דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטהרי האוויר רעננות של אוויר לאורך זמן 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2530 פעמים ]

אם אתם גרים בקרבת מים, מטהר אוויר של חוף יכול להוסיף את הרעננות שהאוויר בביתכם זקוק לה.  מטהר האוויר יעזור להסיר אבק ואבקנים שהרוח מביאה וימנע התקפי אלרגיה, בנוסף לשמירה על ניקיון ביתכם.

רוב האלרגיות נגרמות ע"י חומרים שנקראים 'אלרגניים' בתוך הבית ושנכנסים הביתה מבחוץ. כשנושמים חלקיקים אלו, הם עלולים לגרום לגוף להגיב באמצעות ייצור היסטמינים, שהתוצאה שלהם היא כאבי ראש, נזלות, עיניים צורבות וסימפטומים נוספים.

לחות גורמת להיווצרות עובש בתוך בתים וזה עלול להיות גורם מחמיר באלרגיות ואסתמה. בכל בית שממוקם ליד מים בוודאות יש יותר לחות בתוך הבית מאשר בתים באזורים פחות לחים. סינון האוויר בתוך הבית יוכל לחולל שינוי עצום באיכות האוויר שבני הבית נושמים.

ילדים רבים וכן מבוגרים סובלים מאסתמה. אסתמה היא מחלה כרונית הנגרמת ע"י התכווצות מעברי האוויר בריאות. התקף חמור עלול להיות אפילו קטלני. אם כי התקפים חמורים הם נדירים, חשוב מאד למנוע את הלחץ והסבל הכרוכים בכל התקף. מטהר אוויר של חוף יכול להוות שינוי גדול לאלה שגרים ליד חוף הים. מיקום מטהר אוויר בכל חדר מסיר בצורה אפקטיבית ושקטה את חומר החלקיקים. כמו כל מערכות טיהור אוויר, יחידות אלו פועלות באמצעות העברת האוויר דרך מסנן, ובמקרים מסוימים – חיסול בקטריות ווירוסים באמצעות קרינה אולטרא-סגולית. יש לנקות או להחליף את המסנן בתדירות מסוימת כדי להבטיח פעולה אפקטיבית ואספקת חמצן נקי ביותר.

מטהרי אוויר של חוף מגיעים במגוון של גדלים, וביכולתם לסנן אוויר בחדרים בגדלים שונים. כאשר רוכשים מערכת טיהור אוויר, חשוב לדעת את שטח אזור המגורים שבו תופעל מערכת הטיהור. תרצו לבחור דגם שמיועד לגודל החדר בו יידרש טיהור אוויר אפקטיבי. אפשר לשים יחידות קטנות יותר בחדרי שינה, בעוד שבחדרי משפחה ובאזורים פתוחים אחרים בבית יש לשים יחידות גדולות יותר. ייתכן ותרצו לרכוש יחידה עבור מרפסת שמש סגורה כדי לשפר את איכות האוויר בשטח מגורים שימושי זה בבתי חוף.

מאמר זה נכתב ע"י יונתן רבה בעל ניסיון וידע רב בתחום החימום והקירור לחברות מפעלים גני אירועים ועוד...                                             יתרה מכך החברה גם משכירה ומשווקת את מוצריה בעיסקאות ליסינג לתקופות קצרות וארוכות במחיר לכל כיס                                          טלפון 0508330888 בקרו באתרינו החדש : http://www.hcsystem.co.il/

 

 

 

      יונתן.ר מנהל מוצר א.מערכות טל: 1599597779 נייד: 0508330888 פקס: 1599597770   Email : href="mailto:yoni_007@zahav.net.ilyoni_007@zahav.net.il">">yoni_007@zahav.net.il Web: http://www.hcsystem.co.ilא.מערכות - השכרה ומכירה מזגנים ניידים תנורים,קולטי לחות,מאוררים .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב