דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלת כלה בהזמנה אישית - כי מגיע לך! 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 3820 פעמים ]

שמלת כלה בהזמנה אישית - כי מגיע לך!

כלות ברחבי העולם חולקות את אותה הדילמה באופן אוניברסלי, ומתלבטות איזו שמלת כלה או שמלת ערב לבחור לעצמן עבור היום הגדול. כך, עולה לעיתים קרובות השאלה בקרב רבות מהן, האם לבחור שמלת כלה מתוך קטלוג שמלות כלה או שמלות ערב או שמא להעדיף שמלות כלה בעיצוב אישי דרך מעצבת שמלות כלה מוכרת. על מנת להגיע לבחירה נכונה של שמלות חתונה, חשוב להבין מהם ההבדלים בין שמלות כלה בעיצוב אישי ובין שמלות חתונה אחרות, ומה הייחודיות של שמלת כלה בהזמנה אישית.

שמלות כלה בעיצוב אישי - טביעת האצבע שלך

כלות רבות מרגישות, כי שמלת כלה ביום הכלולות שלהן, חייבת להתאים בצורה אופטימלית (הטובה ביותר) לאופי שלהן ולהעדפות הסגנוניות שלהן, נוכח היום המיוחד והמרגש בחייהן. הן לא מעוניינות לחלוק את השמלה שלהן עם אף כלה אחרת אי פעם.

תחושות אלו מובילות אותן למסקנה, ששמלות כלה סטנדרטיות או קלאסיות, וכן עיצוב שמלת כלה המוני הפונה אל המכנה המשותף הרחב ביותר, או אפילו שמלות כלה המוצעות לקהל הרחב מתוך קולקציה שהוכנה מראש, אינן מתאימות להן, וכי הן מעדיפות שמלת כלה 2011, אשר מייצגת לא רק את הטרנד ואת האופנתיות החמה ביותר, אלא גם מכילות אמירה אישית שהיא בגדר טביעת האצבע שלהן. תחושה זו של חוסר חיבור אל עיצוב ספציפי קיים של שמלות חתונה היא תחושה לגיטימית למדי, שאין סיבה להתבייש בה או להתפשר בגללה. כיום, ניתן להזמין אצל מעצבת שמלות כלה או שמלות ערב - שמלות כלה בעיצוב אישי, שמעניקות לכלה תחושה מיוחדת, מקורית ונפלאה, ותואמות להפליא את חלומותיה.

 

איך תמצאי מעצבת שמלות כלה שתעצב עבורך את שמלת החלומות?

הבחירה של מעצבת שמלות כלה, שתוכל לבצע תפירת שמלות כלה בעיצוב אישי ומקורי, שאף כלה לא לבשה לפנייך והיא עוצבה, נתפרה ונרקמה במיוחד עבורך על פי הטעם האישי והמדויק שלך - היא לא בחירה קלה. על מנת לספק שמלות כלה בעיצוב אישי נדרשת מעצבת, שמסוגלת להתעלות מעל גחמותיה ולדעת להקשיב, להבין, להטות אוזן וללמוד את הצרכים שלך ואת הבקשות הייחודיות שלך.

סלון הכלות ליקה מתאפיין בדיוק בתכונות אלו. בתהליך העבודה המשותף שלנו, תיקח מעצבת שמלות כלה את מידות גופך ויחד איתך, בדיאלוג פורה ונעים, תתאים עבורך שמלת כלה בעיצוב אישי, ייחודי ומרהיב ממש כפי שחלמת. נשמח לייעץ לך מנסיוני הרב, לכוון אותך ולהציע לך מגוון רחב של אפשרויות, דגמים, גזרות, חומרי גלם ואביזרים לשילוב על השמלה, תוך הקשבה מלאה לצרכייך ולרעיונותייך, כך שהתוצאה הסופית שתתקבל תהיה שמלת חתונה או שמלת ערב מעוצבת למשעי, ברמה הגבוהה ביותר, איתה תוכלי להיראות במיטבך ביומך הגדול, להרשים את אורחייך ולהדגים בפניהם את אופייך ואת היצירתיות שלך, הבאים לידי ביטוי בשמלתך.

סלון כלות ליקה הינו סלון כלות בוטיק הממוקם ברח' בן יהודה 208 בתל אביב. ליקה, בעלת הסלון, הינה מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב עם נסיון של עשרות שנים בתחום זה, אותו רכשה עת שהתה בחו"ל. לאחרונה, החליטה לעשות "עליה" ולגור בארץ הקודש ובין היתר, החליטה ליישם את משנתה בנושא שמלות כלה ושמלות ערב ופתחה סלון כלות ברוח זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב