דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההשלכות בעקבות יציאת האייפון לשוק 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 1746 פעמים ]

ההשלכות בעקבות יציאת האייפון לשוק   
שנים רבות הלקוח הישראלי המתין לרגע בו האייפון יושק בישראל. כל אותה התקופה הציפיה בכל אותם האנשים החיים במדינות מפותחות יותר ואולי פחות, שנהנים משימוש האייפון. לבבות של רבים מאזרחי המדינה התמלאו בקנאה מכך שהם לא מסוגלים להשיג אותו . היו כמה אנשים מתוחכמים יותר אשר הצליחו להשיג את האייפון ושילמו עליו מחיר הרבה יותר יקר ממה שהאנשים במדינות אחרות התרגלו, אך המחיר לא הפריע להם. עד אותו הרגע שהאייפון הושק בישראל.   
השאלה המתבקשת היא: האם עלה בדעתו של מישהו איזה השלכות יש למוצר על השוק הישראלי והעולמי , ובאיזו צורה זה ישפיע על התעשייה שתתפתח בעקבותיו?   
התעשייה הענפה ביותר בעקבות יציאת האייפון היא תעשיית האביזרים לאייפון. הראשונה שנהנית מכך היא סין. זה לא סוד שהתעשייה הסינית משתלטת על השוק הגלובלי. הם הבינו מהר מאוד את הפוטנציאל הטמון בכך. בנוסף לכך היו להם את כל התנאים להצליח תנאים כגון: טכנולוגיה , ידע וכמובן כוח עבודה זול.   
המוצרים הראשונים שהם החלו לייצר ולייצר בזול הם לדוגמא: כיסויים לאייפון. נדמה היה שכל הכיסויים דומים ואין יותר מדי לאן לפתח ולהתפתח, אך גם כאן הם הצליחו לעשות את הבלתי יאומן. כיום הכיסויים לאייפון זו היא תעשייה ענפה מאוד , שמייצרת סוגים שונים של כיסויים לאייפון . הכיסוי הנפוץ ביותר הוא כיסוי העשוי מסיליקון. אותו כיסוי הוא נוח , באיכות גבוהה עשוי מחומר סיליקון עמיד מאוד, הם מעוצבים במיוחד עבור כל סוגי האייפונים ( 2G/3G/3GS & IPHONE4 ). הכיסויים משמשים לקישוט ולהגנה , הכיסויים עשויים מחומר עמיד וגמיש חלק למגע והוא יכול להגן על הטלפון. הם מאפשרים גישה נוחה לכל הלחצנים. מעבר לכך ישנם גם כיסויים שעשויים מחומר פלסטי חזק וקשיח באיכות גבוהה , המשמשים כהגנה מושלמת מפני שריטות חבטות לכלוך ואבק. עיצובם של הכיסויים מאפשרים גישה נוחה לשימוש בכפתורים ותפריטים. אך צורת הכיסויים לא נגמרת רק בכך. לאחרונה יצאו כיסויים עשויים מעור באיכות גבוהה מאוד שמאפשרים הנאה רבה מהשימוש בהם.   
עם יציאתו של אייפון 4 נאלצו הלקוחות החדשים של חברת אפל לגזור את הסים שלהם בכדי להתאים אותו לאייפון החדש. אך החברות הסינית לא המתינו זמן רב והוציאו את המוצר החדש : גוזר סים . הוא גוזר סים עבור אייפון 4 ואייפד. ובכך הוא גוזר את הסים במיוחד למימדים שדורש אייפון 4. גוזר המיקרו סים הוא אחד המוצרים המוצלחים ביותר שיצאו לשוק.   

אך בעקבות כך היה צריך לייצר מוצר נוסף וזה מתאם סים .המתאם משנה את כרטיס המיקרו סים שיכול להיות בשימוש אך ורק במכשיר האייפד והאייפון 4 לכרטיס סים בגודל רגיל אשר ניתן לשימוש בכל טלפון סלולרי רגיל. הדבר המדהים ביותר עם יציאת המקרו סים שהוא נמכר באותם היקפים כמו גוזרי המקרו סים.   
מוצר נוסף שרציתי לציין : דיבורית לאייפון . דיבורית לאייפון זה הפתרון מושלם ונוח ,הכי חשוב הדיבורית ממצה ומשתלמת ביותר עבור הלקוחות. אך זו היא איננה רק דיבורית. הדיבורית לאייפון מאפשרת לא רק את השיחות דרכו אלה גם להאזנת שירים אהובים . דיבורית לאייפון הוא ללא ספק זהו המוצר הפופולארי ביותר בקרב משתמשי האייפון. החברות הסיניות הן הנהנות העיקריות של התפתחות המוצר .   
הדבר המעניין ביותר , היא התפתחות תעשיית אוזניות הבלוטוס. התעשייה הסינית היא היצרנית הגדולה ביותר של אוזניות הבלוטוס, הם מייצרים את אוזניות הבלוטוס באיכות הטובה ביותר ובנוסף לכך הם גם מוציאים את האוזניות עם הסמל של אפל.   

 

 



אשר שוסטר מנהל אתר בסט סטור


www.beststore.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב