דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: מאיפה מתחילים? 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2368 פעמים ]

לעיתים קורה שאנו עומדים בפני מהלך חדש וקשה ואין אנו יודעים כיצד להתחיל. כשם שבעבר עמדנו בפני בחינות כניסה לאוניברסיטה או למקום עבודה, ואנו נרגשים ולחוצים לקראת הבחינה, כך קורה גם במצבים אחרים בחיים.  עם השנים ועם הניסיון התחושה הזו של "הפעם הראשונה" לא חוזרת (כי זה כבר לא פעם ראשונה), ואנו מתמודדים טוב יותר עם האתגר העומד לפנינו. כך למשל, בלידה ראשונה ההתרגשות והפחד גדולים מאשר בלידות הבאות אחריה.  

אבל מה קורה כאשר עומדים בפני משהו מאיים ומפחיד כמו גירושין? מהלך שכלל לא היה בתכנון, וגם אנו מקווים לא לעבור אותו שנית? מצב בו אין "קורס הכנה לגירושין" או שיעור מקדים אחר...

אין ספק, כי כאשר עומדים בפני גירושין, התגובה הראשונה היא ערבוביה אחת גדולה של מגוון רחב של רגשות. מצד אחד מרגישים הקלה שסוף סוף אמרתם בקול את מה שחשבתם עליו כבר חודשים רבים (אם לא שנים), אך מצד שני אתם מפחדים, כל כך הרבה מהעתיד אינו ברור, כל כך הרבה שאלות עומדות באוויר.

נדמה כי מה שהיה הבסיס שלכם במשך כל כך הרבה שנים עומד להיחרב ואתם מרגישים כמו סירה קטנה בים סוער. ואם לא די בכך, שניכם מתמודדים אם הבעיה הלא פשוטה של איך מבשרים לילדים על השינוי שעומד להשפיע גם עליהם?

ראשית ולפני הכול, עליכם לדעת כי אתם לא לבד. זוגות רבים מוצאים עצמם היום על מפתן הרבנות, מבקשים לפרק את הנישואים ולהמשיך הלאה. בתקופה קשה זו אתם יכולים להישען על משפחה וחברים ואף לפנות לקבוצות תמיכה הקיימות בנושא, לפורומים ואף לעזרה מקצועית. הימנעו ממחשבות שליליות המתחילות במילה "נכשלתי", או שאלות חסרות תכלית כמו – "למה אחרים הצליחו ואנחנו לא"? במקום זאת, הפיקו לקחים והמשיכו הלאה לשלב הבא בחייכם. אך לא כל כך מהר...

לפני שאתם ממשיכים הלאה ומתחילים פרק חדש בחיים, עליכם להשיג עורך דין טוב בתחום של גירושין. תחום של גירושין הוא תחום מורכב הדורש ידע ובקיאות מול בית הדין הרבני וגם בי ת המשפט לדיני משפחה. שתי ערכאות אלו פועלות בנפרד וצריך לדעת מתי לפנות לכל אחת מה,  ובאיזה שלב בהליכי הגירושין. כמו כן עורך דין לענייני גירושין ידע להנחות אתכם איך להתנהג ואיך לפעול כדי לשמור בצורה מקסימאלית על האינטרסים שלכם. הרבה מהלחץ והמתח הנפשי ירד מכם אם תניחו לעורך דין לענייני גירושין לכך את ידיו במקומכם ולעבוד קשה בשבילכם, ככלות הכול זו הסיבה שאתם משלמים לו. התנהלות נכונה והקשבה לעורך דין תוביל להצלחה בהגנה על הרכוש הכלכלי שלכם, כמו גם הצלחה בנושאים כמו חזקת ילדים ודמי מזונות. זכרו גם שסביר להניח, שאתם פועלים במהלך התקופה של גירושין באופן מאוד רגשי, בעוד העורך דין בנושא של גירושין בניגוד עליכם רואה את פני הדברים בצורה עניינית ומקצועית.

הקשבה לעצותיו של העורך דין המתמחה בתחום, פנייה לערכאות המשפטיות בזמן המתאים ובהתאם להחלטותיו של העורך דין יחד עם ערנות אישית במהלך התקופה, כל אלו הם  המפתח להצלחה בתהליך הקשה של גירושין. אמנם המטרה שלכם היא למקסם את רווחיכם כי כל החלטה בתהליך של גירושין תשפיע מאוד על המשך חייכם, אך יחד עם זאת זכרו כי המטרה העילאית שלכם היא להמשיך הלאה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב