דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום החתונה שלך הוא היום שבו את המלכה - ושלא יגידו אחרת 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3972 פעמים ]

בואי להרגיש מלכה!

החל מהרגע שבו מקבלת נערה או אישה הצעת נישואין מבן זוגה, מתחיל שינוי בחייה, אשר הולך ונבנה לאורך זמן ובמשך כל ההכנות, ומגיע לידי עוצמה מדהימה ביום הנישואין עצמו. ההתרגשות הולכת ונבנית בה, הציפייה הגדולה, המעבר המשמעותי מחיי הרווקות והילדותיות אל חיי הנישואין והבגרות על כל המשתמע ממנו, אפילו האקט של ענידת טבעת האירוסין על האצבע המשמשת כהצהרה לכלל הגברים בדבר נאמנותה לגבר אחד - כולם נותנים אותותיהם בכל אישה באשר היא. שיאם של כל הרגשות האלו מגיע לידי ביטוי בערב אחד ויחיד, מיוחד ובלתי נשכח, בו מצהירים החתן והכלה על דבר אהבתם בפני כל מכריהם ואהוביהם. החתונה!

יום גדול אחד, הכנות רבות לו

כל כלה יודעת: תהליך ארגון של חתונה הוא בגדר משרה מלאה לכל דבר ועניין. כל כך הרבה החלטות צריך לקבל, אנשי מקצוע לפגוש, דילמות להכריע בהן, ובתוך שלל הריצות, הסידורים, המחשבות, הטלפונים והטרטורים, נדמה כי החלום המתוק והעדין של חתן וכלה מאושרים עוד רחוק, ועל מנת להגיע אליו דרושים בעיקר עבודה קשה, אך גם תקציבים גדולים, התפשרויות, חיכוכים, משאים ומתנים, ומה לא? מהסיבה הזו מרגישות כלות רבות שיום החתונה עצמו הוא סוף המירוץ, הרגע להחליף בו כוחות, לעצור, לנשום, להירגע מהריצה המטורפת הזו ופשוט ליהנות. להפתעתן הן מגלות כי אפילו ביום הגדול שלהן, הן חוות לחץ לא פשוט, ולעיתים גם תסכולים ומצוקה של ממש.

את התסכולים הרבים הללו ניתן למנוע בקלות, בעזרת שינוי קל בגישה, ובחירה של סלון כלות נכון שיודע ומבין באמת, מה המשמעות של יום הכלולות, וכיצד ניתן להפוך אותו לנעים יותר וקל עבור כל הצדדים. זכרו -  כלה רגועה ושלווה היא גם הרבה יותר יפה!

כך עושים את זה נכון - סלון כלות נותן מענה מצויין לכך

סלון הכלות אמור לתת מענה לכלה לכל צרכיה כדי להרגיש מלכה: לא רק שמלת כלה איכותית התפורה בתפירה עילית מתוך מגוון השמלות, אלא גם שירותי איפור מקצועיים, עיצוב שיער ברמה הגבוהה ביותר, שירות למבחר נעלי כלה, שילוב של אביזרי אופנה נלווים, זר פרחים, וכמובן שגם שירות נעים, מחוייך, מקצועי ואישי לכל אורך הדרך. התיאום המושלם בין כלל אנשי המקצוע והיחס הרגיש והאדיב, מאפשרים לכלות ליהנות מתחושת הביטחון המלאה ומשקט נפשי רב, בזכות הידיעה כי הן נראות נפלא, ויכולות להרשות לעצמן להירגע ולהתחיל להתרגש שנייה לפני שהכל מתחיל.

בסימן טוב ובמזל טוב.

סלון כלות ליקה הינו סלון כלות בוטיק הממוקם ברח' בן יהודה 208 בתל אביב. ליקה, בעלת הסלון, הינה מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב עם נסיון של עשרות שנים בתחום זה, אותו רכשה עת שהתה בחו"ל. לאחרונה, החליטה לעשות "עליה" ולגור בארץ הקודש ובין היתר, החליטה ליישם את משנתה בנושא שמלות כלה ושמלות ערב ופתחה סלון כלות ברוח זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב