

ואם כבר הגענו לנושא של אחריות אז השכרת רכב בארץ, מספקת אחריות ובטוחים שונים והכול כלול במחיר. ואם כבר הגענו למחיר. אז מוכרחים להודות שהוצאה זו, השכרת רכב בישראל, היא אינה זולה, אבל מצד שני להיתקע במוסך עם הרכב האישי שלך בגלל שנסעת קילומטרים רבים מדי עבורו, זה גם לא משתלם. שלא לדבר על כך שההוצאה היא חד פעמית וכאמור, התמורה שמקבלים כאשר פונים לחברה של השכרת רכב בישראל היא רבה: בטיחות ונסיעה טובה לכל המשפחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב